01.09.2020
Το Honda XL 700V Transalp αποτελεί την πιο βελτιωμένη έκδοση της τόσο επιτυχημένης αυτής σειράς on-off μοντέλων που επί δεκαετίες αποτελούσε και αποτελεί επιλογή πρώτης γραμμής για την κατηγορία
Στη μορφή που παρουσιάστηκε το 2007 (ως μοντέλο 2008) είχε τον νέο κινητήρα των 680cc με τετραβάλβιδες κεφαλές (αντί των τριβάλβιδων των 600 και 650) και ψεκασμό PGM FI με σώματα διαμέτρου 40mm. Το φέρινγκ έχει στενέψει στο εμπρός μέρος και ο εμπρός τροχός δεν είναι πια 21in αλλά 19in.
Όπως πάντα, έχει ουδέτερη οδική συμπεριφορά, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και τις ποιοτικές αναρτήσεις κι έτσι είναι εύκολο στην οδήγηση, ξεκούραστο στην πόλη ή στην εκδρομή, φιλόξενο για τον συνεπιβάτη και με πλήθος από αξεσουάρ.
Τα φρένα του είναι πολύ καλά στην απλή έκδοση, αλλά πολύ πιο αποτελεσματικά και ασφαλή στην έκδοση C-ABS, όπου είναι συνδυαζόμενα και με σύστημα που δεν επιτρέπει το μπλοκάρισμα των τροχών.
Αυτό που δεν έδωσε η Honda στο νέο της μοντέλο είναι περισσότερη ισχύς. Αν και ο νέος κινητήρας αποδίδει 59Ps (6Ps περισσότερους από το 650) η δύναμή του είναι χαμηλότερη από αυτή του βασικού αντίπαλου στην ελληνική αγορά, του Suzuki DL 650 V-Strom. Ωστόσο, η απόδοση του κινητήρα είναι γραμμική, εξαιρετικά φιλική, με πολύ καλή και καθαρή απόκριση στο γκάζι και ωραίο τράβηγμα από χαμηλά. Οπως όλα τα Transalp ως τώρα όμως, ούτε κι αυτό έχει έκτη σχέση.
Ως προς την ποιότητα της μοτοσικλέτας και την αξιοπιστία πολύ λίγα πράγματα μπορούν να ειπωθούν. Η αξιοπιστία του κινητήρα είναι παροιμιώδης με ομαλή και ήσυχη λειτουργία, παρά το γεγονός ότι κατασκευάζεται σε ευρωπαϊκό έδαφος. Το Transalp 700 δεν έχει τη made in Japan σφραγίδα σιγουριάς.
Έχουν παρατηρηθεί κάποια τριξίματα στον πίνακα οργάνων που σχετίζονται με τη συναρμολόγηση. Κατά τα άλλα όμως το Honda XL 700V Transalp ακολουθεί επάξια την βαριά κληρονομιά των παλαιότερων μοντέλων, διατηρώντας και αυτό υψηλή μεταπωλητική αξία.
Τα σημεία προσοχής στο Honda XL 700V Transalp αφορούν τη συνολική κατάσταση της μοτοσικλέτας και όχι συγκεκριμένα προβλήματα ή κουσούρια. Οπότε ο υποψήφιος αγοραστής ενός μεταχειρισμένου Transalp 700 θα πρέπει να προσέξει τα εξής σημεία:
- Σωστή συντήρησης της μοτοσικλέτας. Η ομαλή λειτουργία του κινητήρα συχνά παρασύρει τον ιδιοκτήτη στο να «ξεχάσει» τα σέρβις. Ένα ενημερωμένο Service Book είναι καλό συνοδευτικό και εγγυάται για την συντήρηση
- Να είναι σε καλή κατάσταση τροχοί – ακτίνες (τείνουν να σκουριάζουν), ελαστικά, φρένα και να προσεχτούν τυχόν διαρροές σε κολάρα του κυκλώματος ψύξης και φλάντζες κεφαλής
- Εχουν παρατηρηθεί διαρροές στο ψυγείο που οφείλονται σε πετραδάκια που εκτοξεύονται από τον τροχό. Ενας οπτικός έλεγχος δεν βλάπτει.
Το Honda XL 700V Transalp διαθέτει μια μεγάλη λίστα από εργοστασιακά αξεσουάρ που εφόσον υπάρχουν, ανεβάζουν την αξία αλλά και την πρακτικότητα της μοτοσικλέτας.
πηγή: used-moto
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.