Ο Stefan Pierer (KTM) μίλησε για το μέλλον της MV Agusta

Δεν συμφωνεί με την παραγωγή των Lucky Explorer


24.03.2023

Σε συνέντευξη που δημοσιεύθηκε στην ιταλική ιστοσελίδα inmoto ο διευθύνων σύμβουλος της KTM ξεκαθάρισε πολλά θέματα που αφορούν το μέλλον της MV Agusta

Απ’ όσα διαβάζουμε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Pierer Mobility, που κατέχει το 25,1% της εταιρείας του Βαρέζε, επιβεβαίωσε πως θα εμπλακεί στην στρατηγική, ακόμη και στην σχεδίαση των μελλοντικών μοντέλων.

Η συνεργασία εξασφαλίζει στην MV Agusta πως θα έχει όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα για την παραγωγή ενώ αναπτύσσεται ήδη ένα μεγάλο δίκτυο διανομής σε όλο τον κόσμο. Αυτά είναι τα πρώτα βήματα που θα κάνουν την εταιρεία κερδοφόρα.

Ο Pierer δεν συμφωνεί με την σειρά adventure μοτοσυκλετών Lucky Explorer. Έχει αντιρρήσεις ακόμη και για το όνομα των μοντέλων. Είπε πως η εν λόγω κατηγορία είναι η πιο ανταγωνιστική και η πιο δημοφιλής, αλλά κανείς δεν περιμένει ένα τέτοιο μοντέλο από την MV Agusta.

Κατά τη γνώμη του η μάρκα θα μπορούσε να μπει στις adventure μοτοσυκλέτες με μια πολύ εκλεπτυσμένη μοτοσυκλέτα, αλλά δίνει προτεραιότητα στις κατηγορίες που ξεχωρίζει η MV Agusta.

To Brutale αποτελεί μια πολύ καλή βάση, αλλά το F4 είναι το σήμα κατατεθέν της εταιρείας, που όταν παρουσιάστηκε πριν από 25 χρόνια, ήταν μια πραγματική επανάσταση. Την τελευταία δεκαετία έχει μείνει στάσιμο. Για αυτό ο Gerald Kiska, σχεδιαστής όλων των KTM, θα συνεργαστεί με την MV Agusta. Τόνισε πως πρέπει να σταθεροποιηθεί η υπάρχουσα γκάμα και να καθοριστούν τα μελλοντικά μοντέλα.

Είπε επίσης πως συμφωνεί την σχεδίαση των MV Agusta να αναλάβουν Ιταλοί σχεδιαστές. Ο όμιλος έχει ήδη συνεργαστεί με πολλούς, αλλά μετά από λίγο καιρό είτε γυρίζουν στην πατρίδα τους, είτε φεύγουν για άλλες εταιρείες. Όσοι δουλέψουν για την MV Agusta θα πρέπει να παραμείνουν για πολλά χρόνια. Ξεκαθάρισε πως η σχεδίαση και η κατασκευή όλων των μοντέλων θα γίνεται στην Ιταλία και πως το μικρότερο μοντέλο στην γκάμα θα έχει κινητήρα 900 κ.εκ. Θα βασίζεται σε αυτόν των 800 κ.εκ. και ήδη εξελίσσεται ώστε να είναι συμβατός με τις νέες προδιαγραφές ρύπων.

Αυτό που έχουν κατά νου είναι πως πολλοί ιδιοκτήτες ακριβών μοτοσυκλετών με μεγάλους κινητήρες στρέφονται σε μοντέλα μικρότερου κυβισμού επειδή γερνούν και επομένως το βάρος της μοτοσυκλέτας και ο χειρισμός της αποτελούν πρόβλημα για αυτούς. Με την αγορά μιας μικρότερης μοτοσυκλέτας όλα γίνονται πιο εύκολα και βλέπει πολλούς που είχαν 1290 Super Adventure να το αντικαθιστούν με 390 Adventure.

Δεν αποκλείει την κατασκευή μιας high end μοτοσυκλέτας, αλλά πρώτα θα πρέπει η μάρκα να αποκαταστήσει την αξιοπιστία της και όχι να κατασκευάζει μοντέλα που δεν αποτελούν μέρος της κληρονομιάς της.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.