27.05.2021
Η σειρά των 250cc της Benelli διαθέτει τώρα μια ολοκαίνουργια προσθήκη: το BN251S
Η νέα επαναστατική μικρή μοτοσυκλέτα 250cc επανέρχεται στην ευρωπαϊκή αγορά πλήρως ανασχεδιασμένη, ικανή να τραβήξει την προσοχή νέων αλλά και εκείνων που πλησιάζουν για πρώτη φορά στον κόσμο των δύο τροχών.
Μία μοτοσικλέτα με σύγχρονο πνεύμα, σχεδιασμένη για να εξασφαλίζει μέγιστη διασκέδαση, με ενισχυμένη σπορ εμφάνιση και νέα χαρακτηριστικά όπως τον ολοκαίνουργιο εμπρός led προβολέα, τα νέο πλήρως ψηφιακό κοντέρ και την επανασχεδιασμένη εξάτμιση. Διατίθεται με νέα γραφικά και σε λευκό και μαύρο χρώμα.
Το BN251S έχει ένα υγρόψυκτο, μονοκύλινδρο, τετράχρονο κινητήρα με χρονισμό εκκεντροφόρου διπλής κατεύθυνσης και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου, πράγμα που σημαίνει ότι εγγυάται καλύτερη δυνατή απόδοση, μειώνοντας παράλληλα την κατανάλωση καυσίμου. Η μέγιστη ισχύς του είναι 25,8 hp (19 kW) στις 9250 στροφές / λεπτό, με ροπή 21,1 Nm (2,15 kgm) στις 8000 σ.α.λ.
Το πλαίσιο του έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη ευκολία χειρισμού, σε μια κομψή, γρήγορη και ευχάριστη μοτοσυκλέτα τόσο στην πόλη όσο και εκτός. Το πλαίσιο της BN251S είναι κατασκευασμένο από συμπαγές και βαρέος τύπου χάλυβα. Στις αναρτήσεις, συναντάμε τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) διαμέτρου 125 mm μπροστά και κεντρικά τοποθετημένο ρυθμιζόμενο αμορτισέρ με υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου διαμέτρου 51 mm, πίσω.
Το σύστημα πέδησης ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του BN251S. Εκεί βρίσκουμε ένα δίσκο διαμέτρου 280mm με 4-πίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο διαμέτρου 240mm με δαγκάνα μονού εμβόλου πίσω. Οι ζάντες αλουμινίου 17" φέρουν ελαστικό 110/70 μπροστά και 150/60 πίσω.
Είναι διαθέσιμο σε λευκό και μαύρο, η τιμή του είναι 3.850 ευρώ (δεν περιλαμβάνονται τέλη ταξινόμησης) και μπορείτε να το αποκτήσετε τώρα επωφελούμενοι των προνομίων του προγράμματος Benelli Forever (περισσότερα δείτε εδώ).
Βρείτε εδώ έναν εξουσιοδοτημένο συνεργάτη Benelli και δείτε από κοντά το ΒΝ251S
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Κινητήρας
|
|
Τύπος κινητήρα
|
Μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος, τετραβάλβιδος, τετράχρονος με δύο εκκεντροφόρους. |
Κυβισμός | 249 κ.εκ. |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 72mm x 61,2mm |
Σχέση συμπίεσης | 11,2:1 |
Μέγιστη ισχύς | 19 kw (25,8PS) @ 9250 σ.α.λ |
Μέγιστη ροπή | 21,1 Nm (2,15 kgm) @ 8000 σ.α.λ |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός καυσίμου 37mm |
Σύστημα ανάφλεξης | CDI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα |
Πιστοποίηση | EURO 4 |
EFI | DELPHI MT05 |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 6 ταχυτήτων, Τελ. Μετάδοση: Αλυσίδα |
Κατανάλωση/Ρύποι | 3,3lt ανά 100km / 75gr ανά km |
Πλαίσιο
|
|
Σκελετός
|
Χαλύβδινος σωλήνας |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό ανεστραμμένο πιρούνι (upside down) |
Διαδρομή πίσω | Διαγώνιο πλαϊνό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο με απόσβεση μεταφοράς και υδραυλική προφόρτιση ελατηρίου (ρίμπαουντ) & Swing βραχίονα |
Διαδρομή εμπρός | 125 mm |
Διαδρομή πίσω | 51 mm |
Εμπρός φρένο* | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 280 χιλ. |
Πίσω φρένο* | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 240 χιλ. |
Εμπρός ελαστικό | 110/70 - R17 |
Πίσω ελαστικό | 150/60 - R17 |
Διαστάσεις
|
|
Συνολικό μήκος
|
2.050mm |
Συνολικό πλάτος | 810mm |
Συνολικό ύψος | 1.100mm |
Ύψος σέλας | 810mm |
Μεταξόνιο | 1.400mm |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 180mm |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 163kg |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 17lt + 3,5lt |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.