08.06.2018
Πολλές μοτοσυκλέτες παραγωγής έχουν σήμερα ισχύ πάνω από 200 HP. Η πρόωρη φθορά οδηγεί σε απώλεια ισχύος και η κόπωση του υλικού μπορεί να προκαλέσει ρωγμές. Για τη χρήση Racing, η διάρκεια ζωής ενός ατσάλινου γραναζιού είναι σαφώς μεγαλύτερη
Είναι επίσης προφανές ότι, ένα ατσάλινο γρανάζι θα είναι κατά τι βαρύτερο από το αλουμίνιο, αφού η πυκνότητα του μετάλλου είναι 2.8 φορές βαρύτερη. Παρόλα αυτά, ο μοναδικός σχεδιασμός της AFAM, κάνει το γρανάζι αυτό πολύ-πολύ ελαφρύ, μόλις 0,593kg.
Μετά από έναν ολόκληρο χρόνο επανειλημένων δοκιμών, η AFAM σχεδίασε αυτό το γρανάζι σε στενή συνεργασία με την Yamaha Racing Forward MotoGP.
Σύμφωνα με τον επικεφαλής του πληρώματος αρχίζει να εμφανίζεται κάποια φθορά μόνο μετά από πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα.
Χαρακτηριστικά
- Υψηλής ποιότητας ατσάλι C45N
- Σκλήρυνση στα δόντια (4 φορές ισχυρότερη από τα αλουμινένια γρανάζια)
- Μαύρη ανοδίωση
- Πολύ μεγάλη ανθεκτικότητα στη διάβρωση (>240 ώρες NSS)
- Βέλτιστη μείωση τριβών
- Αμελητέα φθορά που αυξάνει τις επιδόσεις της μετάδοσης
- Βελτιωμένη ισχύ
H AFAM προσφέρει το RLK για τα ακόλουθα μοντέλα:
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.