01.11.2023
Η CMX1100 Rebel εμπλουτίζεται με δύο ολοκαίνουργια μοντέρνα χρώματα για το 24YM. Η ειδική touring CMX1100T Rebel συνεχίζει να διατίθεται και αποκτά ένα νέο, εντυπωσιακό χρωματισμό
Όπως πάντα, ο παράλληλος δικύλινδρος κινητήρας των 1.084 κ.εκ. υπόσχεται αξιοζήλευτες επιδόσεις, δυναμικό χαρακτήρα και υποβλητικό ήχο. Το Honda Selectable Torque Control με ενσωματωμένο Wheelie Control, το Cruise Control και 3 default προγράμματα οδήγησης (riding modes) που λειτουργούν μέσω του συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού (Throttle by Wire) συνθέτουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Λειτουργικά μέρη υψηλής ποιότητας περιλαμβάνουν πιρούνι τύπου φυσιγγίου (cartridge) 43mm, πίσω αμορτισέρ τύπου ‘piggyback’ και τετραπίστονη, ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα μπροστά. Όλα τα φώτα είναι LED, με οθόνη LCD (negative) με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο. Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη (DCT) 6 σχέσεων διατίθεται επίσης προαιρετικά.
1. Εισαγωγή
Η δικύλινδρη CMX500 Rebel των 500 κ.εκ. που κυκλοφόρησε το 17ΜΥ, κατάλληλη για κατόχους διπλώματος Α2, συνδύαζε την παράδοση με καινοτόμες ιδέες με στόχο να προσελκύσει νεαρούς αναβάτες για τους οποίους η μοτοσυκλέτα δεν είναι ένα απλό μέσο μεταφοράς – είναι στυλ ζωής, άποψη και έκφραση της ατομικής τους ταυτότητας.
Η CMX500 Rebel, με σχεδιασμό που συνδυάζει τη διαχρονική ‘bobber’ εμφάνιση με ένα μοναδικό, προηγμένο και σύγχρονο στυλ κατέκτησε υψηλή δημοτικότητα, ήδη από την πρώτη χρονιά που κυκλοφόρησε στην αγορά. Και τελικά, κάθε άλλο παρά διάττοντας αστέρας αποδείχτηκε: το 2021 και το 2022, η CMX500 αναδείχτηκε ως η πρώτη σε πωλήσεις custom μοτοσυκλέτα στην Ευρώπη. Προσιτή, ευκολοδήγητη και άνετη, με τη δική της μοναδική προσωπικότητα, η Rebel αποδείχτηκε επιτυχημένη στη στάνταρ εκδοχή της αλλά και ‘λευκός καμβάς’ για εξατομίκευση. Μία μοτοσυκλέτα έτοιμη να μεταμορφωθεί για να εκπληρώσει τα όνειρα και τις προσδοκίες του ιδιοκτήτη της.
Για το 21YM, μία νέα μοτοσυκλέτα πλαισίωσε την CMX500 Rebel: η CMX1100 Rebel. Αξιοποιώντας τα συστατικά που ανέδειξαν το μικρότερο μοντέλο σε μία ξεχωριστή πρόταση, προσφέρει ακόμα καλύτερες επιδόσεις, πιο έντονο χαρακτήρα και πολυάριθμες προηγμένες τεχνολογίες της Honda.
Έχοντας όλα τα παραπάνω όπλα στη φαρέτρα της συν μία ελκυστική τιμή, η CMX1100 Rebel αποτελεί το επόμενο βήμα – ή μία τελείως διαφορετική κατηγορία – για μία ευρεία κατηγορία αναβατών που αναζητούν το κάτι παραπάνω και διαφορετικό.
Το 23YM, η οικογένεια διευρύνθηκε για μία ακόμα φορά, με την εισαγωγή της CMX1100T Rebel, μιας ειδικής έκδοσης touring έτοιμης για τις προκλήσεις του ανοιχτού δρόμου.
Αυτός ο συνδυασμός επιδόσεων, εξοπλισμού και προσβασιμότητας έχει σαφώς μεγάλη απήχηση στους αναβάτες σε όλη την Ευρώπη. Η CMX1100 Rebel βρίσκεται στη δεύτερη θέση πίσω από τη μικρότερη αδελφή της στον πίνακα πωλήσεων custom μοτοσυκλετών για το 2023 μέχρι στιγμής.
Μηχανικά παραμένει ίδια για το 24YM, αλλά το στάνταρ μοντέλο αποκτά δύο εντυπωσιακούς νέους χρωματισμούς και η CMX1100T επωφελείται από ένα νέο χρωματικό συνδυασμό διατηρώντας την ευρεία απήχησή της.
2. Επισκόπηση
Η CMX1100 Rebel έχει διπλή προσωπικότητα. Έχει σχεδιαστεί αφενός για ξεκούραστα ταξίδια, αφετέρου για μία συναρπαστική οδηγική εμπειρία σε φιδίσιους δρόμους. Οι αναβάτες που προέρχονται από μικρότερες κατηγορίες θα εκτιμήσουν τις συμπαγείς διαστάσεις και το βάρος (το ύψος σέλας είναι μόλις 700 χλστ.), ενώ οι πιο έμπειροι θα απολαύσουν από την πρώτη στιγμή την άριστη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας, που εξασφαλίζεται από το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο με τον υψηλό δείκτη ακαμψίας, την ποιότητα της ανάρτησης προδιαγραφών naked μοτοσυκλέτας και τα ισχυρά φρένα.
Όλοι οι αναβάτες θα λατρέψουν τον χαρακτήρα και τις επιδόσεις του παράλληλου δικύλινδρου των 1.084 κ.εκ., ο οποίος προέρχεται από τη CRF1100L Africa Twin και έχει παραμετροποιηθεί κατάλληλα, για υψηλή ροπή στις χαμηλές στροφές και άμεση απόκριση στις μεσαίες, αλλά και για τον απολαυστικό, μελωδικό και χαρακτηριστικό ήχο της εξάτμισης.
Το σύστημα Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW) προσφέρει προηγμένα βοηθήματα στον αναβάτη: υπάρχουν 3 προεπιλεγμένα προγράμματα οδήγησης (riding modes) με διαφορετικούς συνδυασμούς παραμέτρων, ανάλογα με τις οδηγικές συνθήκες ή τη διάθεση του αναβάτη, που εστιάζουν στην καμπύλη ισχύος, το φρένο κινητήρα, το επίπεδο παρέμβασης του Honda Selectable Torque Control (με ενσωματωμένο Wheelie Control), καθώς και πρόγραμμα που ελέγχει το σημείο αλλαγών των σχέσεων του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DCT). Το Cruise control περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Ως μία ‘bobber’ μοτοσυκλέτα για τον 21ο αιώνα, η απέριττη σχεδίαση της μεγάλης Rebel εκφράζει πολλά με τον μινιμαλισμό της. Ατσάλινα φτερά μπροστά και πίσω καλύπτουν τα φαρδιά ελαστικά, ενώ ο στρογγυλός προβολέας συνδυάζει την ‘old school’ εμφάνιση με σύγχρονους λαμπτήρες LED και δένει αισθητικά με το στρογγυλό LCD πίνακα οργάνων, με λευκές ενδείξεις σε σκούρο φόντο. Εξυπηρετώντας τις ανάγκες ενός σύγχρονου τρόπου ζωής, μία θύρα φόρτισης USB-C βρίσκεται στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα.
Το 23YM, η οικογένεια επεκτάθηκε με μία ειδική έκδοση Touring, την CMX1100T Rebel. Βαμμένη στην εντυπωσιακή απόχρωση Gunpowder Black Metallic, που διέθετε ένα φαρδύ, αεροδυναμικό μισό φέρινγκ και σκληρές βαλίτσες για μεγαλύτερη άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.
Η στάνταρ 24YM CMX1100 Rebel θα διατίθεται με τις εξής χρωματικές επιλογές:
**ΝΕΟ** Glint Wave Blue Metallic
**ΝΕΟ** Iridium Gray Metallic
Η CMX1100T Rebel θα διατίθεται στην εξής χρωματική επιλογή:
Gunmetal Black Metallic με ΝΕΟΥΣ bronze τροχούς
3. Κύρια Χαρακτηριστικά
3.1 Στυλ & Εξοπλισμός
• Απέριττο στυλ ως έκφραση στιβαρότητας και διακριτικής απλότητας
• Full LED φωτισμός με προβολέα 4 λαμπτήρων LED
• Το κλειδί του κεντρικού διακόπτη ξεκλειδώνει επίσης τη σέλα, κάτω από την οποία βρίσκεται ένας αποθηκευτικός χώρος και θύρα USB Type-C
• Cruise control ως στάνταρ εξοπλισμός
• Νέα επιλογή Touring προσθέτει ένα αεροδυναμικό μισό φέρινγκ και βαλίτσες
Η κατάμαυρη CMX1100 Rebel χαρακτηρίζεται από απλή, γυμνή και ανεπιτήδευτη εμφάνιση, που δημιουργήθηκε στο αμερικανικό τμήμα R&D της Honda, το οποίο επιμελήθηκε και το στυλ της CMX 500 Rebel. Μεγάλη σε μήκος και χαμηλή με στενή σιλουέτα, δίχρωμο ρεζερβουάρ 13,6L χωρίς ραφές, η μινιμαλιστική της παρουσία είναι εντυπωσιακή, με τον αναβάτη να αποτελεί φυσική συνέχεια των αναλογιών της.
Τα εμπρός και πίσω φτερά κατασκευάζονται από ατσάλι πάχους 1 χλστ. και τοποθετούνται σε βάσεις από χυτό αλουμίνιο. Παντού, υπάρχουν σχεδιαστικά στοιχεία που ενισχύουν τη μοναδική ‘Rebel’ εμφάνιση. Ο χαμηλά τοποθετημένος προβολέας διαμέτρου 175 χλστ. έχει κλασικό σχήμα αλλά φιλοξενεί τέσσερις λαμπτήρες LED με πιο χοντρούς εσωτερικούς φακούς που αποτελούν σήμα κατατεθέν της φυσιογνωμίας της μοτοσυκλέτας. Τα μικρά στρογγυλά φλας των 55 χλστ. έχουν επίσης κλασική εμφάνιση, αλλά το οβάλ πίσω φως, επίσης τεχνολογίας LED, προσδίδει μία σύγχρονη πινελιά σε αρμονία με τις υπόλοιπες λεπτομέρειες της Rebel.
Η σέλα είναι σχεδιασμένη για να υποστηρίζει τον αναβάτη στις έντονες επιταχύνσεις αλλά με μαλακή επένδυση για μεγαλύτερη άνεση. Ο αναβάτης της Rebel μπορεί να ταξιδεύει μόνος ή με συνεπιβάτη καθώς η σέλα του συνεπιβάτη ξεβιδώνεται και αφαιρείται εύκολα. Κάτω από τη σέλα, βρίσκεται ένας αποθηκευτικός χώρος 3 λίτρων με μία θύρα USB-C.
Μια έκκεντρα τοποθετημένη οθόνη LCD 120 χλστ. με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο προσφέρει άμεσα τις απαραίτητες πληροφορίες. Το κλειδί τοποθετείται στην αριστερή πλευρά του πλαισίου ενώ ξεκλειδώνει και τη σέλα χωρίς να βγει από τον κεντρικό διακόπτη. Το τιμόνι εδράζεται σε στιβαρές βάσεις διατομής 1 ίντσας, ενώ ο αναβάτης διαχειρίζεται τα riding modes και το προαιρετικό DCT από το διακόπτη που βρίσκεται στο αριστερό γκριπ. Για πιο ξεκούραστα μακρινά ταξίδια, το cruise control περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό.
Η CMX1100T Rebel προορίζεται για αναβάτες που επιθυμούν όλα τα προτερήματα τα οποία προσφέρει η στάνταρ μοτοσυκλέτα, και παράλληλα τη δυνατότητα να καλύπτουν μεγαλύτερες αποστάσεις με εγγενή άνεση και αυξημένη μεταφορική ικανότητα. Το μισό φέρινγκ που εδράζεται στο πιρούνι και διατίθεται μόνο για τη CMX1100T Rebel, αποτελεί ένα ελκυστικό στιλιστικό στοιχείο και συγχρόνως, χάρη στην ειδική ζελατίνα του, είναι σε θέση να προσφέρει αποτελεσματική προστασία από τον αέρα. Σκληρές πίσω βαλίτσες, με καπάκια που φέρουν μηχανισμό μεντεσέ, εναρμονίζονται τέλεια στη συνολική αισθητική και προσφέρουν αποθηκευτικό χώρο 35 λίτρων (δεξιά 16L, αριστερά 19L) - επιπλέον 11 λίτρα συγκριτικά με τις νάιλον βαλίτσες που προσφέρονται ως αξεσουάρ για τη βασική CMX1100 Rebel.
3.2 Κινητήρας
• Παράλληλος δικύλινδρος με χωρητικότητα 1.084 κ.εκ.
• Ισχυρές επιδόσεις, με μοναδικό χαρακτήρα και άμεση απόκριση
• Διαχείριση κινητήρα μέσω Throttle By Wire και χαρακτηριστική χροιά ήχου εξάτμισης
Ο 8-βάλβιδος, παράλληλος δικύλινδρος SOHC κινητήρας χωρητικότητας 1.084κ.εκ. στις Rebel 1100 αποδίδει μέγιστη ισχύ 87 PS (64kW) στις 7.000 σαλ. και μέγιστη ροπή 98Nm στις 4.750 σαλ., που θεωρούνται εξαιρετικές τιμές για την κατηγορία, και εγγυώνται ισχυρές επιδόσεις. Η αυξημένη αδράνεια λόγω του μεγαλύτερου σε μάζα βολάν σημαίνει ότι η απόκριση στις χαμηλές στροφές είναι εξαιρετικά ισχυρή και άμεση.
Οι συμπαγείς διαστάσεις (χάρη στο σύστημα βαλβίδων Unicam και το στροφαλοθάλαμο με ημίξηρο κάρτερ) συγκεντρώνουν τη μάζα στο κέντρο, ώστε να επιτυγχάνεται χαμηλό κέντρο βάρους με μέγιστη απόσταση από το έδαφος, σε συνδυασμό με το χαμηλό σχεδιασμό πλαισίου της Rebel.
Ο στρόφαλος με τα κομβία στις 270° και τα ανομοιόμορφα διαστήματα ανάφλεξης προσδίδουν ένα μοναδικό χαρακτήρα στον κινητήρα. Επιπλέον, το σύστημα εξαγωγής, ο χρονισμός και η βύθιση των βαλβίδων παράγουν ακόμα πιο έντονη ‘παλμική’ αίσθηση. Και σύμφωνα με τη διπλή προσωπικότητα της Rebel, ο παλμός του κινητήρα αλλάζει ανάλογα με τις στροφές: Στις χαμηλές, ανταποκρίνεται αρμονικά σε κάθε άνοιγμα του γκαζιού, ενώ όσο οι στροφές του ανεβαίνουν, ξεδιπλώνει έναν πιο έντονο βρυχηθμό και χαρακτήρα που διεγείρει τις αισθήσεις.
Ο κινητήρας τροφοδοτείται από ένα φιλτροκούτι 7L και η διαχείριση του καύσιμου μίγματος γίνεται μέσω της ηλεκτρονικής διαχείρισης γκαζιού Throttle By Wire (TBW) και του συστήματος ψεκασμού καυσίμου PGM-FI. Η οδηγική απόλαυση ενισχύεται από τον ήχο της εξάτμισης, που έχει ρυθμιστεί ώστε να παράγει ένα βαθύ, χαμηλής συχνότητας παλμό από το οβάλ τελικό εξάτμισης 5,3L κάτω από τις 4.000 στροφές, ενώ καθώς οι στροφές ανεβαίνουν, αλλάζει σε μία πολύ πιο δυνατή, υψίσυχνη μελωδία.
Οι στροφαλοθάλαμοι χωρίζονται στον οριζόντιο άξονα, ενώ η αντλία νερού είναι έξυπνα τοποθετημένη στο κέλυφος του συμπλέκτη με το θερμοστάτη ενσωματωμένο στην κυλινδροκεφαλή. Οι χειροκίνητες (Manual) και DCT εκδόσεις έχουν τους ίδιους στροφαλοθαλάμους με ελάχιστες εξωτερικές διαφορές. Οι κραδασμοί 2ης τάξης εξουδετερώνονται από τη διαφορά φάσης στην παλινδρόμηση των εμβόλων, ενώ οι κραδασμοί 1ης τάξης εξουδετερώνονται με τη χρήση διπλών αντικραδασμικών αξόνων που κινούν και τις αντλίες νερού και λαδιού.
Ένας αισθητήρας στροφάλου (με τα αντίστοιχα δόντια στο δίσκο να τοποθετούνται σε απόσταση 10ο) – διαχειρίζεται την ανίχνευση των προβλημάτων ανάφλεξης - σημαντικό για τη συμβατότητα με το πρότυπο OBD2/EURO5. Επίσης, οι δύο αισθητήρες μέτρησης αναλογίας καυσίμου-αέρα Linear Air Flow (LAF) στις εξαγωγές, προσφέρουν πιο ακριβή μέτρηση της αναλογίας σε σχέση με τους παραδοσιακούς αισθητήρες Ο2 για επιπλέον συμμόρφωση με τους κανονισμούς EURO5.
3.3 Ηλεκτρονικά κινητήρα
• Ηλεκτρονική Διαχείριση Γκαζιού - Throttle By Wire (TBW)
• Επιλογή από 3 default προφίλ οδήγησης, και USER mode με δυνατότητα παραμετροποίησης από το χρήστη
• Honda Selectable Torque Control με τρία επίπεδα παρέμβασης
Το TBW διαχειρίζεται τις επιδόσεις και το χαρακτήρα του κινητήρα, αλλά και το επίπεδο παρέμβασης του Honda Selectable Torque Control (HSTC) με ενσωματωμένο Wheelie Control. Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει από 3 προκαθορισμένα προφίλ που καλύπτουν μεγάλο εύρος συνθηκών. Η επιλογή του προφίλ γίνεται από το διακόπτη που βρίσκεται στο αριστερό γκριπ. Μία ένδειξη στον πίνακα οργάνων ενεργοποιείται όταν λειτουργεί το HSTC.
Το STANDARD προσφέρει μία μεσαία ρύθμιση για την ισχύ και το φρένο του κινητήρα, καθώς και το επίπεδο παρέμβασης του HSTC, πετυχαίνοντας ξεκούραστη οδήγηση στις χαμηλές στροφές και ταχύτητες, ενώ παράλληλα επιτρέπει στην Rebel να ξεδιπλώνει τις δυνατότητές της καθώς οι στροφές αυξάνονται.
Το RAIN προσφέρει μειωμένη ισχύ και φρένο κινητήρα σε συνδυασμό με υψηλή παρέμβαση του HSTC, για ξεκούραστη οδήγηση και αυξημένη ασφάλεια σε βρεγμένες ή ολισθηρές επιφάνειες.
Το SPORT προσφέρει πιο επιθετική καμπύλη ισχύος και στάνταρ φρένο κινητήρα, με χαμηλή παρέμβαση του HSTC, ώστε να επιτυγχάνονται μέγιστες επιδόσεις.
Το USER mode παραμετροποιείται πλήρως από τον αναβάτη με βάση τις επιθυμίες του. Στη συνέχεια, η ρύθμιση USER αποθηκεύεται αυτόματα και δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνεται η διαδικασία κάθε φορά που ανοίγει ο κεντρικός διακόπτης.
3.4 Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT)
• 3 default προγράμματα αλλαγών στο D mode (αυτόματο) που αντιστοιχούν στο επιλεγμένο προφίλ οδήγησης (riding mode)
• Το USER mode επιτρέπει την παραμετροποίηση από τον αναβάτη
Η Honda έχει πουλήσει πάνω από 240.000 μοτοσυκλέτες με DCT σε όλη την Ευρώπη από τότε που το σύστημα εμφανίστηκε για πρώτη φορά στη VFR1200F, το 2009. Όσον αφορά τη CMX1100 Rebel, από τότε που κυκλοφόρησε, το 57% των ιδιοκτητών έχουν επιλέξει την έκδοση DCT.
Το DCT προσφέρει αξιόπιστες, πολύ γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων και πολύ γρήγορα η χρήση του γίνεται δεύτερη φύση. Χρησιμοποιεί δύο συμπλέκτες: έναν για την εκκίνηση και την 1η, 3η και 5η σχέση και ένα δεύτερο για τη 2η, 4η και 6η σχέση. Οι δύο πρωτεύοντες άξονες των συμπλεκτών είναι ομόκεντροι για συμπαγή δομή και εξοικονόμηση χώρου.
Κάθε συμπλέκτης ελέγχεται ανεξάρτητα από το δικό του ηλεκτροϋδραυλικό κύκλωμα. Σε κάθε αλλαγή σχέσης, το σύστημα προεπιλέγει την επόμενη χρησιμοποιώντας το συμπλέκτη που δε χρησιμοποιείται εκείνη τη στιγμή. Εν συνεχεία, ο πρώτος συμπλέκτης αποσυνδέεται ηλεκτρονικά, ενώ ταυτόχρονα εμπλέκεται ο δεύτερος.
Έτσι επιτυγχάνονται σταθερές, γρήγορες και ομαλές αλλαγές σχέσεων. Επιπλέον, με δεδομένο ότι ο διπλός συμπλέκτης μεταδίδει την κίνηση από το ένα γρανάζι στο άλλο χωρίς διακοπή ισχύος στον πίσω τροχό, οποιοσδήποτε κραδασμός ή κόμπιασμα της μοτοσυκλέτας κατά τις αλλαγές σχέσεων ελαχιστοποιείται, με αποτέλεσμα οι αλλαγές να έχουν άμεση όσο και ομαλή αίσθηση. Ανάμεσα στα πρόσθετα πλεονεκτήματα του DCT κιβωτίου είναι η αξιοπιστία (τα γρανάζια δεν ταλαιπωρούνται από κακή χρήση του κιβωτίου), δεν υπάρχει το άγχος του σβησίματος, η οδήγηση στην πόλη είναι πιο άνετη και η κόπωση του αναβάτη μειώνεται καθώς είναι περισσότερο συγκεντρωμένος αμιγώς σε θέματα οδήγησης, όπως οι γραμμές που ακολουθεί στην οδήγηση, το στρίψιμο, το φρενάρισμα και τα σημεία επιτάχυνσης.
Το σύστημα DCT συνδυάζει δύο διαφορετικές προσεγγίσεις - το Αυτόματο πρόγραμμα, με προγραμματισμένα μοτίβα όσον αφορά τα σημεία αλλαγής σχέσεων που διαβάζουν συνεχώς την ταχύτητα του οχήματος, την επιλεγμένη σχέση και τις στροφές του κινητήρα για να αποφασίσει πότε θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή, και το Χειροκίνητο πρόγραμμα (Manual) με τις αλλαγές να γίνονται από τον αναβάτη χρησιμοποιώντας τους διακόπτες τύπου ‘paddle-shift’ στο αριστερό γκριπ.
Μέσω του συστήματος Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Γκαζιού TBW, τα μοτίβα αλλαγών του κιβωτίου DCT συνδέονται με τα 3 προφίλ οδήγησης (riding modes).
Στο προφίλ STANDARD, το μοτίβο αλλαγής σχέσεων του DCT προσφέρει μία ισορροπία μεταξύ της cruising οδήγησης με υψηλότερη σχέση στο κιβώτιο και χαμηλές στροφές κινητήρα, και της οδηγικής απόλαυσης στην επιτάχυνση με τέρμα γκάζι και χαμηλότερη σχέση.
Το RAIN επιλέγει υψηλότερες σχέσεις για εξαιρετικά ομαλή και ασφαλή οδήγηση σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.
Το SPORT συνδυάζει υψηλότερες στροφές κινητήρα με χαμηλότερες σχέσεις, κρατά περισσότερο τις στροφές πριν ανεβάσει σχέση, ενώ κατεβάζει σχέσεις σε υψηλότερες στροφές για καλύτερη αξιοποίηση του φρένου του κινητήρα.
Το USER επιτρέπει στον αναβάτη να προσαρμόζει σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οποιοδήποτε από τα 3 μοτίβα αλλαγών του DCT.
3.5 Πλαίσιο
• Χαρακτηριστικό, ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο υποστηρίζει το στυλ της Rebel
• Η γεωμετρία του συστήματος διεύθυνσης προσφέρει σταθερότητα και εύκολο χειρισμό
• Πιρούνι τύπου cartridge 43mm και πίσω αμορτισέρ τύπου ‘piggyback’, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και στις δύο περιπτώσεις
• Τετραπίστονη εμπρός δαγκάνα, ακτινικά τοποθετημένη και πλευστός δίσκος 330mm
• Εμπρός και πίσω ελαστικά 130/70B18, 180/65B16
Αποτελώντας από μόνο του ένα σχεδιαστικό στοιχείο της μοτοσυκλέτας, το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο της CMX1100 Rebel βασίζεται στην απέριττη και απλή σχεδίαση εκείνου της ‘αδελφής’ της και έχει την ίδια χαρακτηριστική γραμμή που εκτείνεται διαγώνια από μπροστά μέχρι πίσω. Το ρεζερβουάρ καυσίμου παίζει το δικό του ρόλο πάνω από την κεντρική σωλήνωση του πλαισίου των 35mm, που εύλογα είναι μεγαλύτερη σε διατομή από της CMX500 Rebel. Το ψαλίδι διαμέτρου 50,8mm έχει επίσης αναβαθμιστεί ανάλογα.
Το μεταξόνιο είναι 1.520mm, η γωνία του πιρουνιού 30°, για στυλ cruiser, και η έκκεντρη κατά 2° γωνία κάστερ φτάνει στις 28° σε συνδυασμό με ίχνος 110mm. Αυτός ο συνδυασμός προσφέρει την κατάλληλη εμφάνιση, σταθερότητα και σταθερότητα στην ευθεία αλλά και εύκολο χειρισμό της μοτοσυκλέτας. Το βάρος (πλήρες υγρών) είναι 223kg για την έκδοση με μηχανικό κιβώτιο και 233kg για την έκδοση με DCT. Η CMX1100T Rebel ζυγίζει 238kg με μηχανικό κιβώτιο και 248kg με DCT.
Το ύψος της σέλας είναι εύκολα διαχειρίσιμο στα 700mm ενώ το τρίγωνο που σχηματίζει το τιμόνι, η σέλα και τα μαρσπιέ που τοποθετούνται στη μέση ‘ασφαλίζουν’ σταθερά τον αναβάτη στη μοτοσυκλέτα. Η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας επιτρέπει μεγάλες γωνίες κλίσης 35° σε κάθε πλευρά (σύμφωνα με μετρήσεις της Honda), που σημαίνει ότι η Rebel 1100 παραμένει απολαυστική σε δρόμους με στροφές.
Το πιρούνι τύπου φυσιγγίου (cartridge) αποτελείται από μαύρα κάτω τμήματα (από εξελασμένο και χυτό αλουμίνιο) και καλάμια 43mm με σκούρο ανθρακί φινίρισμα (επίστρωση οξειδίου του τιτανίου). Τα διπλά πίσω αμορτισέρ φέρουν έμβολο 12,5mm και συνδυάζονται με ‘piggyback’ δοχείο αερίου. Τόσο η εμπρός όσο και η πίσω ανάρτηση έχουν ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου.
Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει μία τετραπίστονη, ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα με πλευστό δίσκο 330mm μπροστά, μία μονοπίστονη δαγκάνα με δίσκο 256mm πίσω και ABS. Οι τροχοί από χυτό αλουμίνιο έχουν 5 σπορ μπράτσα σχήματος Υ και φοράνε φαρδιά ελαστικά 180/65B16 πίσω και 130/70B18 μπροστά.
4. Αξεσουάρ
Μία μοτοσυκλέτα με custom χαρακτήρα, η CMX1100 Rebel συνοδεύεται από μία σειρά Γνήσιων Αξεσουάρ Honda άμεσης τοποθέτησης.
Διατίθενται δύο πακέτα που περιλαμβάνουν αξεσουάρ ταξινομημένα σε δύο κατηγορίες, ανάλογα με τα διαφορετικά στυλ των πελατών: Το ‘street’ και το ‘tour’:
Το Street Pack περιλαμβάνει:
• Μονόσελο μαύρο ή καφέ – Σετ αντικατάστασης στάνταρ/εμπρός σέλας
• Προστατευτικό ρεζερβουάρ (Πλαϊνό & Κεντρικό)
• Ζελατίνα προβολέα
• Μικρό εμπρός φτερό
• Διακοσμητικές Αυτοκόλλητες Ρίγες τροχών
Το Tour Pack περιλαμβάνει:
• Νάιλον τσάντες (δεξιά 10L / αριστερά 14L) & Κιτ τοποθέτησης
• Πλάτη συνεπιβάτη
• Προστατευτικό πλάτης
• Πίσω σχάρα
Όλα τα αξεσουάρ διατίθενται και μεμονωμένα. Επίσης προσφέρονται τα εξής αξεσουάρ:
• Πίσω σχάρα για μονόσελο
• Προστατευτική μεμβράνη
• Ζελατίνα & Κιτ τοποθέτησης
• Καφέ σέλα συνεπιβάτη
• Θερμαινόμενα γκριπ
• Ανεμοθώρακας – διατίθεται μόνο για την CMX1100T Rebel
5. Τεχνικές Προδιαγραφές
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Υγρόψυκτος, 4-χρονος, 8-βάλβιδος, παράλληλος με μονό εκκεντροφόρο επικεφαλής (1ΕΕΚ/SOHC), με κομβία στροφάλου στις 2700 και σύστημα βαλβίδων Unicam. Προδιαγραφών EURO5 |
Κυβισμός | 1084cc |
Διάμετρος & Διαδρομή | 92mm x 81.5mm |
Σχέση συμπίεσης | 10.1:1 |
Μέγιστη ισχύς | 87 PS (64kW) στις 7.000 σαλ. |
Μέγιστη ροπή | 98Nm στις 4.750 σαλ. |
Χωρητικότητα σε λιπαντικό | 4.8/4.3 (5.2/4.7 DCT) |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | |
Ψεκασμός | PGM-FI ηλεκτρονικός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 13.6L |
Κατανάλωση καυσίμου | 20.4km/l (4.9L/100km) – MT and DCT |
Επίπεδα θορύβου (dB) | Lurban75.7dB, Lwot79.6dB - MT; Lurban 75.5dB, Lwot 79.9dB - DCT |
Εκπομπές CO2 | 114g/km – MT and DCT |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Εκκίνηση / Μίζα | Ηλεκτρική |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V/11.2AH |
Ισχύς ACG | 0.419kW |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος συμπλέκτη |
MT:Υγρός πολύδισκος DCT: Διπλός, υγρός πολύδισκος υδραυλικός |
Τύπος κιβωτίου |
MT: 6-τάχυτο Μηχανικό Κιβώτιο DCT: 6-τάχυτο Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό, τύπου ‘Διαμάντι’ |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (Μ x Π x Υ) | 2240mm x 853mm x 1115mm - MT 2240mm x 834mm x 1115mm - DCT |
Μεταξόνιο | 1,520mm |
Γωνία Κάστερ / Γωνία πιρουνιού | 28° / 30° |
Ίχνος | 110mm |
Ύψος σέλας | 700mm |
Απόσταση από το έδαφος | 120mm |
Βάρος |
CMX1100 - MT: 223kg / DCT 233kg CMX1100T - MT: 238kg / DCT 248kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Τύπου cartridge 43mm με ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου |
Πίσω | Διπλά πίσω αμορτισέρ τύπου piggyback με ρυθμιζόμενη προ-φόρτιση ελατηρίου |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Εμπρός | Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
Πίσω | Πολλαπλών μπράτσων από χυτό αλουμίνιο |
Διάσταση Τροχού Εμπρός | MT3.50 |
Διάσταση Τροχού Πίσω | MT5.00 |
Ελαστικό Εμπρός | 130/70B18 M/C |
Ελαστικό Πίσω | 180/65B16 M/C |
ΦΡΕΝΑ | |
ABS | 2-κάναλο ABS |
Εμπρός | Ακτινικά τοποθετημένη, monoblock, τετραπίστονη δαγκάνα, μονός πλευστός δίσκος 330mm |
Πίσω | Μονοπίστονη δαγκάνα, μονός δίσκος 256mm |
ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ | |
Όργανα | Έκκεντρα τοποθετημένη οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο, θύρα φόρτισης USB-C |
Σύστημα προστασίας | HISS |
Προβολέας | LED |
Όργανα | LED |
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.