Αγορά

Δοκιμή κράνους: MT Storm SV Drone

Ανοιγόμενο κράνος για καθημερινή χρήση


29.04.2021

Τα κράνη της MT βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των Ελλήνων δικυκλιστών και οι λόγοι είναι, κατά τη γνώμη μας, τρεις. Ποιότητα, εμφάνιση και τιμή

Κείμενο: Κώστας Ταρναβάς - Φωτογραφίες: Θοδωρής Ερμήλιος

Ακόμη έχω το MT Blade SV Raceline. Πανέμορφο και όπως αποδείχθηκε πολύ ποιοτικό, αφού διατηρείται σε πολύ καλή κατάσταση με τη σωστή συντήρηση που του κάνουμε. Ένα κράνος με το οποίο έχω γράψει χιλιάδες χιλιόμετρα σε αυτοκινητόδρομο και μέσα στην πόλη.

Το νέο μοντέλο της MT που φοράμε στο 2WO.gr εδώ και λίγους μήνες είναι το Storm SV Drone σε λευκό-γκρι ματ. Οικονομικό, αφού κοστίζει 118 ευρώ (Απρίλιος 2021), όμορφο, με ματ υφή και ωραία γραφικά. Για την ποιότητα θα αναφερθούμε πιο κάτω.

Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για το πρώτο ανοιγόμενο από το 2001 που εργάζομαι στον ειδικό Τύπο και από το 1995 που οδηγώ δίκυκλο. Γι’ αυτό το λόγο έδωσα μεγάλη σημασία στη δοκιμή του κράνους που μας δόθηκε από το MOTO MARKET, της εταιρείας που μας σύστησε τα κράνη MT στη χώρα μας και που τα διαθέτει στην ελληνική αγορά.

MT Helmets Storm Drone SV 7

Στην Covid-19 εποχή ανακάλυψα πως ένα ανοιγόμενο κράνος είναι πολύ πρακτικό. Φορώντας τo προστατευτικό λαιμού και καλύπτοντας τη μύτη, άνοιγα το κράνος και γλύτωσα από το βάλε – βγάλε, κράνος και μάσκα ακόμη και για τα πιο απλά πράγματα. Προσοχή, μην το δοκιμάσετε όσοι πάτε ακόμη στην τράπεζα…

Εξωτερικό κέλυφος

Κατασκευασμένο από θερμοπλαστικό, στη λευκή - γκρι έκδοση με ματ υφή και τρισδιάσταστα γραφικά είναι τόσο ποιοτικό που αρνείσαι να πιστέψεις πως η τιμή του είναι τόσο χαμηλή.

Ο μηχανισμός λειτουργεί πολύ ομαλά, και το άνοιγμα – κλείσιμο γίνεται πολύ εύκολα, με το ένα χέρι, πιέζοντας τον διακόπτη που βρίσκεται στο σαγόνι. Όταν οδηγείτε θα πρέπει να το φοράτε κλειστό, προσωπικά δεν είχα πρόβλημα να οδηγώ μέσα στην πόλη έχοντάς το ανοιχτό. Λόγω του μεγάλου, αφαιρούμενου υποσιάγωνου, που εμποδίζει τον αέρα να εισέλθει στο εσωτερικό, αλλά «βρίσκει στο σαγόνι κατά το κλείσιμο και της σχεδίασης του κράνους, χρειάζεται μεγαλύτερη πίεση για να ακουστεί το «κλικ» του κλεισίματος. Για όποιον θελήσει να αφαιρέσει το μαλακό – ποιοτικό υποσιάγωνο, το κλείσιμο γίνεται πανεύκολα. Φυσικά ρόλο σε αυτό παίζει το σχήμα του κεφαλιού του εκάστοτε χρήστη.

Βάρος

Όταν το ζυγίσαμε επιβεβαιώσαμε αυτό που είχαμε αισθανθεί φορώντας το. Η ζυγαριά μας σταμάτησε στα 1.642 γραμμάρια, ενώ το αυτοκόλλητο στο κράνος ενημερώνει πως είναι 1.650. Όσες ώρες και αν το φορέσαμε το βάρος του δεν μας κούρασε.

MT Helmets Storm Drone SV 11

Εξαερισμός

Υπάρχει ένας μεγάλος αεραγωγός στο επάνω μέρος και ένας ακόμη στο πιγούνι. Και οι δύο είναι εύχρηστοι, ακόμη και με χειμερινά γάντια. Ο αεραγωγός στο επάνω μέρος φέρνει αρκετό αέρα στο εσωτερικό, όμως δεν νοιώσαμε το ίδιο και με αυτόν στο πιγούνι. Τόσο όμως η ζελατίνα, όσο και η αντηλιακή «ασπίδα» θόλωναν δύσκολα, οπότε είναι ξεκάθαρο πως «κάνει δουλειά». το πίσω μέρος υπάρχουν μόνο δύο μικρές αεροτομές.

Ζελατίνα

Είναι αντιχαρακτική, πάχους 2mm. Αφαιρείται, χωρίς τη χρήση εργαλείων, για να καθαριστεί πολύ εύκολα και η επανατοποθέτησή της γίνεται αβίαστα. Ανοίγει πολύ ομαλά από τα εξογκώματα στο μπροστινό μέρος σε τρεις θέσεις. Είναι έτοιμη να δεχθεί pinlock.

Η αντηλιακή ζελατίνα επίσης «πέφτει και σηκώνεται» εύκολα από εργονομικό διακόπτη στα αριστερά του κράνους και φτάνει μέχρι το μεγάλο επιρήνιο. Μου έδωσε την αίσθηση πως φοράω κράνος με φυμέ ζελατίνα, διότι δεν αφήνει το φως του ήλιου να μπει από πουθενά.

MT Helmets Storm Drone SV 8

Επένδυση

Είναι υποαλλεργική, αφαιρείται για να πλυθεί με ήπια καθαριστικά και τοποθετείται πολύ εύκολα. Είναι πολύ μαλακή και άμεσα νοιώθεις άνεση φορώντας το MT Storm SV Drone. Ομοίως με τη σχεδίαση, τη βαφή και τα γραφικά του κράνους, έτσι και η επένδυση, που χωρίζεται σε τρία κομμάτια (κάλυμμα κεφαλής, δύο μάγουλα), δίνει την αίσθηση πως προέρχεται από ένα κατά πολύ ακριβότερο κράνος.

Σύστημα κλεισίματος

Γίνεται με μικρομετρική πόρπη η οποία ρυθμίζεται εύκολα ακόμη και με γάντια.

MT Helmets Storm Drone SV 9

Εφαρμογή

Το MT Storm SV Drone εφάρμοσε πολύ σωστά στο κεφάλι μου, χωρίς ανεπιθύμητη πίεση σε κάποιο σημείο. Επίσης μπορεί να φορεθεί και με γυαλιά.

Θόρυβος

Το Storm SV Drone είναι αθόρυβο σε χαμηλές ταχύτητες και μέχρι 120 χλμ/ώρα, όταν κινείστε εντός πόλης και πέριξ αυτής. Από εκεί και πάνω υπάρχει θόρυβος, που σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αφόρητα ενοχλητικός. Μην ξεχνάμε πως πρόκειται για ένα ανοιγόμενο και όχι full face κράνος. Πάντως είναι πιο αθόρυβο από κάποια full face που έχουμε δοκιμάσει, καθώς δεν εξέχουν αεραγωγοί και «περίεργες» αεροτομές, που στην ουσία δεν προσφέρουν τίποτα, παρά μόνο πόντους στην εμφάνιση.

Συμπέρασμα

Κατάλληλο για να το φοράει κάποιος, όλη μέρα και κάθε μέρα. Σε αυτό το εύρος τιμής λίγα κράνη μπορούν να προσφέρουν την ποιότητα, την εφαρμογή και την εμφάνιση του MT Storm SV Drone.

Μπορείτε να το αποκτήσετε σε δύο χρωματισμούς από το eshop του MOTO MARKET. Περισσότερα δείτε εδώ.

MT Helmets Storm Drone SV 2

Ημερομηνίες ορόσημα στην ιστορία της MT Helmets

1968: Η Manufacturas Tomas SA, γνωστή σε όλο τον κόσμο ως MT Helmets, ξεκινάει τη δραστηριότητά της στην La Palma, κοντά στην πόλη Καρταγένα.
1980: Η εταιρεία αποφασίζει να κατασκευάσει νέο και πιο σύγχρονο εργοστάσιο και συνεργάζεται με κολοσσούς, όπως η Bayer, η BASF και η GE, με στόχο την κατασκευή κρανών που θα έχουν την έγκριση της Μοτοσυκλετιστικής Ομοσπονδίας της Ισπανίας.
1992: Η χρήση κράνους γίνεται υποχρεωτική και θεσπίζονται οι προδιαγραφές ECE-22.04. Αυτός ο κανονισμός αντικαθιστά την υπάρχουσα πιστοποίηση που ίσχυε μόνο για μοτοποδήλατα
2000: Ξεκινάει η παραγωγή στην Κίνα με νέα γκάμα μοντέλων. Η εταιρεία επικεντρώνεται στις εξαγωγές, σύμφωνα με τις ανάγκες και τους κανονισμούς που ισχύουν σε κάθε χώρα.
2014: Η εταιρεία εγκαινιάζει νέες εγκαταστάσεις και κέντρα διανομής σε 92 χώρες. Όλα ελέγχονται από τα κεντρικά στην Καρταγένα.
2021: Με 50 χρόνια εμπειρία τα κράνη της MT εξάγονται σε περισσότερες 100 χώρες, σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία, Αφρική και Αυστραλία.


Η Ducati και η Desmosedici στα δύο ψηλότερα σκαλιά του βάθρου στο Grand Prix της Ισπανίας, στην πίστα της Χερέθ
To επόμενο βήμα για το modern classic μοντέλο της Voge είναι η προσαρμογή στις προδιαγραφές που επιβάλλει το Euro5, κάτι που επιτεύχθηκε μέσα από τεχνολογική εξέλιξη και αναβάθμιση
Τα κράνη της MT βρίσκονται στις πρώτες θέσεις των προτιμήσεων των Ελλήνων δικυκλιστών και οι λόγοι είναι, κατά τη γνώμη μας, τρεις. Ποιότητα, εμφάνιση και τιμή
Ο Toshihiro Mibe, President & Representative Director, Honda Motor Co., Ltd. έκανε ενδιαφέρουσες δηλώσεις στο πλαίσιο της εναρκτήριας συνέντευξης τύπου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.