13.02.2018
Μια έκδοση του κράνους RX-7V στα χρώματα της ιστορικής V4 που κυριάρχησε στο πρωτάθλημα του World Superbike με τον Fred Merkel παρουσίασε η Arai
Η Honda VFR750R RC-30 των 748 κ.εκ. παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου το 1987. Ήταν μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα εγκεκριμένη για κυκλοφορία στο δρόμο. Προερχόταν από την VFR750F αλλά είχε αρκετές και ουσιαστικές διαφορές από αυτό. Μια «μάτσο» μοτοσυκλέτα, με μονόμπρατσο ψαλίδι, λευκές ζάντες και διπλά φανάρια όπως επέβαλε η σχεδίαση της εποχής.
Η αγωνιστική καριέρα αυτού του ξεχωριστού V4 μοντέλου της Honda ήταν σχετικά σύντομη. Οι πρώτες δύο χρονιές το 1988 και 1989 ήταν νικηφόρες στο πρωτάθλημα του World Superbike με αναβάτη τον Αμερικάνο Fred Merkel. Στη συνέχει η Ducati ήρθε να εκθρονίσει την Honda από τη σύντομη κυριαρχία της.
Η RC-30 όμως κέρδισε το πρωτάθλημα της F1, το Bol d'Or, το Tourist Trophy και τον οκτάωρο αγώνα της Suzuka. Σήμερα αποτελεί ένα περιζήτητο μοντέλο για τους συλλέκτες ιστορικών μοτοσυκλετών
Σεβόμενη την «βαριά» ιστορία του RC-30, η ιαπωνική εταιρία Arai κυκλοφόρησε το κορυφαίο της κράνος RX-7V, στα χρώματα και το χαρακτηριστικό logo «V4 Force» της μοτοσυκλέτας.
Τιμώντας τα τριάντα χρόνια από την κυκλοφορία αυτού του ιστορικού μοντέλου για την Honda, το κράνος πωλείται σε μια χαρακτηριστική συσκευασία Honda με τα χρώματα του κράνους και έναν ειδικό σάκο με χαρακτηριστικό εμπορικό σήμα της RC-30.
Το νέο RX-7V της Arai διαθέτει νέους εισαγωγείς αέρα στο πάνω μέρος του, βελτιώνοντας έτσι τον εξαερισμό του κράνους, μειώνοντας επίσης σημαντικά τον θόρυβο.
Η Arai, είναι η μοναδική κατασκευάστρια κρανών στον κόσμο που κατέχει διπλή πιστοποίηση ECE-SNELL στο ίδιο προϊόν και το RX-7V πληρεί κορυφαία στάνταρ στον τομέα της ασφάλειας.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.