Αγορά

Οδηγός αγοράς μεταχειρισμένου Suzuki DL 1000 VStrom

2002 – 2008


05.10.2020

To μεγάλο Vstrom είχε κάνει αίσθηση όταν παρουσιάστηκε το 2002, αλλά είχε την ατυχία να πέσει στην σκιά του μικρού του αδελφού δύο χρόνια αργότερα

Το Vstrom 650 ήταν φθηνότερο, πιο αξιόπιστο και χωρίς να υπολείπεται σε επιδόσεις, οπότε αποτελεί καλύτερη αγορά από κάθε άποψη. Για τους λάτρεις των 1000cc όμως το μεγάλο Vstrom θα είναι πάντοτε μια δελεαστική αγορά και σήμερα μπορούν να βρεθούν μεταχειρισμένα 1000άρια σε ελκυστικές τιμές.

SUZUKI DL1000 V Strom mtx 4

Οι υποψήφιοι αγοραστές ενός μεταχειρισμένου Suzuki Vstrom 1000 θα πρέπει να έχουν υπόψη:

• Στα πρώτα μοντέλα (2002 – 2003) είναι γνωστά δύο προβλήματα: ελαττωματικός συμπλέκτης και δισταγμοί στις 3500rpm.
• Ο συμπλέκτης αλλάζονταν μέσα στην εγγύηση ενώ από τα μοντέλα 2004 (Κ4) και μετά το πρόβλημα φαίνεται να λύθηκε. Η αλλαγή συμπλέκτη θα φαίνεται στο service book της μοτοσυκλέτας.
• Οι δισταγμοί στις 3.500rpm, με τον κινητήρα σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας, συνέχισαν να εμφανίζονται και στα Κ4 μοντέλα, ενώ το πρόβλημα φαίνεται να εξαλείφτηκε από τα Κ5 και μετά. Δεν υπάρχει ενδεδειγμένη αντιμετώπιση. Η εμπειρία των ιδιοκτητών λέει ότι πρόκειται για σφάλμα στην χαρτογράφηση του ψεκασμού και λύνεται με re-mapping. Επίσης λύση δίνεται με τοποθέτηση Power Commander.

SUZUKI DL1000 V Strom mtx 5

Πέρα από τα παραπάνω, τα Suzuki Vstrom 1000 ήταν ιδιαίτερα αξιόπιστα, ειδικά τα πιο πρόσφατα μοντέλα. Αν τα service του έχουν γίνει επιμελώς, δύσκολα θα εμφανιστούν προβλήματα. Οι αγοραστές που σκέφτονται να κινηθούν στην αγορά ενός μεγάλου Vstrom καλό είναι να αναζητήσουν το Service Book της μοτοσυκλέτας και να ζητήσουν test ride για ικανό χρόνο, ώστε ο κινητήρας να έρθει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας. Αν η απόδοση στις 3000 – 4000rpm είναι γραμμική, αγοράστε άφοβα.

Πηγή: used-moto

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


H JT BRAKING αποτελεί μια κορυφαία ποιότητας γκάμα δισκόπλακων ειδικά σχεδιασμένες και κατασκευασμένες να προσφέρουν εξαιρετική απόδοση φρεναρίσματος για όλους τους τύπους μοτοσυκλετών
Από την Qom και την Esfahan, το ταξίδι του Κωνσταντίνου Μητσάκη πάνω στη σέλα της KOVE 800X Pro συνεχίζεται στις τεράστιες εκτάσεις γης του Ιράν, φτάνοντας στην πολύχρωμη πόλη της Yazd, με ιστορία άνω των 4.000 χρόνων χαραγμένη σε κάθε της σημείο
H YSS παρουσιάζει τη νέα monoshock πίσω ανάρτηση αερίου για την KTM 790 Duke (2018-2020)
Μετά το 125 και το 200 η Italjet παρουσίασε στην EICMA 2023 την έκδοση με μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα 278 κ.εκ., με την εμπορική ονομασία Dragster 300

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.