02.04.2021
Το πρώτο δικύλινδρο scooter της SYM μένει εμφανισιακά ίδιο αλλά με έναν κινητήρα με περισσότερα κυβικά και πιο ισχυρό
Η αύξηση της χωρητικότητας του κινητήρα έγινε εξαιτίας της αύξηση της διαδρομής, από 65 σε 70 χλστ. Ο κυβισμός έφτασε τα 508 κ.εκ. και έτσι οι απόλυτες τιμές ιπποδύναμης και ροπής πήραν την ανίουσα. Πλέον το Maxsym TL 508 αποδίδει 46 ίππους στις 6.750 σ.α.λ., 5 kgm ροπής που πλέον έρχονται 1.000 σ.α.λ. πιο χαμηλά, στις 5.250 σ.α.λ. Ένα έμβολο αδράνειας αποσβένει τους κραδασμούς για βελούδινη λειτουργία του κινητήρα. Η αύξηση του κυβισμού στα 508cc προσέδωσε αύξηση των επιδόσεων στα ανώτερα όρια που επιτρέπεται με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α2.
Η εξάτμιση ακολουθεί τη σχεδίαση της ουράς, όντας ανασηκωμένη, καταλήγοντας μέσω ενός σιγαστήρα σε διπλή απόληξη, προσφέροντας έναν βαθύ ήχο που βελτιώνει την εμπειρία οδήγησης
Το στιβαρό Upside Down πιρούνι 41mm, που “δένει” στο λαιμό του πλαισίου με διπλές πλάκες, δημιουργεί επιπλέον ακαμψία στο σύνολο. Το πίσω τμήμα αποτελείται από μακρύ ψαλίδι αλουμινίου που πάνω του εδράζει η πίσω ανάρτηση αερίου-λαδιού, με δυνατότητα εξατομίκευσης μέσω της μικρομετρικής προφόρτισης και με μοχλικό σύστημα, προσφέροντας προοδευτικότητα στη λειτουργία της ανάρτησης αλλά και σταθερότητα στην οδήγηση. Το σύστημα αναρτήσεων σε συνδυασμό με το πλαίσιο από ανοξείδωτο ατσάλι, επιτρέπει στον αναβάτη να ξεπεράσει τις δυσκολίες του δρόμου και σε γρήγορες εναλλαγές κατεύθυνσης σε στροφές, εύκολα και με υψηλή ταχύτητα.
2 κυματιστά δισκόφρενα διαστάσεων 275mm, με διπλές ακτινικές δαγκάνες 4 εμβόλων μπροστά και ένα κυματιστό 275mm πίσω. Το σύστημα πέδησης διαθέτει ABS από την CONTINENTAL. Οι μανέτες φρένων είναι ρυθμιζόμενες 4 θέσεων.
Το Maxsym TL 508 διαθέτει σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί και νέα θύρα γρήγορης φόρτισης (Q.C. 3.0) στο δεξί ντουλαπάκι στην εσωτερική πλευρά της ποδιάς. Ο ανεμοθώρακας πάχους 3mm, είναι ρυθμιζόμενος 2 θέσεων. Χάρη στην αεροδυναμική μελέτη του επιτυγχάνει βέλτιστη μείωση του θορύβου και μείωση της πίεσης του αέρα, ακόμη και σε ταξίδια με υψηλή ταχύτητα.
Ο 37 λίτρων αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα είναι φωτιζόμενος. Θα φιλοξενήσει 1 full face κράνος ή 2 τύπου Jet. Το άνοιγμα της σέλας γίνεται με υδραυλικό τρόπο από button δίπλα στην κλειδαριά.
Αναβάτης και συνεπιβάτης απολαμβάνουν τη μεγάλη σέλα με αντιολισθητική επιφάνεια, το μαξιλάρι στήριξης της μέσης του αναβάτη και την εύκολη στήριξη του μηρού και για τους δύο.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε διαφορετικά στιλ οδήγησης, σε όρθια θέση ή σε Cruise στάση με στήριξη των ποδιών στο εμπρός τμήμα της ποδιάς.
Εμπνευσμένη σχεδίαση
• Sport εμφάνιση με δυναμικές επιδόσεις, άνεση, άριστη συμπεριφορά
• Μεταξόνιο 1543mm για Sport οδηγική συμπεριφορά
• Μοναδικό αναγνωρίσιμο σύστημα φωτισμού LED
• Πάνελ με 2 έγχρωμες οθόνες
Τεχνολογική υπεροχή
• 2 κύλινδροι σε σειρά 508cc
• 8-βάλβιδος, 4-τράχρονος, DOHC κινητήρας
• Μέγιστη ισχύς 46 PS/ 6.750 σ.α.λ. (Δίπλωμα Α2)
• Μέγιστη ροπή 50 Nm/5.250 σ.α.λ.
• Κατανομή βάρους 50/50
• Έμβολο αδράνειας για βελούδινη λειτουργία
Μέγιστη ασφάλεια
• Διπλοί εμπρός δίσκοι 275mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες
• Πίσω δίσκος 275mm
• Σύστημα ABS Continental
• Upside-down πιρούνι
• Πίσω σύστημα ανάρτησης με ψαλίδι και αμορτισέρ αερίου-λαδιού με συνδετικό βραχίονα
• Τροχοί 15”
• Ελαστικά αποκλειστικής σχεδίασης MAXXIS Supermaxx S3
Άνεση
• keyless σύστημα ελέγχου και έξυπνο κλειδί
• Εργονομική θέση για αναβάτη και συνεπιβάτη
• Επιλογή ανάμεσα σε διαφορετικά στιλ οδήγησης (όρθια θέση / cruise)
• Αεροδυναμική μελέτη ανεμοθώρακα ρύθμισης 2 θέσεων
• Υδραυλικό άνοιγμα της σέλας με μεγάλο αποθηκευτικό χώρο
• 2 κλειστοί αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό της ποδιάς με παροχή φόρτισης USB Q.C. 3.0
• Αυτόματο χειρόφρενο με τη χρήση του πλαϊνού σταντ
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.