21.03.2023
Μέσω των συνεργατών της σε Κίνα και Ινδία, η KTM στοχεύει στις αγορές όλου του κόσμου, με μοτοσυκλέτες σε προσιτές τιμές
Στην Κίνα συνεργάζεται με την CFMOTO, στην Ινδία με την BAJAJ. Πρόσφατα, από στο εργοστάσιο της ινδικής εταιρείας γιορτάστηκε το ορόσημο της παραγωγής 1 εκατομμυρίου μονάδων, ενώ από αυτό της κινέζικης βγαίνουν ήδη τα 790 Duke και 790 Adventure, που προορίζονται για τις ευρωπαϊκές αγορές.
Με δεδομένη την εγκατάλειψη του πλάνου της πλατφόρμας «490» και της ανακοίνωσης πως στο άμεσο μέλλον θα δούμε μοντέλα με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας από 600 έως 700 κ.εκ. το Pierer Mobility group, προετοιμάζεται πυρετωδώς για να «γεμίσει τον κόσμο» με Duke, Adventure και RC. Αυτά συμπεραίνουμε απ’ όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της KTM, Stefan Pierer.
Στόχος είναι να παραμείνει, όσο γίνεται, χαμηλά το κόστος παραγωγής και αυτό να μετακυλήσει στις τιμές λιανικής των νέων μοντέλων. Για αυτό η KTM θα παράγει τα μοντέλα που προορίζονται για την Ευρώπη στην Κίνα, ενώ για χώρες όπως η Ινδία, η Αυστραλία, η Ινδονησία, το Νεπάλ και η Σρι Λάνκα, θα αξιοποιηθούν οι δυνατότητες του εργοστασίου της BAJAJ. Δεν αποκλείεται επίσης οι μοτοσυκλέτες που θα κατασκευάζονται στην Ινδία να «ταξιδεύουν» και σε χώρες της Λατινικής Αμερικής.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της KTM Stefan Pierer διαβεβαίωσε ότι η νέα πλατφόρμα θα κάνει ντεμπούτο τα επόμενα δύο χρόνια. Το πρώτο μοντέλο πολύ πιθανό να είναι Duke. Στη συνέχεια θα δούμε σίγουρα Adventure αλλά και supersport RC.
Ο κινητήρας, που θα βασίζεται στον LC8c των 790 κ.εκ., θα μπορούσε να έχει ισχύ 80 ίππους και να φέρει όλη την σύγχρονη ηλεκτρονική σουίτα της KTM, που περιλαμβάνει cornering ABS και traction control, προγράμματα οδήγησης, συμπλέκτη ολίσθησης και supermoto mode, ακόμη και quickshifter.
Οι μοτοσυκλέτες που θα βασίζονται στο νέο κινητήρα δεν θα είναι μόνο KTM, αλλά και Husqvarna. Είστε έτοιμοι για Svartpilen και Vitpilen 701;
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.