Δοκιμή Nordcode Adventure Evo & Caberg Drift Evo Carbon: Διασχίζοντας 21 χώρες σε 40 ημέρες
Κώστας και Γιώργος Μητσάκης ταξιδεύουν μαζί
02.11.2023
Ο ταξιδευτής Κώστας Μητσάκης δεν πραγματοποίησε αυτό το ταξίδι μόνος του, αλλά με τον γιο του Γιώργο. Για να γίνει πραγματικότητα ένα τόσο μεγάλο εγχείρημα θα έπρεπε πατέρας και γιος να φοράνε εξοπλισμό υψηλών προδιαγραφών
Κείμενο: Γιώργος Μητσάκης - Φωτογραφίες: Κώστας Μητσάκης
Ο Γύρος της Ευρώπης με μια BMW R 18 TRANSCONTINENTAL
Διασχίζοντας 21 ευρωπαϊκές χώρες μέσα σ’ ένα χρονικό ορίζοντα 40 ημερών, ένωσαν οδικώς τα 3 χερσαία γεωγραφικά άκρα της ηπείρου μας (Νότιο, Δυτικό & Βόρειο Ακρωτήριο) και πρωταγωνίστησαν στα “γυρίσματα” μιας ανατρεπτικής ταινίας δρόμου 15.000 χιλιομέτρων. Ο βασικός εξοπλισμός του 17χρονου Γιώργου Μητσάκη, γιου του Κώστα Μητσάκη, ως συνεπιβάτη στην πιο ultimate μοτοσυκλέτα της BMW, ήταν το μπουφάν Nordcode Adventure Evo και το κράνος Caberg Drift Evo.
Μπουφάν Nordcode Adventure Evo
Διανύοντας περίπου 15.000 χλμ. στους ευρωπαϊκούς δρόμους με θερμοκρασίες από 12–42 C, μπορώ να αποφανθώ με σιγουριά πως το μπουφάν ADVENTURE EVO της NORDCODE με άφησε απόλυτα ικανοποιημένο σε όλους τους τομείς. Διαθέτοντας αποσπώμενη θερμική επένδυση, μεγάλα ανοιγόμενα πάνελ για μέγιστο αερισμό και αφαιρούμενη διαπνέουσα/αδιάβροχη μεμβράνη, αποδείχθηκε το πλέον κατάλληλο για όλες τις καιρικές συνθήκες που συναντήσαμε καθοδόν. Όμως, στις περιπτώσεις καταρρακτώδους βροχής, η απουσία αφαιρούμενης αδιάβροχης επένδυσης (GORETEX) με υποχρέωνε να χρησιμοποιώ ένα αδιάβροχο της NORDCODE για να παραμείνω στεγνός.
Εκτός από το ελάχιστο βάρος του –πράγμα που ήταν άμεσα αισθητό– άλλο ένα σημείο δυνατό σημείο του ADVENTURE EVO ήταν η εργονομική σχεδίασή του. Οι ρυθμιζόμενοι ιμάντες στη μέση και στα μανίκια, σε συνδυασμό με το φερμουάρ ρύθμισης όγκου στα πλάγια, φρόντιζαν για την τέλεια εφαρμογή του μπουφάν πάνω στο σώμα μου και έτσι δεν δυσκολευόμουν στις κινήσεις μου όταν ανέβαινα ή κατέβαινα από τη μοτοσυκλέτα.
Παρεμπιπτόντως, τα αφαιρούμενα προστατευτικά (CE Level 1) που υπήρχαν σε ώμους, πλάτη και αγκώνες δεν με ενόχλησαν καθόλου, καθώς βρίσκονταν στη σωστή θέση.
Και φυσικά, το καταχάρηκα με τις πάμπολλες μικρές και μεγάλες τσέπες που διέθετε το ADVENTURE EVO, καθώς μπορούσα να αποθηκεύσω μέσα σ΄ αυτές τα πάντα: από κινητό τηλέφωνο και ακουστικά, έως πορτοφόλι και γυαλιά ηλίου. Έχοντας συνολικά 9 τσέπες (4 εξωτερικές μπροστά, 1 μεγάλη πίσω, 1 στο μανίκι, 1 εσωτερική αδιάβροχη τσέπη εγγράφων και 2 τσέπες στην θερμική επένδυση – η μία για κινητό τηλέφωνο), το μπουφάν μου ήταν ένα μικρό… περίπτερο!
Δείτε και αποκτήστε το Nordcode Adventure Evo εδώ
Κράνος Caberg Drift Evo Carbon
Παρόλο που το κράνος DRIFT EVO – CARBON της CABERG έχει καθαρά σπορ σχεδίαση και προσανατολισμό, αυτό δεν με απότρεψε να το επιλέξω για το πανευρωπαϊκό οδοιπορικό μας. Με “κέρδισε” χάρη στον ωραίο σχεδιασμό, στα ευφάνταστα γραφικά του, στο επιθετικό ύφος και φυσικά στη μεγάλη αεροτομή που υπάρχει στο πίσω μέρος, η οποία (στην πράξη) βελτίωνε τη σταθερότητα και την αεροδυναμική του DRIFT EVO – CARBON.
Πριν την αναχώρηση, αντικατέστησα την διαφανή αντιχαρακτική ζελατίνα με μια αντίστοιχη φιμέ, η οποία μού πρόσφερε την ίδια ευρεία, καλή ορατότητα. Καθοδόν, οι δύο αεραγωγοί του DRIFT EVO – CARBON (ένας μεγάλος αεραγωγός στο πιγούνι και ένας στην κορυφή του κράνους) μεριμνούσαν για την κυκλοφορία του αέρα στο εσωτερικό του κράνους. Ο αέρας που κυκλοφορούσε μέσα στο κράνος ήταν αρκετός για να μη ζεσταίνομαι, κάτι πολύ αναζωογονητικό ειδικά τις ζεστές μέρες του ταξιδιού στην Ισπανία και στην Πορτογαλία.
Αναφορικά με την εφαρμογή του κράνος στο κεφάλι μου, τα μαξιλαράκια στα μάγουλα είχαν πολύ καλή προσαρμογή στο πρόσωπο, υπήρχε αρκετός χώρος μπροστά για το πιγούνι, φορούσα άνετα και απροβλημάτιστα γυαλιά ηλίου ή οράσεως, ενώ το κεφάλι μου δεν πιεζόταν σε κανένα σημείο.
Επίσης, χάρη στο χαμηλό βάρος του (1.280 gr ± 50 gr.), το DRIFT EVO – CARBON δεν με κούρασε ιδιαίτερα, ακόμη και μετά από πολύωρη χρήση και πολλά «βάλε – βγάλε». Τα επίπεδα θορύβου που έφταναν στα αφτιά μου δεν ήταν ιδιαίτερα ψηλά, ενώ το κλείσιμό του DRIFT EVO – CARBON γινόταν μ’ ένα διπλό δακτύλιο D-ring, τον καλύτερο και ασφαλέστερο τρόπος κλεισίματος ενός κράνους. Όλα αυτά αποτελούν τα προσωπικά, βιωματικά συμπεράσματα ενός ταξιδιού 40 ημερών, όπου η καθημερινή «επαφή» με το συγκεκριμένο κράνος διαρκούσε από 6-11 ώρες!
Δείτε και αποκτήστε το Caberg Drift Evo Carbon εδώ
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.