17.03.2023
Στην έκθεση μοτοσυκλέτας της Οσάκα, η εταιρεία του Akashi έδειξε για πρώτη φορά τη νέα γενιά του θρυλικού Eliminator
Ήρθε η ώρα της μεγάλης επιστροφής ενός μοντέλου που έχει γράψει ιστορία και στην χώρα μας τις δεκαετίες του 80 και του 90. Το 400 υπήρχε από το 1986, όμως τότε ο κινητήρας του ήταν τετρακύλινδρος.
Η έκπληξη τελικά δεν έγινε. Η Kawasaki δεν χρησιμοποίησε τον τετρακύλινδρο των 400 κ.εκ. που είδαμε πρόσφατα στο ZX-4R, ούτε αυτόν των 250 κ.εκ. του ZX-25R, Το Eliminator του 2023 θα τροφοδοτείται με δικύλινδρο, σε σειρά κινητήρα, τετραβάλβιδο, υγρόψυκτο που αποδίδει 48 ίππους και 3,7 kgm ροπή, με σχέση συμπίεσης 11,5:1. Η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 160 χλμ/ώρα, με κατανάλωση 3,7 λίτρα στα 100 χλμ.
Το νέο Eliminator είναι ένα power cruiser προσβάσιμο από τους περισσότερους αναβάτες εξαιτίας και του ύψους σέλας που βρίσκεται στα 735 χλστ. Βασίζεται σε ένα χαλύβδινο πλαίσιο που θυμίζει χωροδικτύμα. Οι τροχοί είναι χυτοί αλουμινένιοι 18 ιντσών μπροστά και 16 ιντσών πίσω με ελαστικά 130/70 και 150/80. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. με διαδρομή 120 χλστ. και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 90 χλστ. Δύο δισκόφρενα, 310 χλστ. μπροστά και 240 χλστ. πίσω με δαγκάνες δύο εμβόλων αναλαμβάνουν την επιβράδυνση της μοτοσυκλέτας που ζυγίζει 176 κιλά, χωρίς υγρά.
Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 12 λίτρα. Το μήκος είναι 2.250 χλστ. το πλάτος 785 χλστ. και το μετόνιο 1.520 χλστ.
Η τιμή του στην Ιαπωνία είναι 5.349 ευρώ. Το μοντέλο δεν προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά, ωστόσο είναι αρκετά πιθανό να δούμε σύντομα το Eliminator 650 με τον κινητήρα που χρησιμοποιείται στο Versys.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.