26.05.2020
Τελικά ένα από τα δύο νέα μοντέλα της Daytona by Zontes, καταφθάνει στην χώρα μας μέσα στο καλοκαίρι με κινητήρα 155 κ.εκ.
Η αρχική ενημέρωση που υπήρχε ήταν πως όσο αυτό όσο και το μοντέλο U, θα χρησιμοποιούν μονοκύλινδρο κιντήρα 125 κ.εκ. Το G όμως θα διατίθεται στην χώρα μας με 155 κ.εκ. και μάλιστα στην τιμή του 125. Με 2.595€
Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται από κινητήρα 155κ.εκ.. Υγρόψυκτο, 4 βάλβιδο, με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, διπλή χαρτογράφηση ECO/SPORT, ιπποδύναμη που αγγίζει τους 18 ίππους και μέγιστη ροπή τα 16 Nm.
• Ο κινητήρας είναι εξοπλισμένος με συμπλέκτη ολίσθησης για ελαφριά αίσθηση της μανέτας και καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας κατά τη πέδηση
• Τροφοδοσία EFI από τη BOSCH
• Σύστημα πέδησης με δύο μεγάλα δισκόφρενα πίσω/εμπρός και σύστημα ABS της BOSCH
• Αναρτήσεις που αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι και monoshock ανάρτηση πίσω
• Το ψαλίδι από χυτό αλουμίνιο είναι ασύμμετρο, υιοθετώντας ένα σχήμα “τόξου” στη δεξιά πλευρά προσφέροντας χώρο στο “κοντό” τελικό της εξάτμισης
Μοντέρνα και με εμπνευσμένη vintage σχεδίαση, η G155 είναι γεμάτη καμπύλες, με βασικό στοιχείο τη μεγάλη δεξαμενή καυσίμου των 20 λίτρων. Η κατασκευή της εντυπωσιακή, καθώς τα retro χαρακτηριστικά όπως οι στρόγγυλοι καθρέπτες τοποθετημένοι στη θέση των αντίβαρων τιμονιού και το στρογγυλό φανάρι μπροστά, παντρεύονται με την τεχνολογία. Σύγχρονη εικόνα προσδίδουν το ανεστραμμένο πιρούνι, τα οπίσθια φωτιστικά που έρχονται σαν σε συνέχεια των χειρολαβών του συνεπιβάτη, το χαρακτηριστικό ψαλίδι αλουμινίου, η θύρα USB, ο full LED φωτισμός και η μεγάλη ψηφιακή LCD οθόνη. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στις πλαϊνές προστατευτικές μπάρες καθώς και στη σχεδίαση του τελικού της εξάτμισης που τοποθετείται ακριβώς μετά την έξοδο του κινητήρα.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.