31.07.2018
Η CB1000R, η δημοφιλής, naked σπορ μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται ανανεωμένη με μοντέρνα, μινιμαλιστική εμφάνιση café racer, διαθέτοντας πλέον 20 ίππους περισσότερη μέγιστη ισχύ και αυξημένη ροπή στο μεσαίο φάσμα στροφών
Ο 4κύλινδρος κινητήρας της είναι τώρα εφοδιασμένος με ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire με προγράμματα οδήγησης που προσφέρουν μοναδικούς συνδυασμούς Ισχύος, Φρένου Κινητήρα και λειτουργίας του συστήματος Honda Selectable Torque Control. Ο κινητήρας φιλοξενείται σε νέο σκελετό ο οποίος συνδυάζεται με υψηλών προδιαγραφών ανάρτηση της Showa και μπροστινά φρένα με ακτινικές δαγκάνες. Μία έκδοση “TBC” θα είναι διαθέσιμη από το εργοστάσιο με premium αξεσουάρ και σύστημα γρήγορων αλλαγών στο κιβώτιο (quickshifter).
Το project του σήμερα
Οι απαιτήσεις των αναβατών έχουν αλλάξει σημαντικά την τελευταία δεκαετία, καθώς ζητούν πλέον από τις μοτοσυκλέτες τους άλλες δυνατότητες, διαφορετική εμφάνιση και συγκινήσεις στην οδήγηση. Και η Honda δεν δίστασε ποτέ να εφαρμόσει την τεχνολογία, τη μηχανολογία και τη φαντασία της για να δημιουργήσει μοτοσυκλέτες που καλύπτουν νέους τομείς της αγοράς.
Η νέα CB1000R είναι ένα τέτοιο project.
Η CB1000R του 2018 ξεχωρίζει ανάμεσα σε όλες τις άλλες ‘γυμνές’ μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού που προέρχονται από μοντέλα supersport. Η Honda δημιούργησε μία μοτοσυκλέτα που συνδυάζει απολαυστική λειτουργικότητα με μία φρέσκια, οπτικά συναρπαστική αισθητική πάνω σε δύο τροχούς. Πρόκειται για μία μοτοσυκλέτα με εμφάνιση, αίσθηση και επιδόσεις που διαφέρει από ό,τι έχει κυκλοφορήσει μέχρι τώρα.
Οι μηχανικοί εξέλιξης της Honda, στο στάδιο δημιουργίας αυτής της νέας φιλοσοφίας, αναβάθμισαν το σκληροπυρηνικό, σπορ χαρακτήρα της streetfighter CB1000R, βελτίωσαν σημαντικά τις επιδόσεις της, ενώ της χάρισαν και κάποια πρωτόγνωρα στοιχεία.
Εμπνευσμένοι από το ρεύμα του λεγόμενου «προ-βιομηχανικού μινιμαλισμού», οι άνθρωποι της Honda έγδυσαν εντελώς τη μοτοσυκλέτα, παρέκκλιναν από τις επιρροές της (βλ. ‘RR’) για να της χαρίσουν ένα διαφορετικό στο άγγιγμα φινίρισμα με μεταλλικά εξαρτήματα και μία εντελώς μινιμαλιστική εμφάνιση που η ίδια η Honda ονόμασε ‘Neo Sport Café’. Το αποτέλεσμα είναι ένα μηχάνημα με μοναδικό χαρακτήρα, ένα κράμα γυμνής σπορ μοτοσυκλέτας και νευρώδους Café Racer.
Συναρπαστική
Βασισμένη σε μία ολόφρεσκη ιδέα, η CB1000R σχεδιάστηκε για να συναρπάζει στην οδήγηση, να μπορεί να ανταγωνίζεται μοτοσυκλέτες με πιο σπορ προδιαγραφές σε δρόμους με στροφές, αλλά και να προσφέρει συναισθήματα υπερηφάνειας στον ιδιοκτήτη της. Από όποια σκοπιά και αν της δεις – αισθητική, συναίσθημα, επιδόσεις, τεχνολογία – η CB1000R είναι μία μοτοσυκλέτα που δεν περνά απαρατήρητη.
κ. S. Uchida, Επικεφαλής Προγράμματος CB1000R, μοντέλο 2018
«Ως Honda, οι προθέσεις μας είναι πάντα να κοιτάμε προς το μέλλον και να είμαστε έτοιμοι να ηγηθούμε. Ως εκ τούτου, με δεδομένο ότι οι απαιτήσεις των αναβατών στον τομέα των naked μοτοσυκλετών έχουν ωριμάσει, γνωρίζαμε ότι έπρεπε να κάνουμε πιο σημαντικά βήματα από το να χαρίσουμε απλά καλύτερες επιδόσεις στη νέα CB1000R.
Οι προσδοκίες και τα ενδιαφέροντα πλέον των αναβατών δεν περιορίζονται στο “πόσο γρήγορα” πηγαίνει μια μοτοσυκλέτα. Θέλαμε να χτίσουμε, όχι μόνο πάνω στην απόλαυση και στο συναίσθημα που ο αναβάτης μπορεί να αποκομίσει από την CB1000R, αλλά να του προσφέρουμε πραγματική ικανοποίηση στην καθημερινή χρήση όσο και με την εμφάνισή της, μια και πρόκειται για μία τόσο προσωπική μοτοσυκλέτα. Έτσι, ακολουθήσαμε νέα κατεύθυνση και είμαστε πολύ περήφανοι με το αποτέλεσμα – τόσο από πλευράς συμπεριφοράς της μοτοσυκλέτας στο δρόμο, όσο και για την εμφάνισή της μέσα στο γκαράζ.»
Ικανή για όλα
Η CB1000R του 2018 συνδυάζει με κομψό τρόπο περισσότερα με λιγότερα. Προσφέρει στον αναβάτη της εκμεταλλεύσιμη απόδοση κινητήρα σε μεγάλες δόσεις και έλεγχο supersport μοτοσυκλέτας, ενώ η καινοτόμα, μινιμαλιστική σχεδίαση, της χαρίζει έναν εντελώς δικό της χαρακτήρα.
Ο 4κύλινδρος κινητήρας έχει εξελιχτεί έτσι ώστε να αποδίδει 16% μεγαλύτερη μέγιστη ισχύ λίγο πάνω από τις 10.000 rpm και 5% περισσότερη ροπή στο μεσαίο φάσμα, εκεί ακριβώς που είναι πιο χρήσιμη και απολαυστική. Επίσης, οι σχέσεις μετάδοσης έχουν κοντύνει κατά 4% για καλύτερη επιτάχυνση. Πράγματι, στις τρεις πρώτες σχέσεις και μέχρι τα 130 km/h η CB1000R είναι πιο ζωντανή από τη CBR1000RR. Ο υποβοηθούμενος, μονόδρομος συμπλέκτης δίνει επιπλέον έλεγχο στον αναβάτη.
Η αύξηση της ισχύος συνοδεύεται μάλιστα από την υιοθέτηση ηλεκτρονικού γκαζιού Throttle By Wire (TBW) με τρία προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης συν το πρόγραμμα USER. Η ισχύς (P), το Φρένο Κινητήρα (EB) και το σύστημα κατ’ επιλογήν Ελέγχου Ροπής της Honda (HSTC) συνεργάζονται μεταξύ τους σε κάθε πρόγραμμα, προσφέροντας οφέλη στον αναβάτη ανάλογα με τις δεδομένες συνθήκες οδήγησης. Όσο για την εξάτμιση, εκπέμπει άγριο ήχο στο ανέβασμα των στροφών.
Η CB1000R του 2018 είναι κατά 12 kg ελαφρύτερη από το απερχόμενο μοντέλο. Επίσης έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις και πιο αναπαυτική θέση οδήγησης.
Κάτω από τη ρηξικέλευθη εμφάνιση κρύβεται ένας ατσάλινος σκελετός Μονής Ραχοκοκαλιάς (Mono Backbone), ο οποίος συνεργάζεται με ανεστραμμένο πιρούνι Showa Separate Function μεγάλου εμβόλου (SFF-BP) και με μονό αμορτισέρ πίσω, επίσης της Showa. Τα φρένα με ακτινικές ζάντες εμπρός και ABS και το πίσω ελαστικό 190 mm συμπληρώνουν τη βελτιωμένη μηχανική δομή της μοτοσυκλέτας.
Μινιμαλιστική σχεδίαση Neo Sport Café
H σχεδίαση της CB1000R του 2018 έχει πάρει μία εντελώς νέα, δική της κατεύθυνση που την διαφοροποιεί από τις συνήθεις ‘γυμνές’ μοτοσυκλέτες. Ακόμη και η τελευταία σχεδιαστική λεπτομέρεια πάνω στη CB1000R έχει άψογο φινίρισμα ενώ η συνολική σχεδίαση, το στυλ και η δυναμική της εμφάνιση συνδυάζουν το ρετρό μινιμαλισμό με ένα πακέτο κινητήρα - πλαισίου υψηλών επιδόσεων.
Οι διαστάσεις της είναι τώρα πολύ πιο συμπαγείς και η σιλουέτα της έχει τραπεζοειδές σχήμα. Ο στρογγυλός προβολέας με το εντελώς χαρακτηριστικό στιλ είναι πιο συμπαγής κατά 90 mm ενώ το πίσω φτερό με τη βάση της πινακίδας, τα οποία βιδώνονται στο ψαλίδι για πρώτη φορά σε Honda, είναι το τελείωμα της εξαιρετικά κοντής και καλοσχεδιασμένης αλουμινένιας ουράς, στην οποία έχουν ενσωματωθεί διακριτικά οι χειρολαβές του συνεπιβάτη.
Full Metal Look
Χαρακτηριστική είναι η απουσία πλαστικών εξαρτημάτων στη μοτοσυκλέτα. Μόνο 6 εξαρτήματα είναι από πλαστικό και το μεγαλύτερο από αυτά είναι το μπροστινό φτερό. Αντίθετα, αυτό που εντυπωσιάζει είναι τα υψηλής ποιότητας μεταλλικά εξαρτήματα σε όλο της το μήκος, σύμφωνα πάντα με την παράδοση των café racer μοτοσυκλετών. Εξαρτήματα όπως το κάλυμμα του ψυγείου και του φιλτροκουτιού του αέρα τα οποία είναι από καλογυαλισμένο αλουμίνιο, τμήματα του κινητήρα με ειδική κατεργασία, οι κυλινδροκεφαλές και τα κέντρα των γραναζιών, ενώ το εντυπωσιακά βαμμένο, ατσάλινο ρεζερβουάρ είναι χωρίς εμφανείς συγκολλήσεις (flangeless).
Όλα τα φώτα της μοτοσυκλέτας είναι τεχνολογίας LED. Ο εσωτερικός σχεδιασμός του λεπτού, στρογγυλού προβολέα με το μεταλλικής όψης δακτυλίδι, είναι σε σχήμα πετάλου με δύο χαρακτηριστικές φωτεινές γραμμές. Ο φωτισμός του πίσω φωτιστικού σώματος είναι ημικυκλικός και γεμίζει στο εσωτερικό του με το πάτημα του φρένου.
Ο πίνακας οργάνων σε σχήμα ‘Τ’ έχει μεταλλικό φινίρισμα όπως και ο προβολέας και είναι ενσωματωμένος στη μάσκα καταλαμβάνοντας ελάχιστο χώρο, ενώ ο κεντρικός διακόπτης είναι στο μπροστινό τμήμα του ρεζερβουάρ.
Ελαφρύτερη
Ο νέος σκελετός της CB1000R είναι ατσάλινος Μονής Ραχοκοκαλιάς (Mono Backbone) και 2,5 kg ελαφρύτερος από τον προηγούμενο. Χρησιμοποιεί διαιρούμενους πλευρικούς βραχίονες – επίσης ελαφρύτερους κατά 2,5 kg – που αγκαλιάζουν το μονόμπρατσο ψαλίδι, το οποίο είναι κατά 14,7 mm κοντύτερο από το προηγούμενο, έχοντας συνολικό μήκος 574,2 mm.
Η γωνία κάστερ παραμένει στις 25° και το ίχνος τροχού στα 99,8 mm. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 7 mm στα 1452 mm και το βάρος της μοτοσυκλέτας με υγρά είναι 212,7 kg – 12 kg λιγότερα από του προηγούμενου μοντέλου. Η κατανομή βάρους είναι 49% εμπρός και 51% πίσω. Το ύψος του στροφάλου είναι 5 mm πιο ψηλά για καλύτερη ευελιξία στις αλλαγές κατεύθυνσης.
Εργονομία για εύκολη μετακίνηση
Το τρίγωνο που σχηματίζει το σώμα με τα άκρα του αναβάτη έχει πιο ανοικτή γωνία. Το ίσιο τιμόνι είναι μακρύτερο κατά 12 mm και βρίσκεται πιο ψηλά κατά 13 mm απ’ ό,τι στο προηγούμενο μοντέλο. Πιο ψηλή είναι και η σέλα κατά 5 mm, στα 830 mm. To ρεζερβουάρ είναι ιδιαίτερα φαρδύ αλλά έντονα σμιλευμένο στο κάτω μέρος του, προσφέροντας καλύτερο χώρο για τα γόνατα.
Κορυφαίος εξοπλισμός
Το ρυθμιζόμενο μπροστινό πιρούνι Showa Separate Function με το μεγάλο έμβολο (SFF-BP) διαθέτει το σύστημα απόσβεσης μόνο στη μία μπουκάλα για μικρότερο βάρος, ενώ προσφέρει ικανοποιητική άνεση και έλεγχο σε μεγάλο εύρος συνθηκών οδήγησης. Το πίσω μονό αμορτισέρ της Showa είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και ως προς την απόσβεση συμπίεσης και επαναφοράς.
Τα φρένα αποτελούνται από δύο πλευστούς δίσκους 310 mm εμπρός με 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες, δίσκο 256 mm πίσω με 2πίστονη δαγκάνα και δικάναλο ABS. Η πίσω ζάντα των 6 ιντσών φορά ελαστικό 190/55 ZR17 - αντί για 180/55 ZR17 του προηγούμενου μοντέλου - ενώ το μπροστινό ελαστικό είναι 120/70 ZR17.
Διαθέσιμη θα είναι επίσης η έκδοση «TBC» με ακόμη πιο εντυπωσιακή εμφάνιση, η οποία διαθέτει κιβώτιο με quickshifter για πιο γρήγορες αλλαγές, θερμαινόμενα σκριπ και μία γκάμα από premium αξεσουάρ, τα οποία αναδεικνύουν το στυλ της CB1000R: μεταλλική μάσκα πίνακα οργάνων και κάλυμμα σέλας, μπροστινό φτερό, hugger και γρίλιες ψυγείου.
To νέο CB1000R θα είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικές επιλογές:
Matt Bullet Silver
Candy Crhomosphere red
Graphite Black
Ενώ η έκδοση CB1000R+ θα είναι διαθέσιμη σε Graphite Black.
Honda Power
Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 998 cc με τους 2ΕΕΚ της CB1000R του 2018 - ο οποίος μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική με τον κινητήρα της 2006 CBR1000RR Fireblade - έχει εξελιχτεί και αποδίδει σημαντικά αυξημένες τιμές ισχύος και ροπής: 107 kW @ 10.500 rpm και 104 Nm @ 8.000 rpm από 92 kW@ 10.000rpm και 99Nm @ 7.750rpm του απερχόμενου μοντέλου. Οι διαστάσεις των κυλίνδρων παραμένουν 75 mm x 56,5 mm, όμως η σχέση συμπίεσης έχει αυξηθεί κατά 0,4 στο 11,6:1 και τα έμβολα είναι τώρα σφυρήλατα – αντί χυτά, όπως και στην κορυφαία CBR1000RR SP.
Ο κινητήρας έχει ρυθμιστεί με τρόπο ώστε να έχει εντελώς δικό του χαρακτήρα, ιδίως στο φάσμα ανάμεσα στις 6.000 και τις 8.000rpm, στο οποίο διακρίνεται για τη ροπή του, χαρίζοντας συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, ενώ διευκολύνει ιδιαίτερα και τα προσπεράσματα. Η κόκκινη ζώνη ξεκινά στις 11.500 rpm και ο κόφτης είναι στις 12.000 rpm.
Η εξέλιξη του κινητήρα επικεντρώθηκε στη βελτίωση της ροής του μίγματος προς την κυλινδροκεφαλή, στο θάλαμο καύσης και στην εξαγωγή. Αυξημένο είναι το βύθισμα των βαλβίδων: 8,5 mm στην εισαγωγή και 8,1 mm στην εξαγωγή, από 7,9 και 7,8 mm αντίστοιχα. Το σώμα του γκαζιού, με διάμετρο μεγαλύτερη κατά 8 mm στα 44 mm, τροφοδοτεί φαρδύτερους αυλούς εισαγωγής, ενώ διαφορετική είναι και η διαμόρφωση του θαλάμου καύσης. Εντελώς επανασχεδιασμένο είναι το φιλτροκούτι, ο αυλός εισαγωγής και το φίλτρο αέρα για πιο ομαλή ροή του αέρα προς τον κινητήρα και με περιορισμένες απώλειες πίεσης σε όλη τη διαδρομή, από την εισαγωγή μέχρι την πεταλούδα του γκαζιού.
Παράλληλα με την αύξηση της ισχύος, έχουν κοντύνει κατά 4% και οι σχέσεις μετάδοσης, κάτι που βελτιώνει την επιτάχυνση στις πρώτες σχέσεις και σε ταχύτητες από 30-130 km/h. Ο νέος, υποβοηθούμενος, μονόδρομος συμπλέκτης έχει ελαφρύτερη αίσθηση στο λεβιέ και επιτρέπει πιο επιθετικά κατεβάσματα.
Η νέα εξάτμιση της CB1000R συνεισφέρει επίσης στη βελτίωση της ροπής στις μεσαίες στροφές και έχει μικρότερο βάρος. Με διάταξη 4-2-1, περιλαμβάνει 4 μικρούς καταλύτες στον κυρίως θάλαμο, ο οποίος τροφοδοτεί ένα σιλανσιέ διπλού θαλάμου. Ένας συνδετικός σωλήνας ενώνει τη διπλή σωλήνωση ακριβώς πριν τους καταλύτες ενισχύοντας την απόδοση της ροπής από τις 5.000 rpm. Η εξάτμιση ζυγίζει μόλις 11,2 kg,, 4,5 kg λιγότερα από του απερχόμενου μοντέλου. Ο ήχος που εκπέμπει έχει ρυθμιστεί εσωτερικά ώστε από τις 5.500 rpm και πάνω να είναι πιο βαθύς και άγριος από πριν.
Ηλεκτρονικό οπλοστάσιο
Η CB1000R διαθέτει πλέον ηλεκτρονικό γκάζι Throttle By Wire (TBW), το οποίο συνεπάγεται απόλυτο έλεγχο του ισχυρού κινητήρα, χάρη στα 3 προγράμματα οδήγησης (συν το πρόγραμμα USER), τα οποία ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από διακόπτη στο αριστερό σκριπ.
Διαθέσιμα είναι τρία επίπεδα Ισχύος (P), Φρένου Κινητήρα (EB) και του συστήματος κατ’ επιλογήν Ελέγχου Ροπής της Honda (HSTC), το οποίο απενεργοποιείται.
Καθένα από τα τρία προγράμματα οδήγησης συνδυάζει διαφορετικές ρυθμίσεις των τριών παραμέτρων.
Το πρόγραμμα RAIN συνδυάζει χαμηλή Ισχύ με μέση ρύθμιση φρένου κινητήρα και υψηλή ευαισθησία του HSTC. Ο περιορισμός της ροπής και της ισχύος αφορούν τις 3 πρώτες σχέσεις στο κιβώτιο.
Το πρόγραμμα STANDARD συνδυάζει μέσες ρυθμίσεις Ισχύος, HSTC και Φρένου Κινητήρα. Περιορίζει ελαφρώς την απόδοση στην 1η και 2η ταχύτητα και έχει μία καμπύλη ισχύος λίγο πιο κάτω από του προγράμματος SPORT, με περιορισμένη ροπή στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού. Επίσης, το πρόγραμμα επιτρέπει περιορισμένο σπινάρισμα του πίσω τροχού και ελαφρά ανύψωση του μπροστινού από το έδαφος στη επιτάχυνση.
Το πρόγραμμα SPORT συνδυάζει μέγιστη Ισχύ με χαμηλότερα επίπεδα παρέμβασης του Φρένου Κινητήρα και του HSTC, με αποτέλεσμα απόδοση ισχύος 100% σε όλες τις σχέσεις μετάδοσης, μέγιστη ροπή σε όλες τις θέσεις του γκαζιού και ελάχιστη μεσολάβηση του HSTC.
Το πρόγραμμα USER δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει από τις 3 παραμέτρους κάθε προγράμματος τις προσωπικές του ρυθμίσεις και να τις αποθηκεύσει για μελλοντική χρήση.
Ανάμεσα στις διαθέσιμες πληροφορίες για τον αναβάτη, υπάρχει και δείκτης αλλαγής ταχύτητας στο πάνω δεξιό τμήμα των οργάνων, ο οποίος αναβοσβήνει με αυξανόμενη συχνότητα σε λευκό χρώμα όταν οι στροφές ξεπερνούν ένα προκαθορισμένο όριο και παίρνει κίτρινο – πορτοκαλί – ροζ χρώμα όταν ο αναβάτης πρέπει να ανεβάσει σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων. Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν και οι ενδείξεις ECO (οικονομική οδήγηση), σχέσης στο κιβώτιο και επιλεγμένου προγράμματος οδήγησης.
Ο νέος κινητήρας της CB1000R έχει κατανάλωση καυσίμου 16,7km/litre
Αξεσουάρ
Μία γκάμα από αυθεντικά αξεσουάρ Honda είναι διαθέσιμα για την εξατομίκευση της CB1000R του 2018 και περιλαμβάνουν:
Quick Shifter
Θερμαινόμενα Σκριπ
Παροχή ρεύματος ACC
Ζελατίνα πίνακα οργάνων
Κάλυμμα σέλας
Αλουμινένιο πάνελ εμπρός φτερού
Αλουμινένιο (πίσω) Hugger
Σέλες από Alcantara®
Διακοσμητικά αυτοκόλλητα ζάντας
Προστατευτικά κινητήρα
Προστατευτικό αυτοκόλλητο ρεζερβουάρ (Tank Pad)
Σακίδιο ρεζερβουάρ (tank bag) & ATT
Σακίδιο πίσω σέλας & ATT
Η έκδοση ‘CB1000R+’ θα είναι επίσης διαθέσιμη και εξοπλισμένη με ένα μεγάλο αριθμό αξεσουάρ εργοστασιακά τοποθετημένα που συμπεριλαμβάνουν: θερμαινόμενα γκριπ, εμπρός πάνελ αλουμινίου για το φτερό, πίσω πάνελ αλουμινίου hugger, ζελατίνα με λεπτομέρειες αλουμινίου, κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη με λεπτομέρειες αλουμινίου, προστατευτική γρίλια ψυγείου με το λογότυπο CB1000R και σύστημα γρήγορης αλλαγής ταχυτήτων (quickshifter).
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Υδρόψυκτος τετρακύλινδρος εν σειρά DOHC |
Βαλβίδες ανά κύλινδρο | 4 |
Κυβισμός (cm³) | 998cc |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 75mm x 56.5mm |
Σχέση συμπίεση | 11.6:1 |
Μέγιστη ισχύς | 107kW @ 10,500rpm |
Μέγιστη ροπή | 104Nm @ 8,250 rpm |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI με αυτόματο τσοκ |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 16.2 litres |
Κατανάλωση καυσίμου | 16,72km/litre |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Εκκίνηση | Ηλεκτρική μίζα |
Χωρητικότητα Μπαταρίας | 12V/8.6AH |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Συμπλέκτης | Υγρός, πολύδισκος |
Κιβώτιο ταχυτήτων | 6-τάχυτο |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινο μονής ραχοκοκαλιάς |
ΣΚΕΛΕΤΟΣ | |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) | 2120mm x 789mm x 1095mm |
Μεταξόνιο | 1455mm |
Γωνία κάστερ | 25⁰ |
Ίχνος | 100mm |
Ύψος σέλας | 830mm |
Απόσταση από το έδαφος | 135mm |
Βάρος γεμάτη | 212kg , ενώ η έκδοση +:213kgs |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Ανεστραμμένο πιρούνι Showa SFF-BP |
Πίσω | Showa monoshock (διαδρομή 131mm) |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Εμπρός ζάντα | Χυτό αλουμίνιο |
Πίσω ζάντα | Χυτό αλουμίνιο |
Ελαστικά εμπρός | 120/70 ZR17 |
Ελαστικά πίσω | 190/55 ZR17 |
ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος ABS System Type | 2 καναλιών |
Εμπρός | Διπλά υδραυλικά δισκόφρενα 310mm |
Πίσω | Μονό υδραυλικό δσκόφρενο 256mm |
ΠΙΝΑΚΑΣ ΟΡΓΑΝΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ | |
Όργανα | LCD |
Προβολέας | LED |
Πίσω φωτιστικό σώμα | LED |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.