Αφιερώματα

6 ρετρό μοτοσυκλέτες που έχουμε ξεχάσει

Διαχρονικές


14.02.2020

Το κλασσικό είναι πάντα στη μόδα. Θυμηθείτε πως και στο παρελθόν πολλές εταιρείες επένδυαν στην ιστορία τους με όμορφες μοτοσυκλέτες

Μοτοσυκλέτες με διαχρονικό στυλ. Ειδικά στις μέρες μας παραμένουν στην μόδα και έχουν πάρει αξία σε σχέση με το παρελθόν. Όλες έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, εκτός από το αυθεντικό στυλ. Δεν αποτέλεσαν εμπορική επιτυχία γι αυτό υπάρχουν ελάχιστες μεταχειρισμένες στην χώρα μας.

Triumph Thunderbird 900 Sport (1998-2004)

TRIUMPHThunderbirdSport

Από τα μέσα της δεκαετίας του ’90 η Triumph προσπαθούσε να εδραιωθεί στην συνείδηση των νεότερων μοτοσυκλετών που δεν γνώριζαν το ένδοξο παρελθόν της. Επένδυσε λοιπόν στην ιστορία της παρουσιάζοντας ένα κλασσικής εμφάνισης roadster με το όνομα Thunderbird. Η έκδοση Sport παρουσιάστηκε το 1998 και ο τρικύλινδρος κινητήρας του απέδιδε 13 ίππους περισσότερους από την βασική έκδοση του T-Bird. Επιπλέον είχε τροχούς 17 ιντσών (αντί για 16-18), καλύτερες και ρυθμιζόμενες αναρτήσεις. Τότε οι ρετρο μοτοσυκλέτς δεν ήταν τόσο δημοφιλής γι αυτό θα βρείτε λίγες μεταχειρισμένες να πωλούνται στην χώρα μας, ευτυχώς σε original κατάσταση, περίπου στις 5.500€. Πάνω στην ίδια βάση με τα T-Bird είχε κατασκευαστεί και το Adventurer 900.

Kawasaki Zephyr 750 (1992-1998)

Kawasaki Zephyr 750

Φόρος τιμής στο Z1, το Zephyr που κυκλοφόρησε σε 400, 550, 750 και 1100 κ.εκ. είναι μια πολύ όμορφη μοτοσυκλέτα και πολύ σπάνια στην χώρα μας. Το 750 βασιζόταν στον τετρακύλινδρο κινητήρα του GPz 750 της δεκαετίας του ’80, με οχτώ βαλβίδες και 738 κ.εκ. που απέδιδε 75 ίππους. Καλά φρένα, πολύ μαλακές αναρτήσεις, αλλά με εκπληκτική εμφάνιση, ειδικά στις δίχρωμες εκδόσεις που κάποιες κυκλοφόρησαν και με ακτινωτές ζάντες. Υπολογίστε γύρω στις 5.000€ αν θέλετε να αποκτήσετε μία Zephyr 750.

Honda CB Seven-Fifty (1992-2001)

Honda CB750 Seven fity

Έχοντας απέναντί της τα Zephyr της Kawasaki, το αερόψυκτο τετρακύλινδρο roadster της Honda ήλθε να μας θυμίσει πως ήταν τα superbike των τελών της δεκαετίας του ’70, από την άποψη των τεχνικών χαρακτηριστικών και του στυλ. Με 73 ίππους, ουδέτερη οδική συμπεριφορά, “ήπια” εμφάνιση και το όνομα Seven-Fifty που δεν άρεσε η μοτοσυκλέτα πέρασε σχεδόν απαρατήρητη. Σήμερα όμως δείχνει πιο όμορφη. Υπάρχουν ελάχιστες μεταχειρισμένες σε τιμή από 3.500 έως 4.000€.

Ducati GT1000 (2005-2009)

Ducati GT1000

Τότε είχαμε όλοι απορήσει με την παρουσίαση της ρετρό GT από την Ducati, που μεσουρανούσε στον κόσμο των supersport με τα 999 και 1098, των naked Monster, των supermoto Hypermotard και των πρώτων Multistrada. Το GT1000 ήταν όμορφο, “φορούσε” δικύλινδρο κινητήρα αλλά εκείνα τα χρόνια δεν βρήκε κοινό. Αποσύρθηκε από την παραγωγή μετά από 4 χρόνια. Και από αυτό θα βρείτε ελάχιστα μεταχειρισμένα τα οποία “κρατάνε” τιμή (6.500-9.000€).

Yamaha XJR 1200 (1994-1998)

Yamaha XJR1200

Οι περισσότεροι έχουμε ξεχάσει πως το γυμνό roadster της Yamaha έκανε το ντεμπούτο του το 1994 με 1200 κ.εκ., ενώ το 1300 βγήκε το 1998. Στην ουσία δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ των δύο. Ο κινητήρας του προερχόταν από το FJ1100 και απέδιδε 97 ίππους. Πολύ ευχάριστη μοτοσυκλέτα να την οδηγείς και να ταξιδεύεις μαζί της. Θα βρείτε μεταχειρισμένες από 3.500 έως 5.000€

Suzuki GSX750 Inazuma (1997-2000)

SUZUKI GSX 750 INAZUM

Αν νομίζατε πως η ονομασία Inazuma χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά στο “ασχημούτσικο” 250 κάνετε λάθος. Ήταν το αντίπαλο δέος του Zephyr 750 και ο κινητήρας προερχόταν από το GSX-R 750. Ήταν αεροελαιόψυκτος και απέδιδε 85 ίππους. Είναι εξαιρετικά σπάνια στην χώρα μας, στην οποία έκανε καριέρα ως μοτοσυκλέτα της αστυνομίας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Εφόσον τις οδηγούμε, οι μοτοσυκλέτες μας έχουν την κακή συνήθεια να λερώνονται. Και επειδή ήρθε η άνοιξη και όλο και περισσότερο θα είμαστε στο δρόμο ήρθε η ώρα να την φροντίσουμε 
Είτε ταξιδεύετε, είτε κινείστε καθημερινά μέσα στην πόλη χρειάζεστε άνεση
Δεν έγιναν best seller για διάφορους λόγους, αλλά οι περισσότερες ήταν εξαιρετικές και πολύ μπροστά από την εποχή τους
Αναμφισβήτητα η πιο ώριμη προσπάθεια της σύντομης εποχής διαχείρισης του Μαουρίτσιο Μορίνι, εγγονού του ιδρυτή. Γεννήθηκε δυστυχώς όταν η εταιρεία βρισκόταν στο «χείλος του γκρεμού»

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.