12.01.2023
Το 2021 έχασε τα πρωτεία από την Γαλλική αγορά, όμως το 2022 αποδεικνύεται πολύ ανθεκτική και επιστρέφει στην κορυφή και μάλιστα με αύξηση πωλήσεων
Παρά την περιορισμένη διαθεσιμότητα και τη συνεχή αύξηση τιμών η αγορά της Ιταλίας έκλεισε με θετικό πρόσημο το 2022, προσπερνώντας τόσο την Γαλλική όσο και την Γερμανική.
Καθοριστικό αποδείχθηκε το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς που μας πέρασε καθώς αυξήθηκε η διαθεσιμότητα καινούργιων μοτοσυκλετών και scooter. Επιπλέον σημειώθηκαν μεγάλες αυξήσεις και στην αγορά ηλεκτρικών. Η κατηγορία L1 (δίτροχα οχήματα των οποίων η μέγιστη ταχύτητα δεν υπερβαίνει τα 45 km/h) σταμάτησε στο +103% σε σχέση με το 2021.
Συνολικά ταξινομήθηκαν 291.799 δίκυκλα και τρίκυκλα (+1%). Η Honda σημείωσε τις περισσότερες, οι οποίες παρουσιάζονται όμως μειωμένες κατά 20,2% σε σχέση με το 2021. Η Piaggio κατέλαβε την δεύτερη θέση, και σε αυτήν την περίπτωση όμως υπάρχει μείωση κατά 8,4%. Η Kymco προσπέρασε την Yamaha στην τρίτη θέση με πωλήσεις που σημείωσαν αύξηση κατά 1,8%. Από την άλλη οι πωλήσεις της εταιρείας των τριών διαπασών μειώθηκαν κατά 11,7%.
Η SYM είδε τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 33,7% (!) καταλαμβάνοντας την πέμπτη θέση, αφήνοντας πίσω της την BMW (-0,4%), την Benelli (+5,5%), την Ducati (+9,7%), την KTM (-16,1%) και την Triumph (+13,7%).
Honda 50.887 (-20,2%)
Piaggio 40.733 (-8,4%)
Kymco 24.692 (+1,8%)
Yamaha 24.451 (-11,7%)
SYM 16.242 (+33,7%)
BMW 15.945 (-0,4%)
Benelli 13.404 (+5,5%)
Ducati 9.459 (+9,7%)
KTM 6.649 (-16,1%)
Triumph 5.843 (+13,7%)
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.