05.10.2020
To μεγάλο Vstrom είχε κάνει αίσθηση όταν παρουσιάστηκε το 2002, αλλά είχε την ατυχία να πέσει στην σκιά του μικρού του αδελφού δύο χρόνια αργότερα
Το Vstrom 650 ήταν φθηνότερο, πιο αξιόπιστο και χωρίς να υπολείπεται σε επιδόσεις, οπότε αποτελεί καλύτερη αγορά από κάθε άποψη. Για τους λάτρεις των 1000cc όμως το μεγάλο Vstrom θα είναι πάντοτε μια δελεαστική αγορά και σήμερα μπορούν να βρεθούν μεταχειρισμένα 1000άρια σε ελκυστικές τιμές.
Οι υποψήφιοι αγοραστές ενός μεταχειρισμένου Suzuki Vstrom 1000 θα πρέπει να έχουν υπόψη:
• Στα πρώτα μοντέλα (2002 – 2003) είναι γνωστά δύο προβλήματα: ελαττωματικός συμπλέκτης και δισταγμοί στις 3500rpm.
• Ο συμπλέκτης αλλάζονταν μέσα στην εγγύηση ενώ από τα μοντέλα 2004 (Κ4) και μετά το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε. Η αλλαγή συμπλέκτη θα φαίνεται στο service book της μοτοσυκλέτας.
• Οι δισταγμοί στις 3.500rpm, με τον κινητήρα σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, συνέχισαν να εμφανίζονται και στα Κ4 μοντέλα, ενώ το πρόβλημα φαίνεται να εξαλείφτηκε από τα Κ5 και μετά. Δεν υπάρχει ενδεδειγμένη αντιμετώπιση. Η εμπειρία των ιδιοκτητών λέει ότι πρόκειται για σφάλμα στην χαρτογράφηση του ψεκασμού και λύνεται με re-mapping. Επίσης λύση δίνεται με τοποθέτηση Power Commander.
Πέρα από τα παραπάνω, τα Suzuki Vstrom 1000 ήταν ιδιαίτερα αξιόπιστα, ειδικά τα πιο πρόσφατα μοντέλα. Αν τα service του έχουν γίνει επιμελώς, δύσκολα θα εμφανιστούν προβλήματα. Οι αγοραστές που σκέφτονται να κινηθούν στην αγορά ενός μεγάλου Vstrom καλό είναι να αναζητήσουν το Service Book της μοτοσυκλέτας και να ζητήσουν test ride για ικανό χρόνο, ώστε ο κινητήρας να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας. Αν η απόδοση στις 3000 – 4000rpm είναι γραμμική, αγοράστε άφοβα.
Πηγή: used-moto
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.