19.02.2019
Η αγορά το 2018 έκλεισε με 62,4 εκατομμύρια μονάδες, αυξημένο κατά 1,8% από το προηγούμενο έτος. Το ρεκόρ όλων των εποχών είναι 64,2 εκατομμύρια το 2012
Αυτό οφείλεται κυρίως στην Ινδική αγορά που ανακοίνωσε πωλήσεις 21,9 εκατομμύριων μονάδων (+ 10,3% από το 2017), οι οποίες υπερδιπλασιάστηκαν την τελευταία δεκαετία.
Η δεύτερη αγορά, η Κίνα, υποχώρησε το 2018 κατά 9,1% (15,57 εκατομμύρια πωλήσεις) και οι προοπτικές του 2019 είναι και πάλι αρνητικές.
Τρίτη ήταν η Ινδονησία, με 6,38 εκατομμύρια (+ 8,4% από το 2017), ενώ βρισκόταν στα 7,8 εκατομμύρια μονάδες, πριν λίγα χρόνια. Στην τέταρτη θέση το Βιετνάμ με 3,39 εκατομμύρια πωλήσεις (+ 3,5% από το 2017) που σημείωσε νέο ρεκόρ.
Στην πέμπτη θέση, οι Φιλιππίνες, μία από τις ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές παγκοσμίως μέχρι το 2017, η οποία εμφανίζεται στάσιμη μετά την εισαγωγή των δασμών σε όλα τα οχήματα.
Έκτο είναι το Πακιστάν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά, με 1,94 εκατομμύρια μονάδες (+ 21,5% από το 2017), ένα τεράστιο ρεκόρ για μια χώρα που ξεπέρασε τα 1 εκατομμύριο ετήσιες μονάδες μόλις το 2015. Πέρυσι το Πακιστάν ξεπέρασε την Ταϊλάνδη, στην 7η θέση, που σημείωσε 1,78 εκατομμύρια πωλήσεις (-1,2% από το 2017).
Η Βραζιλία, δείχνει να συνέρχεται και πέρασε στην 8η θέση με 957.000 πωλήσεις (+ 17,6% από το 2017) ξεπερνώντας την Ταϊβάν, που ολοκλήρωσε το έτος με 762.000 μονάδες.
Μέσα στο top 30 βρέθηκε η Σρι Λάνκα που ξεπέρασε την Ιαπωνία στην 16η θέση, το Περού που «πρσπέρασε» τη Γαλλία και την Ιταλία στη 19η και ο Ισημερινός που μετά την κατάρρευση του 2017, βρίσκεται στην 30η θέση, πάνω από την Μ. Βρετανία.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.