Moto Guzzi V85 TT Travel: Η τιμή στην Ελλάδα
Η νέα έκδοση ενισχύει την τουριστική προσωπικότητά της
03.06.2020
Με βασικό εξοπλισμό που περιλαμβάνει ψηλότερο ανεμοθώρακα και θερμαινόμενες χειρολαβές, η V85 TT είναι έτοιμη για περιπέτεια
Η V85 TT, η πρώτη κλασική travel enduro, σημείωσε σημαντική εμπορική επιτυχία καταφέρνοντας να ενθουσιάσει με το εκλεπτυσμένο, επιβλητικό στυλ και τα προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά. Τώρα η Moto Guzzi, ανταποκρίνεται στην επιθυμία των μοτοσυκλετιστών για μία έκδοση έτοιμη για ταξίδια και παρουσιάζει τη V85 TT Travel, η οποία περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό της μία σειρά χρήσιμων τουριστικών αξεσουάρ.
Η Moto Guzzi V85 TT αντικατοπτρίζει μια φιλοσοφία κατασκευής στην οποία o ουσιώδης χαρακτήρας, η λειτουργικότητα και η ευκολία χρήσης καθορίζουν μια απρόσκοπτη σχέση μεταξύ μοτοσυκλέτας και αναβάτη, ενώ είναι αφιερωμένη σε περιπετειώδη ταξίδια, διαχρονική κληρονομιά της Moto Guzzi, και εκεί είναι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη έμφαση η έκδοση Travel. Ο εξοπλισμός, που αποτελείται από ήδη διαθέσιμα γνήσια αξεσουάρ, περιλαμβάνει καταρχήν τον ψηλότερο ανεμοθώρακα Touring, για μεγαλύτερη προστασία από τον αέρα, χάρη στην κατά 60% μεγαλύτερη επιφάνειά του σε σχέση με εκείνον της βασικής έκδοσης.
Επιπλέον διαθέτει ένα ζεύγος πλαϊνές βαλίτσες από πλαστικό με ένθετα αλουμινίου, μεγάλης χωρητικότητας (η δεξιά 37 λίτρα, χωράει ένα full-face κράνος, και η αριστερή 27,5 λίτρα), που χρησιμοποιούν το ίδιο κλειδί με τη μοτοσυκλέτα. Για την εγκατάστασή τους δεν απαιτούνται ογκώδη στηρίγματα, αφήνοντας ανέπαφες τις γραμμές του οχήματος όταν αφαιρεθούν. Οι πλευρικές διαστάσεις τους περιορίζονται στα 928 χιλ., καθώς σχεδιάστηκαν ταυτόχρονα με την ανάπτυξη της ίδιας της μοτοσυκλέτας.
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και οι θερμαινόμενες χειρολαβές, με διακόπτες που περιλαμβάνονται ήδη στο αρχικό ηλεκτρικό χειριστήριο της V85 TT αλλά και το ζευγάρι των πρόσθετων προβολέων ομίχλης LED. Ο εξοπλισμός ολοκληρώνεται με το Moto Guzzi MIA, την πλατφόρμα πολυμέσων που επιτρέπει τη σύνδεση smartphone με το όχημα, επεκτείνοντας τις λειτουργίες του πίνακα οργάνων. Η Moto Guzzi V85 TT Travel διατίθεται στον αποκλειστικό χρωματισμό Sabbia Namib: το γκρι πλαίσιο συνδυάζεται με το ματ μπεζ «της άμμου» στο αμάξωμα, ενώ το ρεζερβουάρ και τα πλαϊνά πάνελ φέρουν ειδικά γραφικά. Τα ελαστικά Michelin Anakee Adventure υπογραμμίζουν τον τουριστικό της προσανατολισμό.
Αμετάβλητα παραμένουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά που σφράγισαν την επιτυχία της V85 TT, η δημιουργία της οποίας θεμελιώθηκε σε αξίες όπως η απλότητα, η πρακτικότητα και η ευκολία χειρισμού. Αυτά ακριβώς ήταν τα τυπικά χαρακτηριστικά των enduro μοτοσυκλετών της δεκαετίας του ’80 με τις οποίες μπορούσες να κάνεις τα πάντα, από καθημερινές διαδρομές μέχρι και περιπετειώδεις εξορμήσεις.
V85 TT είναι σχεδιασμένη με αναλογίες που κάθε άλλο παρά απαγορευτικές είναι για αναβάτες κάθε σωματότυπου και εμπειρίας (η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι μόνο 830 χιλ.), ενώ το λεπτό προφίλ της επιτρέπει εύκολες μετατοπίσεις και άνεση στην οδήγηση. Το ρεζερβουάρ χωρητικότητας μεγαλύτερης των 23 λίτρων εγγυάται αυτονομία πάνω από 400 χλμ.
Η V85 TT δημιουργήθηκε πάνω σε μία εντελώς νέα τεχνική βάση και επιβεβαίωσε την ικανότητα της Moto Guzzi στην κατασκευή εξαιρετικών πλαισίων. Το σωληνωτό πλαίσιο εκμεταλλεύεται τον κινητήρα ως δομικό στοιχείο για τη δημιουργία μίας στιβαρής δομής που προσφέρει ακρίβεια και διασκέδαση στον δρόμο και άριστη ισορροπία σε ελαφριά χρήση enduro.
Στη V85 TT παρουσιάζεται για πρώτη φορά ο νέος κινητήρας της Moto Guzzi. Η αρχιτεκτονική του είναι η ίδια που χρησιμοποιεί το εργοστάσιο σε όλα τα μοντέλα παραγωγής: αερόψυκτος εγκάρσιος 90° V twin με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο. Αυτή η διάταξη είναι το καμάρι του αετού από το Mandello και αντανακλά τη μοναδική του ιστορική κληρονομιά. Ο κυβισμός του κινητήρα είναι 853 κ.εκ. χάρη στην αναλογία διαμέτρου και διαδρομής που είναι στα 84 x 77 χιλ. Πρόκειται για τον πιο σύγχρονο κινητήρα της γκάμας και αποδίδει μια αναλογία σχεδόν 100 ίππων ανά λίτρο. Χάρη στην ολοκαίνουρια σχεδίασή του και τη χρήση υλικών που συνηθίζονται στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες όπως είναι το τιτάνιο, ο νέος κινητήρας αποδίδει μέγιστη ισχύ 80 ίππων και εντυπωσιακή ροπή που αγγίζει τα 80 Nm στις 5.000 στροφές/λεπτό, με το 90% να είναι διαθέσιμο στις 3.750 στροφές. Ακολουθεί την παράδοση των 2-κύλινδρων κινητήρων του Mandello, που αποδίδουν εξαιρετικά στις πολύ χαμηλές στροφές. Είναι ο πρώτος μικρών διαστάσεων κινητήρας της Moto Guzzi που μπορεί εύκολα να φτάσει στις 8.000 σ.α.λ., γεγονός που τονίζει τη σύγχρονη και πληθωρική του φύση. Η V85 TT είναι η μόνη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας που χρησιμοποιεί άξονα μετάδοσης κίνησης, ο οποίος συγκριτικά με την αλυσίδα είναι πιο καθαρός και δεν χρειάζεται συντήρηση.
Για να επιτευχθεί ο βασικός στόχος της V85 TT, που είναι η ικανοποίηση του αναβάτη στην καθημερινή μετακίνηση αλλά και στις εκτός δρόμου αναζητήσεις, η Moto Guzzi προέβλεψε στον βασικό εξοπλισμό μια ολοκληρωμένη σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων, χωρίς όμως περιττές τεχνολογικές υπερβολές, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη οδηγική απόλαυση. Για να γίνει ασφαλέστερη και πιο εύκολη η οδήγηση, η Moto Guzzi δημιούργησε για τη V85 TT τρεις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης (riding modes): Road, Rain και Off-road. Κάθε λειτουργία αφορά σε διαφορετικές χαρτογραφήσεις του κινητήρα, διαφορετική λειτουργία του ABS και του ελέγχου πρόσφυσης MGCT (απενεργοποιούμενο), καθώς και σε διαφορετική απόκριση του συστήματος ελέγχου γκαζιού Ride-by-Wire.
Τιμές και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας
Η Moto Guzzi V85 TT Travel διατίθεται στα σημεία πώλησης Moto Guzzi στην ενδεικτική τιμή λιανικής των 13.150€, με ευέλικτα χρηματοδοτικά προγράμματα αλλά και ένα ολοκληρωμένο πακέτο προνομίων:
- 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση*
- 4 χρόνια οδική βοήθεια
* Με κάθε αγορά καινούριας μοτοσυκλέτας Moto Guzzi προσφέρεται δωρεάν η 2ετής επέκταση της εργοστασιακής εγγύησης. Η εγγύηση καλύπτει κάθε κόστος επισκευής που σχετίζεται με βλάβες ή δυσλειτουργίες, οι οποίες προκαλούνται λόγω κατασκευής ή λόγω ελαττωματικών εξαρτημάτων, καθώς και την αντικατάσταση εξαρτημάτων με ζημιές, και την εργασία που απαιτείται για την αποσυναρμολόγηση και τοποθέτησή τους.
Moto Guzzi V85 TT Travel: τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος |
2-κύλινδρος εγκάρσιος V90, 2 βαλβίδες ανά κύλινδρο, βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου. |
Σύστημα ψύξης | Με αέρα |
Κυβισμός κινητήρα | 853 κ.εκ. |
Διάμετρος και διαδρομή | 84 x 77 χιλ. |
Σχέση συμπίεσης | 10.5: 1 |
Μέγιστη ισχύς | 80 cv (59 kW) στις 7.750 σ.α.λ. |
Ροπή | 80 Nm στις 5.000 σ.α.λ. |
Σύστημα τροφοδοσίας | Ηλεκτρονικός ψεκασμός Ø 52 χιλ., μονό σώμα γκαζιού, Ride-by-Wire |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 23 λίτρα (περιλαμβάνεται ρεζέρβα 5 λίτρων) |
Έγκριση | Euro 4 |
Κατανάλωση (κύκλος WMTC) | 4,9 λτ. / 100 χλμ. |
Ρύποι CO2 (κύκλος WMTC) | 118 γρ. / χλμ. |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
|
Συμπλέκτης | Ξηρού μονού δίσκου |
Μετάδοση | 6 ταχύτητες |
Αναλογία σχέσεων | 1η 16/39 = 1: 2,437 |
2α 18/32 = 1: 1,778 | |
3η 21/28 = 1: 1,333 | |
4η 24/26 = 1: 1,083 | |
5η 25/24 = 1: 0,960 | |
6η 27/24 = 1: 0,889 | |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος πλαισίου | Υψηλής αντοχής σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα |
Μπροστινή ανάρτηση | Ανεστραμμένο, υδραυλικό, τηλεσκοπικό πιρούνι (Ø 41 mm) με ρυθμιζόμενη απόσβεση επαναφοράς και προφόρτιση ελατηρίου. |
Διαδρομή μπροστινού τροχού | 170 χιλ. |
Πίσω ανάρτηση | Αλουμινένιο ψαλίδι με μονό αμορτισέρ δεξιά τοποθετημένο, με δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης επαναφοράς και της προφόρτισης του ελατηρίου. |
Διαδρομή πίσω τροχού | 170 χιλ. |
Μπροστινό φρένο | Διπλός πλευστός δίσκος από ανοξείδωτο χάλυβα Ø 320 mm, ακτινικές δαγκάνες Brembo με 4 αντικριστά έμβολα. |
Πίσω φρένο | Δίσκος Ø 260 mm, από ανοξείδωτο χάλυβα, με πλευστή δαγκάνα 2 εμβόλων. |
Τροχοί | Με ακτίνες |
Μπροστινός τροχός | 2,50” x 19” |
Πίσω τροχός | 4,25” x 17” |
Μπροστινό ελαστικό | 110/80 - R19” με αεροθάλαμο |
Πίσω ελαστικό | 150/70 - R17” με αεροθάλαμο |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Γεννήτρια A/C | 430 W |
Τάση συστήματος | 12 V |
Μπαταρία | 12V – 12 Ah |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ | |
Ύψος σέλας | 830 χιλ. |
Βάρος στεγνό | 210 κιλά (χωρίς τις πλαϊνές βαλίτσες) |
Βάρος σε κατάσταση λειτουργίας*
|
241 κιλά (με τις πλαϊνές βαλίτσες) * Σύμφωνα με τα πρότυπα VO (EU) 168/2013, με όλα τα υγρά που απαιτούνται για τη λειτουργία της, με τον βασικό εξοπλισμό και με 90% γεμάτο ρεζερβουάρ.
|
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.