Αγορά

Νέο Yamaha XMAX Tech MAX

Οι εκδόσεις Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 300 και Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 400!


21.05.2020

Τι θα συμβεί αν στην χρηστικότητα και την αξιοπιστία προσθέσεις την πολυτέλεια;

Δεν υπάρχει αντίρρηση ότι το Yamaha XMAX αποτελεί το κορυφαίο scooter στην κατηγορία του από πλευράς επιδόσεων (κινητήρας Blue core 300 κ.εκ.), ευρυχωρίας (χώρος κάτω από τη σέλα για 2 κράνη full-face) και ποιότητας κατασκευής.

Όταν σε αυτά τα χαρακτηριστικά προσθέσεις μοναδικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, το αισθητικό αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε παρά να προσελκύει όλα τα βλέμματα!

2020 Yamaha XMAX300ASP EU Tech Kamo Action 002 03

Διπλοί προβολείς LED, αεροδυναμική εξωτερική σχεδίαση, πλαϊνά μοτίβα σε σχήμα μπούμερανγκ, πρωτοποριακή σέλα, αλουμινένια μαρσπιέ, κομψά γραφικά, επιχρωμιωμένο δακτύλιο κοντέρ, αποκλειστικό Tech Kamo και Power Black χρώμα ξίφους και φιμέ πίσω φως είναι ορισμένα από τα στοιχεία που κλέβουν την παράσταση.

2020 Yamaha XMAX300ASP EU Tech Kamo Static 007 03

Οι εκδόσεις Tech MAX δεν περιορίζονται μόνο σε επιπρόσθετα σχεδιαστικά στοιχεία. Ο οικονομικός κινητήρας 300 κ. εκ. και τα πιρούνια τύπου μοτοσυκλέτας και τα προηγμένα ηλεκτρονικά συστήματα, το XMAX 300 Tech MAX ξεχωρίζει για τη δυναμική πρώτης γραμμής και τη μοναδική του κομψότητα. Αντίστοιχα, ο ισχυρός κινητήρας των 400 κ.εκ. αποτελεί τον ιδανικό σύντροφο για απαιτητικές διαδρομές εντός πόλης αλλά και για πιο μακρινές αποδράσεις.

2020 Yamaha XMAX300ASP EU Tech Kamo Static 005 03

Τα σημαντικότερα στοιχεία του Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 300

• Πιρούνι τύπου μοτοσυκλέτας για μεγάλη ευστάθεια

• Μπροστινός τροχός 15 ιντσών και πίσω τροχός 14 ιντσών

• Δισκόφρενα εμπρός και πίσω, με ABS στο βασικό εξοπλισμό

• Ειδική διπλή σέλα και δερμάτινες εσωτερικές επενδύσεις

• Αλουμινένια μαρσπιέ, επιχρωμιωμένος δακτύλιος κοντέρ και άλλα

• Διπλοί προβολείς LED και φιμέ πίσω φως LED

• Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί και Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)

• Πανίσχυρος και οικονομικός Blue Core κινητήρας 300 κ. εκ.

 

• Μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα για 2 κράνη full-face

• Όργανα LCD και πρίζα 12 V

• Σπορ σχεδίαση MAX με αποκλειστικά χαρακτηριστικά Tech MAX

2020 Yamaha XMAX400ASP EU Tech Kamo Static 002 03

Τα σημαντικότερα στοιχεία του Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 400

• Υψηλή ισορροπία στυλ, απόδοσης και λειτουργικότητας.

• Πανίσχυρος κινητήρας 400 κ.εκ. με δυναμική επιτάχυνση

• Ανεμοθώρακας και τιμόνι 2 θέσεων που ρυθμίζονται με εργαλείο

• Μπροστινά και πίσω φώτα LED με φώτα-οδηγούς

• Διπλά μπροστινά δισκόφρενα 267 χιλ. με ABS

• Σύστημα ανάφλεξης χωρίς κλειδί και Σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS)

• Μικρών διαστάσεων σπορ σκούτερ 400 κ.εκ.

• Φρένο στάθμευσης για καθημερινή πρακτικότητα

• Μπροστινά πιρούνια τύπου μοτοσυκλέτας για ομαλό χειρισμό

• Μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα με εσωτερικό φωτισμό

• Σπορ σχεδίαση MAX με αποκλειστικά χαρακτηριστικά Tech MAX

 2020 Yamaha XMAX300ASP EU Tech Kamo Action 004 03

Τεχνικά χαρακτηριστικά Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 300

Κινητήρας

Τύπος κινητήρα Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, Υγρόψυκτος, SOHC,
τετραβάλβιδος
Κυβισμός 292κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή 70.0 χλστ. x 75.9 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 10.9 : 1
Μέγιστη ισχύς 20.6 kW @ 7,250 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 29.0 Nm @ 5,750 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Σύστημα καυσίμου Ψεκασμός καυσίμου
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική
Σύστημα μετάδοσης Αυτόματο με τραπεζοειδή ιμάντα
Κατανάλωση καυσίμου 3.2 l/100km
Εκπομπές CO2 74 g/km

Πλαίσιο

Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή εμπρός 110 χλστ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης Αιωρούμενο συγκρότημα μετάδοσης
Διαδρομή πίσω 79 χλστ.
Εμπρός φρένο Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø267 χλστ.
Πίσω φρένο Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø245 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70-15
Πίσω ελαστικό 140/70-14

Διαστάσεις

Συνολικό μήκος 2,185 χλστ.
Συνολικό πλάτος 775 χλστ.
Συνολικό ύψος 1,415 χλστ. (adjustable screen 1,465mm)
Ύψος σέλας 795 χλστ.
Μεταξόνιο 1,540 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 135 χλστ.
Βάρος πλήρες υγρών 179kg
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 13 λίτρα

 2020 Yamaha XMAX400ASP EU Tech Kamo Static 007 03

Τεχνικά χαρακτηριστικά Yamaha ΧΜΑΧ Tech MAX 400

      Κινητήρας

Τύπος κινητήρα Μονοκύλινδρος, Υγρόψυκτος, τετράχρονος, 2EEK
Κυβισμός 395κ.εκ
Διάμετρος x Διαδρομή 83.0 χλστ. x 73.0 χλστ.
Σχέση συμπίεσης 10.6 : 1
Μέγιστη ισχύς 24.5 kW @ 7,000 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή 36.0 Nm @ 6,000 σ.α.λ.
Σύστημα λίπανσης Υγρό κάρτερ
Σύστημα καυσίμου Ψεκασμός καυσίμου
Σύστημα ανάφλεξης TCI
Σύστημα εκκίνησης Ηλεκτρική
Σύστημα μετάδοσης Αυτόματο με τραπεζοειδή ιμάντα
Κατανάλωση καυσίμου 4.18l/100km
Εκπομπές CO2 96g/km

       Πλαίσιο

Σύστημα εμπρός ανάρτησης Τηλεσκοπικό πιρούνι
Διαδρομή εμπρός 110 χλστ.
Σύστημα πίσω ανάρτησης Αιωρούμενο συγκρότημα μετάδοσης
Διαδρομή πίσω 107 χλστ.
Εμπρός φρένο Διπλό υδραυλικό δισκόφρενο, Ø267 χλστ.
Πίσω φρένο Υδραυλικό μονό δισκόφρενο, Ø267 χλστ.
Εμπρός ελαστικό 120/70-15
Πίσω ελαστικό 150/70-13

       Διαστάσεις

Συνολικό μήκος 2,185 χλστ.
Συνολικό πλάτος 766 χλστ.
Συνολικό ύψος 1,415-1,465 χλστ. (adjustable windscreen)
Ύψος σέλας 800 χλστ.
Μεταξόνιο 1,567 χλστ.
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος 90 χλστ.
Βάρος πλήρες υγρών 210kg
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου 13 λίτρα

Όπως και όλα τα μοντέλα Yamaha, οι εκδόσεις ΧΜΑΧ Tech MAX 300 και ΧΜΑΧ Tech MAX 400 συμπληρώνονται από μια πλούσια ποικιλία προαιρετικά διαθέσιμων Αξεσουάρ που μπορείτε να προμηθευτείτε από το Δίκτυο Επίσημων Συνεργατών Yamaha

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Τα variator της Ιταλικής Malossi είναι πολύ εύκολα στην εφαρμογή και τοποθέτηση, όσο και στη δυνατότητα εξατομίκευσης του τρόπου λειτουργίας τους
Στις 23 Οκτωβρίου, περισσότεροι από 300 φίλοι των δύο τροχών και της BMW Motorrad είχαν την ευκαιρία να δουν για πρώτη φορά από κοντά, στο νέο κατάστημα της BMW Motorrad Σπανός ΑΕ, την εντυπωσιακή νέα adventure μοτοσικλέτα της εταιρείας: την R 1300 GS Adventure
Το kit αναβάθμισης πιρουνιού της YSS για τo APRILIA SR 200 GT, στοχεύει στην καλύτερη αίσθηση και πληροφόρηση του οδηγού, στη βελτίωση της συμπεριφοράς του και στην αποτελεσματικότερη απόσβεση των κραδασμών κατά την οδήγησή του
Η νέα προϊοντική σειρά powersports μπαταριών ιόντων λιθίου της BS BATTERY, Lithium Max, είναι σχεδιασμένη για να ξεπερνά τα άκρως απαιτητικά πρότυπα των σύγχρονων Off Road μοτοσυκλετών, των “μεγάλων” V-Twins, των ATV, UTV και SSV

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.