Αγορά

Οδηγός αγοράς μεταχειρισμένου: Suzuki SV 650/S

2003 – 2009


30.11.2020

H δεύτερη γενιά Suzuki SV 650/S διαθέτει V-2 κινητήρα όπως και το παλιότερο μοντέλο (ίδιο στη βασική του αρχιτεκτονική με του Suzuki V-Strom 650), αλλά με ψεκασμό (τα πρώτης γενιάς Suzuki SV 650 είχαν καρμπιρατέρ)

Το αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο διατήρησε την ίδια αρχιτεκτονική του χωροδικτυώματος, αλλά κατασκευαζόταν με νέα μέθοδο χύτευσης. Η απόδοση του κινητήρα αυξήθηκε στους 73hp, ενώ το βάρος της έκδοσης με το φέρινγκ έφτανε τα 171kg. Σημαντικό νέο χαρακτηριστικό ήταν το νέο φέρινγκ της ντυμένης έκδοσης, που ήταν πλέον ολόιδιο με του Suzuki SV 1000 με περισσότερες γωνίες. Πολλοί ιδιοκτήτες SV δεν ενέκριναν την αλλαγή στην αισθητική, αυτό όμως δεν εμπόδισε το νέο μεσαίου κυβισμού street να έχει μια αρκετά καλή πορεία και αποδοχή. Στη χώρα μας δεν υπήρξε ποτέ δημοφιλές μοντέλο καθώς επισκιάστηκε από τα τετρακύλινδρα 600άρια δρόμου, ωστόσο αναλογικά δεν ήταν λίγοι εκείνοι που κατάλαβαν τα πλεονεκτήματα του ροπάτου V-2 κινητήρα για την καθημερινή μετακίνηση, ενώ η αντιπροσωπεία, λίγο πριν η σταματήσει να τα εισάγει, χαμήλωσε αρκετά την τιμή τους.

Καθώς η δύναμη στις μεσαίες στροφές συνοδεύεται και από καλή και καθαρή απόκριση από τον ψεκασμό, το Suzuki SV 650S βοηθά ιδιαίτερα τους αναβάτες που ξεκινούν να ασχοληθούν με τη σπορ οδήγηση, στην έξοδο από τις στροφές (ιδανικό για track day στα Μέγαρα).

suzuki sv650 2003 2009 2

H δεύτερη γενικά Suzuki SV 650/S παρουσιάστηκε το 2003, αλλά μόλις το 2004 το εργοστάσιο θεώρησε καλό να αλλάξει το υποπλαίσιο και τη σέλα για να βελτιώσει την εργονομία και τη φιλικότητα στον αναβάτη (προσοχή όταν πρέπει να πάρετε ανταλλακτικά, όπως βάση πινακίδας, σέλες και πλαϊνά πλαστικά και δη μεταχειρισμένα). Από το 2005 το πλαίσιο του Suzuki SV 650/S είναι βαμμένο μαύρο. Αυτό σας βοηθά να διαπιστώσετε με μεγαλύτερη ακρίβεια τη χρονιά κατασκευής ενός μεταχειρισμένου. Αν έχει πλαίσιο στο χρώμα του αλουμινίου, είναι προ του 2005 μοντέλο, ό,τι κι αν πιστεύει ο ιδιοκτήτης του γι’ αυτό.

Στη χώρα μας το Suzuki SV 650/S έπαψε να εισάγεται μετά το 2007 λόγω των μέτριων πωλήσεών του, το μοντέλο όμως εξακολούθησε να παράγεται και να πωλείται μέχρι το 2009, όταν αντικαταστάθηκε από το Suzuki SVF 650 Gladius. Το μοντέλο της τελευταίας χρονιάς, που δεν ήρθε στη χώρα μας, είχε προαιρετικό ABS και ολόσωμο φέρινγκ.

Η αντοχή του κινητήρα και των περιφερειακών των Suzuki SV 650 και Suzuki SV 650S έχουν ως αποτέλεσμα να υπάρχουν αρκετά μεταχειρισμένα σε καλές τιμές. Εφόσον αποφασίσετε να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο Suzuki SV 650 ή Suzuki SV 650S δεύτερης γενιάς (με ψεκασμό), καλό είναι να προσέξετε τα εξής:

Όπως και το μοντέλο πρώτης γενιάς, εμφανίζει σε διάφορα σημεία σκουριές και τα πλαστικά θαμπώνουν.

suzuki sv650 2003 2009 3

Οι αναρτήσεις δεν βελτιώθηκαν στο μοντέλο β’ γενιάς ιδιαίτερα, αν και το αμορτισέρ ήταν ποιοτικότερο. Υπήρχαν διάφορες λύσεις αναβάθμισης των αναρτήσεων, είτε φτηνές (ελατήρια – λάδια πιρουνιού), είτε ακριβότερες (πιρούνι από GSX-R 600 Κ1 ή αν αλλαχτεί και η ζάντα, κάποιο upside down. Αντικατάσταση αμορτισέρ με after market ή στοκ αμορτισέρ από άλλα μοντέλα που ταιριάζουν (έχει αναφερθεί ότι ταιριάζει από Kawasaki ZX-7R).

Κάποιοι κινητήρες εμφανίζουν υψηλή κατανάλωση λαδιού (ανάλογα και με τη χρήση). Τακτικός έλεγχος της στάθμης των λαδιών θα σώσει τα πιστόνια από έναν ανόητο θάνατο.

suzuki sv650 2003 2009 5

O ψεκασμός έφερε μια μικρή μείωση στη μέση κατανάλωση που κυμαίνεται στα 5lt ανά 100km. Το άσχημο και ογκώδες τελικό της εξάτμισης συνήθως καταλήγει στο βάθος του γκαράζ και τη θέση του παίρνει ένα ωραιότερο after market τελικό. Αυτό και μόνο όμως έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της κατανάλωσης στα τουλάχιστον 6lt/100km.

Πηγή: used-moto


Το kit αναβάθμισης πιρουνιού της YSS αποτελεί ένα ολοκληρωμένο βελτιωτικό πακέτο της μπροστινής ανάρτησης το οποίο περιλαμβάνει 3 βασικά μέρη: τον αρχικό ρυθμιστή, τα ελατήρια πιρουνιού και την βαλβίδα PD
H Sena Technologies αποτελεί μια από τις κορυφαίες εταιρείες παροχής λύσεων ενδοεπικοινωνίας για οδηγούς μοτοσυκλετών
To scooter της Piaggio είναι το πιο καλοπουλημένο δίκυκλο της ελληνικής αγοράς
Η «ζημιά» λόγω κορωνοϊού περιορίστηκε στο ελάχιστο, μιας και οι πωλήσεις μοτοσυκλέτων το 2020 ήταν 118 λιγότερες από του 2019

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.