Δοκιμή εξοπλισμού: Pilot Snake ένα χρόνο μετά
Πόσο έχει φθαρεί το κράνος μετά από 12 μήνες χρήση
23.05.2020
Τον Μάρτιο του 2019 παραλάβαμε από το Moto Market το μοντέλο Snake της Pilot και έναν χρόνο μετά και κάτι... σάς μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας
Στις αρχές Μαρτίου 2019 έφτασε στα χέρια μας ένα κράνος μιας εταιρείας που δεν είχαμε ξαναφορέσει. Η Pilot είναι μια μάρκα που έχει δημιουργηθεί από το Moto Market και στην γκάμα της περιλαμβάνονται οικονομικά μοντέλα, full face, ανοιγόμενα και jet. Το Snake σε ματ fluo κίτρινο που μας δόθηκε κόστιζε τότε 85 ευρώ, ενώ τώρα είναι διαθέσιμο στο eshop του Moto Market κατά 10 ευρώ φτηνότερο.
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τη δοκιμή του Pilot Snake που δημοσιεύθηκε στις 19 Μαρτίου 2020
Το φορέσαμε σε περισσότερες από 10 δοκιμές, διανύοντας περισσότερα από 5.000 χλμ., κυρίως μέσα στην πόλη, αλλά και σε σύντομες εξορμήσεις των 150 χλμ.
Το Snake προκαλεί θετικά σχόλια όσον αφορά την εμφάνιση, ειδικά από όσους δεν είναι μοτοσυκλετιστές. Η ματ υφή και το έντονο κίτρινο των γραφικών του εντυπωσιάζουν. Μετά από 12 μήνες αυτό που έχει χαθεί σε μεγάλο βαθμό είναι η ματ υφή, ωστόσο τα χρώματά του παραμένουν αναλλοίωτα. Το μικρομετρικό κούμπωμα δουλεύει πολύ σωστά και η εσωτερική φυμέ ζελατίνα εξυπηρετεί τον αναβάτη όταν έχει κόντρα τον ήλιο.
Προσοχή. Κατεβαίνει και ανεβαίνει μόνο από τον διακόπτη που βρίσκεται στο πλάϊ. Μην επιχειρήσετε να την ανεβοκατεβάσετε με το χέρι. Ο μηχανισμός χαλάει και μένει κατεβασμένη η μισή. Το πρόβλημα μπορεί να διορθωθεί μόνο από τους εξειδικευμένους τεχνικούς του Moto Market, οι οποίοι μας ενημέρωσαν πως η επιδιόρθωση είναι μια πολύ δύσκολη διαδικασία. Από τότε που την “πατήσαμε” και εμείς, ανεβοκατεβάζουμε μόνο από τον διακόπτη τη ζελατίνα και δεν υπάρχει πρόβλημα.
Με κλειστούς τους αεραγωγούς διαπιστώσαμε πως αέρας μπαίνει περιμετρικά της ζελατίνας, οπότε καλό είναι χειμώνα- καλοκαίρι να χρησιμοποιείτε προστατευτικό φουλάρι (δείτε εδώ).
Οι επενδύσεις δεν έχουν παρουσιάσει ιδιαίτερη φθορά, ενώ μπαίνουν και βγαίνουν για να πλυθούν πολύ εύκολα και εφαρμόζουν σωστά. Οι αεραγωγοί ανοίγουν και κλείνουν όπως όταν ήταν καινούργιο το κράνος, όπως άλλωστε και η ζελατίνα. Επιπλέον, δεν παρατηρήσαμε φθορά στη διογκωμένη πολυστερίνη (πυκνός αφρός) στο εσωτερικό του κράνους.
Συμπέρασμα: έναν χρόνο μετά, επιμένουμε στην αρχική μας τοποθέτηση: το Pilot Snake είναι ένα πολύ καλό κράνος σε προσιτή τιμή.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.