17.07.2020
Τo Aprilia ETV 1000 Caponord με το αλουμινένιο πλαίσιο και τον πολύ ελαστικό V-2 κινητήρα των 98 ίππων είναι μια εξαίρετη μεγάλη on-off τουριστική μοτοσυκλέτα που μπορείτε να βρείτε μεταχειρισμένη σε πολύ προσιτές πλέον τιμές
Έχει άνετη θέση οδήγησης, πλούσια για την γενιά του όργανα, αμορτισέρ με υδραυλική προφόρτιση αμορτισέρ, καλή προστασία από τον αέρα και επιβλητική παρουσία. Είναι ψηλή μοτοσυκλέτα με ψηλά το κέντρο βάρους, κατάλληλη για ψηλούς αναβάτες που μπορούν να την κουμαντάρουν καλύτερα και σίγουρα θα την αγαπήσουν οι συνεπιβάτες.
Στην πράξη βέβαια τα Aprilia ETV 1000 Caponord απεδείχθησαν απαιτητικά γιατί παρουσίαζαν διάφορα προβλήματα στην ποιότητα μερικών εξαρτημάτων του (τα πιο ενοχλητικά τα ηλεκτρικά).
Μερικές από τις βλάβες που έβγαζαν τα Aprilia ETV 1000 Caponord ήταν στον ανορθωτή, τους πολλαπλασιαστές, σε μερικές ηλεκτρικές επαφές που έλιωναν και στα σημεία που έπιαναν τα σωληνάκια βενζίνης στο ρεζερβουάρ. Έχουν αναφερθεί επίσης προβλήματα με τη μίζα και τις ακτίνες των τροχών.
Σήμερα τα Aprilia ETV 1000 Caponord έχουν αντικατασταθεί από τα Caponord 1200, εξακολουθούν όμως να κυκλοφορούν μερικές πολύ φροντισμένες μοτοσικλέτες τις οποίες μπορείτε να βρείτε με κόστος ενός καινούργιου scooter 150cc.
Όταν αγοράζετε ένα μεταχειρισμένο Aprilia ETV 1000 Caponord προσέξτε τα εξής:
- Φροντίστε να μάθετε αν η μοτοσυκλέτα έχει κάνει τακτικά τα service της. Ο κινητήρας είναι αξιόπιστος αλλά πρέπει να έχει συντηρηθεί σωστά για να παραμείνει αξιόπιστος
- Τα ηλεκτρικά του είναι ευαίσθητα, αν όμως ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει ασχοληθεί, τότε τα προβλήματα έχουν αρθεί οριστικά.
- Δείτε τις ακτίνες των τροχών. Έχουν αναφερθεί σκουριασμένα καψούλια και σπασμένες ακτίνες. Ελέγξτε την κατάστασή τους.
- Το στοκ πιρούνι έχει υπερβολικά μαλακά ελατήρια εμπρός. Αν δεν έχουν αλλαχτεί πότε, το πιο πιθανό είναι ότι πλέον το πιρούνι θα είναι ουζαρισμένο. Έχετε υπόψη ότι καλό είναι να αλλαχτούν τα ελατήρια με after market ενώ.
- Ελέγξτε ότι τα όργανα λειτουργούν σωστά.
Μια αναβαθμισμένη έκδοση ήταν το Aprilia ETV 1000 Caponord Rally Raid του 2003 με έξτρα τουριστικό εξοπλισμό και ποδιά κινητήρα, ενώ έχει και αναβαθμισμένες αναρτήσεις με πιρούνι Marzocchi με διάμετρο καλαμιών 50mm και μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.