06.02.2019
Το εμβληματικό, mini-bike της Honda επιστρέφει πλήρως ανανεωμένο, με χαρακτηριστικά σύγχρονης εποχής
Βασισμένο στο ρετρό στυλ του πρώτου μοντέλου πλαισιώνεται από μοντέρνες, ποιοτικές πινελιές όπως ανεστραμμένο πιρούνι USD, διπλά πίσω αμορτισέρ, όργανα LCD, ABS βασισμένο σε IMU (Μονάδα Μέτρησης Αδράνειας) και full φώτα LED. Ο αερόψυκτος κινητήρας των 125cc αποδίδει ισχύ 6,9kW, με κατανάλωση 67km/litre, το βάρος με τα υγρά (wet weight) είναι μόλις 107kg.
To Monkey είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά μέσω του Δικτύου των Επισήμων Εμπόρων Honda Moto της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε., Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda Moto, στην τιμή των 4,100€.
• Κομψά, βαμμένα και χρωμιωμένα εξαρτήματα παραπέμπουν στο πρώτο μοντέλο
• Αερόψυκτος κινητήρας 125cc αποδίδει 6,9kW, ροπή 11Nm και κατανάλωση 67km/l
• Ατσάλινο πλαίσιο, μοντέρνο ανεστραμμένο πιρούνι USD, δύο πίσω αμορτισέρ και ελαστικά διαμέτρου 12-ιντσών
• Βάρος με τα υγρά107kg, με μεταξόνιο 1155mm και ύψος σέλας 775mm
• Premium φώτα All-LED
Μετά την επιτυχία του δυναμικού MSX125, που ικανοποιεί την ανάγκη για ένα μοντέρνο, μικρό δίτροχο πόλης, ήρθε η ώρα για την επιστροφή του Monkey που έμελλε να ξαναγεννηθεί και να ετοιμαστεί για την πόλη του 21ου αιώνα
Όπως είναι φυσικό, το στυλ του κλασικού Monkey έπρεπε να αποτελέσει έμπνευση για το νέο μοντέλο. Μία τραπεζοειδής σιλουέτα αναδεικνύει το συμπαγές μήκος, προσθέτοντας βάθος και ουσία στη σχεδίαση του. Απλές καμπύλες επιφάνειες είναι σχεδιασμένες ανεξάρτητα μεταξύ τους.
Το γυαλιστερό ρεζερβουάρ καυσίμου 5.6L, βαμμένο στην ίδια απόχρωση με το πλαίσιο, το ψαλίδι και τα πίσω αμορτισέρ, προσελκύει το βλέμμα ενώ φέρει με υπερηφάνεια ένα ιστορικό 3-D λογότυπο Old Wing Honda. Χρωμιωμένα ατσάλινα εμπρός και πίσω, ψηλά φτερά, το χαρακτηριστικό ανάγλυφο κάλυμμα της εξάτμισης, οι στρογγυλοί καθρέπτες και το ψηλό τιμόνι – όλα αποτίουν φόρο τιμής στο πρώτο μοντέλο.
Η σύγχρονη τεχνολογία δίνει το παρών στη νέα εκδοχή μιας κλασικής φιλοσοφίας: ψηφιακό LCD όργανο περιλαμβάνει ταχύμετρο (που χαιρετά με το άνοιγμα του κεντρικού διακόπτη, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού και δείκτης στάθμης καυσίμου, φώτα LED, κλειδί κυματοειδούς κοπής (που επίσης φέρει το έμβλημα Old Wing) περιλαμβάνει σύστημα ‘απόκρισης’ με τα φώτα να αναβοσβήνουν μέσω ενός μπουτόν για εύκολο εντοπισμό σε πολυσύχναστα πάρκινγκ. Το μονοκάναλο ABS λειτουργεί μέσωIMU για να μειώσει την ανύψωση του πίσω τμήματος σε ισχυρό φρενάρισμα.
Αναφορικά με τον κινητήρα, πιστός στις ρίζες του, ο οριζόντιος μονοκύλινδρος SOHC 125cc του Monkey είναι απλός, ανθεκτικός και ρυθμισμένος για ωφέλιμες επιδόσεις στην πόλη. Αερόψυκτος, με διάμετρο και διαδρομή 52.4 x 57.9mm και λόγο συμπίεσης 9.3:1, τροφοδοσία PGM-FI, αποδίδει 6,9kW στις 7,000rpm και 11Nm στις 5.250rpm. Το κιβώτιο είναι 4-τάχυτο, ενώ η κατανάλωση καυσίμου υπολογίζεται στα 67km/l (WMTC mode).
Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς του Monkey έχει ρυθμιστεί για βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ακαμψίας και άνεσης – ώστε να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε ποικίλες συνθήκες που θα συναντά καθημερινά. Με οβάλ διατομή, το ψαλίδι παραπέμπει στο κυκλικό σχεδιαστικό θέμα που κυριαρχεί σε όλη τη μοτοσικλέτα.
Το μεταξόνιο είναι 1155mm, με κάστερ/ίχνος στα 25°/82mm και ελάχιστη ακτίνα στροφής μόλις 1,9m. Το βάρος μαζί με τα υγρά (Wet weight) είναι μόλις 107kg, με ύψος σέλας 775mm. Η πολυτελής σέλα κατασκευάζεται από υψηλής πυκνότητας ουρεθάνη για μέγιστη άνεση.
Το ανάποδο ψαλίδι USD φέρει premium φινίρισμα Alumite και συνδυάζεται με δύο πίσω αμορτισέρ με διαδρομή άξονα 104mm. Η μέγιστη απόσταση από το έδαφος είναι 160mm. Ένας μονός εμπρός δίσκος 220mm και ένας πίσω 190mm παρέχουν αξιόπιστο φρενάρισμα το οποίο διαχειρίζεται σύστημα ABS βασισμένο σε IMU. Φαρδιά block pattern ελαστικά 12 ιντσών προσφέρουν άνεση στο ταξίδι με διαστάσεις 120/80-12 65J μπροστά και 130/80-12 69J πίσω.
Το 2018 Monkey 125 θα διατίθεται σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς:
Banana Yellow/Ross White
Pearl Nebula Red/Ross White
Pearl Shining Black/Ross White
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Αερόψυκτος SOHC 4-χρονος 2-βάλβιδος |
Κυβισμός | 125cc |
Διάμετρος x Διαδρομή | 52.4 x 57.9mm |
Λόγος Συμπίεσης | 9.3:1 |
Μέγιστη Ισχύς | 6.9kW @ 7,000rpm |
Μέγιστη Ροπή | 11Nm @ 5,250rpm |
Χωρητικότητα Λαδιού | Πάνω1,1 L, κάτω0,9 L |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Τροφοδοσία | PGM-FI ηλεκτρονικός ψεκασμός |
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ | 5.6 L |
Κατανάλωση καυσίμου | 67km/litre (WMTC mode) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Μπαταρία | YTZ5S |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος Συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος |
Τύπος Κιβωτίου | 4 τάχυτο |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινο, τύπου ραχοκοκαλιάς |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) | 1.710 x 755 x 1.029mm |
Μεταξόνιο | 1.155mm |
Γωνία Κάστερ | 25° |
Ίχνος | 82mm |
Ύψος Σέλας | 776mm |
Απόσταση από το Έδαφος | 160mm |
Ακτίνα Στροφής | 1,9m |
Βάρος γεμάτο | 107kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Ανάποδο πιρούνι USD, διαδρομής 100mm |
Πίσω | Δύο αμορτισέρ, διαδρομής 104mm |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Τύπος Εμπρός | 10-μπράτσαχυτό αλουμίνιο |
Τύπος Πίσω | 10-μπράτσα χυτό αλουμίνιο |
Ελαστικά Εμπρός | 120/80-12 65J |
Ελαστικά Πίσω | 130/80-12 69J |
ΦΡΕΝΑ | |
Εμπρός | Μονός υδραυλικός δίσκος 220 mm με ABS βασισμένο σε IMU |
Πίσω | Μονός υδραυλικός δίσκος 190mm |
ΦΩΤΑ | |
Προβολέας | LED |
Πίσω Φως | LED |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.