Αφιερώματα

Ποια είναι η ταχύτερη μοτοσυκλέτα παραγωγής; (πίνακας)

Μην βιαστείτε να απαντήσετε


22.02.2019

Η Αμερικάνικη ηλεκτρική superbike παραμένει η γρηγορότερη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον πλανήτη γη! Αλλά όχι για πολύ ακόμη…

Από τα μέσα της δεκαετίας του ΄90 αρκετές μοτοσυκλέτες άγγιξαν τα 300 και πολλές διεκδίκησαν τον τίτλο της ταχύτερης μοτοσυκλέτας. Τα εργοστάσια πριν 15-20 χρόνια, ειδικότερα τα ιαπωνικά, είχαν μπει στη διαδικασία του «κυνηγιού» της «τελικής». Honda CBR 1100XX Blackbird, Kawasaki ZZ-R 1100 & ZX-12R, Suzuki Hayabusa, με τους Ninja να συνεχίζουν ακόμη και σήμερα εκτός από υπερηχητικά superbike να βγάζουν μοτοσυκλέτες με σκοπό να βρίσκονται πάντα στην κορυφή των επιδόσεων.

fastest motorcycles on earth 2

Η έκδοση R του υπερτροφοδοτούμενο Kawasaki H2 μπορεί να είναι παραγωγής αλλά δεν μπορεί να βγάλει άδεια για κυκλοφορία στο δρόμο. Στις αλυκές του Bonneville η μοτοσυκλέτα των 310 ίππων ξεπέρασε κατά 3,2 χ.α.ω. την αμερικάνικη ηλεκτρική superbike που σύμφωνα με τους κατασκευαστές της αποδίδει 200 ίππους. H τελική που καταγράφηκε από την H2R ήταν 354 χ.α.ω. έναντι 350,8 της LS-218.
fastest motorcycles on earth 4
 
Ακόμα κι αν το H2R δεν μπορεί να κυκλοφορήσει νόμιμα στο δρόμο, εξακολουθεί να είναι η ταχύτερη μοτοσυκλέτα. Όμως η Lightning έρχεται να αμφισβητήσει την κυριαρχία των κινητήρων εσωτερικής καύσης. Και αν η LS-218 υπολείπεται της Η2R τα σχέδια στα σχέδια της Lighnting είναι μια έκδοση R, που ήδη έχει δοκιμαστεί. Η ισχύς της υπολογίζεται από 250 έως 300 ίππους. Σίγουρα πάντως θα είναι ακριβότερη από τις 38.888 δολάρια που κοστίζει η βασική έκδοση της LS-218.
fastest motorcycles on earth 7 
Στην τιμή αυτή περιλαμβάνεται κορυφαίος εξοπλισμός. Το ανεστραμμένο πιρούνι είναι της Race Tech αλλά μπορεί να παραγγελθεί και με Ohlins FGRT. Το πλήρως ρυθμιζόμενο αμορτισέρ προέρχεται από την σουηδική εταιρεία και τα φρένα από την Brembo. Οι ζάντες είναι από σφυρήλατο αλουμίνιο και το ψαλίδι από billet αλουμίνιο. 
fastest motorcycles on earth 6
 
Υπάρχουν τρεις επιλογές μπαταριών. H αυτονομία με την 12kwh είναι από 160 έως 190 χλμ, με την 15kwh από 190 έως 240 χλμ και με την 20kwh από 255 έως 290 χλμ.
Κατασκευαστής & ΜοντέλοΈτοςΚινητήραςΚυβισμόςΙσχύςΤελική ταχύτηταΕικόνα 
Hildebrand & Wolfmüller 1894–1897 Δικύλινδρος εν σειρά 1,500 cc  2.5 hp 40–45 km/h Hildebrand-Wolfmüller 1894.jpg
Werner Motocyclette 1898–1900 Μονοκύλινδρος 216 cc    25–35 km/h Werner Motocyclette advert 1900.jpg
Werner New Werner 1901–1908 Μονοκύλινδρος 230–333 cc 2–3.25 hp 48 km/h Werner 230 cc 1904.jpg
FN Four 1911–1931 Τετρακύλινδρος 491 cc 4 hp 64 km/h FN 363 cc viercilinder 1905.jpg
Scott two speed 1912– Δικύλινδρος σε σειρά 532 cc 3 hp 80 km/h Scott 550 1913.jpg
Williamson Flat Twin 1913–1920 Δικύλινδρος flat 964 cc   89 km/h 1913 Williamson Flat Twin motorcycle.JPG
Pope Model L 1914–1920 Δικύλινδρος V
999 cc 12 hp 110 km/h Pope L14 1000 cc 1914.jpg
Cyclone V-twin 1916–1917 Δικύλινδρος V 996 cc 25 hp  137 km/h 1914 Cyclone (2) - The Art of the Motorcycle - Memphis.jpg
Excelsior V-twin 1918–1931 Δικύλινδρος V 992 cc 20 hp  130 km/h  
Brough Superior SS100 1925–1940 Δικύλινδρος V 988 cc  45 hp  160 km/h Brough Superior of T.E. Lawrence.jpg
Brough Superior SS100 Pendine 1927–1940 Δικύλινδρος V 981 cc  45 hp 180 km/h  
Brough Superior SS100 Alpine Grand Sports 1934–1940 Δικύλινδρος V 996 cc 75 hp 180 km/h Brough Superior SS 100 Alpine Grand Sports.jpg
Crocker V-twin 1936–ca. 1941 Δικύλινδρος V 998 cc 50 hp 180 km/h Crocker-right.jpg
Harley-Davidson F Knucklehead 1941–1947 Δικύλινδρος V 1.212 cc  40 hp 160 km/h Paris - Salon de la moto 2011 - Harley-Davidson - FL Knucklehead - 001.jpg
Vincent Black Lightning 1949–1952 Δικύλινδρος V 998 cc 70 hp 240 km/h VINCENT Black Lightning.jpg
BSA Gold Star Clubman 1956–1963 Μονοκύλινδρος 499 cc  42 hp 180 km/h BSA Gold Star Clubmans three quarter rear.jpg
Norton 650SS 1962–1967 Δικύλινδρος σε σειρά 646 cc 49 hp 177–185 km/h Norton 650SS.JPG
BSA Rocket 3/Triumph Trident 1968–1975 Τρικύλινδρος σε σειρά 740 cc 58 hp 201 km/h
T160 Triumph Trident 750cc motorcycle.jpg
Kawasaki Z1 1973–1975 Τετρακύλινδρος σε σειρά 903 cc 82 hp 212 km/h KAWASAKI Z1.jpg
Ducati 900SS 1975–1982 Δικύλινδρος V 864 cc 79 hp 217 km/h Ducati 900SuperSport.JPG
Laverda Jota 1976–1981 Τρικύλινδρος σε σειρά 981 cc 90 hp 225–235 km/h LAVERDA JOTA 1000cc. ITALY 1976-1982.jpg
Honda VF1000R 1984–1988 Τετρακύλινδρος V 998 cc 122 hp 240 km/h V Retro Auto&Moto Galicia, Honda VF 1000 RF, 1984.JPG
Kawasaki GPZ900R Ninja 1984–1996 Τετρακύλινδρος σε σειρά 908 cc 113–115 hp 243–254 km/h Kawasaki GPZ900R Ninja 01.jpg
Kawasaki Tomcat ZX-10 1988–1990 Τετρακύλινδρος σε σειρά 997 cc 135 hp 266 km/h Kawasaki ZX-10.jpg
Bimota YB6 EXUP 1989–1990 Τετρακύλινδρος σε σειρά 1.002 cc 147 hp 270 km/h Yamaha Bimota YB6 1000.jpg
Kawasaki ZZR-1100 1990–2001 Τετρακύλινδρος σε σειρά 1.052 cc 145 hp 272–283 km/h Kawasaki ZZR1100 01.jpg
Honda CBR1100XX Super Blackbird 1996–2007 Τετρακύλινδρος σε σειρά 1.137 cc 162 hp 270–290 km/h Honda CBR 1100 XX silver vr.jpg
Suzuki Hayabusa 1999– Τετρακύλινδρος σε σειρά 1.299 cc 173 hp 303–312 km/h 1999modelzwart.JPG
Kawasaki ZX-12R 2000–05 Τετρακύλινδρος σε σειρά
1.199 cc 178 hp 298–301 km/h Kawasaki Ninja ZX-12R.jpg
Kawasaki ZZR-1400 2006– Τετρακύλινδρος σε σειρά 1.352 cc 163,3 hp
299 km/h Kawasaki-ZZR1400 2007TMCS.jpg
MV Agusta F4 R 312 2007-08 Τετρακύλινδρος σε σειρά
998 cc 183 hp 298.37–310.99 km/h MV Agusta F4 1000 R 312.jpg
BMW S1000RR 2009- Τετρακύλινδρος σε σειρά 999 cc 199 hp 303km/h Paris - Salon de la moto 2011 - BMW - S1000 RR - 003.jpg
Ducati Panigale R 2013- Δικύλινδρος V 1.198 cc 202 hp  325 km/h Ducati 1199 Panigale R (8226624471).jpg
Kawasaki Ninja H2R 2015- Τετρακύλινδρος σε σειρά 998 cc 310 hp  332–401 km/h Kawasaki Ninja H2R Seattle motorcycle show.jpg  

 πίνακας: wikipedia

Make & model

Model years

Engine

Displacement

Power

Top speed

Hildebrand & Wolfmüller

1894–1897

Parallel twin

1,500 cc (92 cu in)

2.5 hp (1.9 kW)

25–28 mph (40–45 km/h)

Werner Motocyclette

1898–1900

Single

216 cc (13.2 cu in)

 

15.5–22 mph (25–35 km/h)

Werner New Werner

1901–1908

Single

230–333 cc (14.0–20.3 cu in)

2–3.25 bhp (1.49–2.42 kW)

30 mph (48 km/h)

FN Four

1911–1931

Inline four

491 cc (30.0 cu in)

4 bhp (3.0 kW)

40 mph (64 km/h)

Scott two speed

1912–

Parallel twin

532 cc (32.5 cu in)

3 bhp (2.2 kW)

50 mph (80 km/h)

Williamson Flat Twin

1913–1920

Flat twin

964 cc (58.8 cu in)

 

55 mph (89 km/h)

Pope Model L

1914–1920

V-twin

999 cc (61.0 cu in)

12 bhp (8.9 kW)

70 mph (110 km/h)

Cyclone V-twin

1916–1917

V-twin

996 cc (60.8 cu in)

25 bhp (19 kW)

85 mph (137 km/h)

Excelsior V-twin

1918–1931

V-twin

992 cc (60.5 cu in)

20 bhp (15 kW)

80 mph (130 km/h)

Brough Superior SS100

1925–1940

V-twin

988 cc (60.3 cu in)

45 bhp (34 kW)

100 mph (160 km/h)

Brough Superior SS100 Pendine

1927–1940

V-twin

981 cc (59.9 cu in)

45 bhp (34 kW)

110 mph (180 km/h)

Brough SuperiorSS100 Alpine Grand Sports

1934–1940

V-twin

996 cc (60.8 cu in)

75 bhp (56 kW)

110 mph (180 km/h)

Crocker V-twin

1936–ca. 1941

V-twin

998 cc (60.9 cu in)

50 bhp (37 kW)

110 mph (180 km/h)

Harley-Davidson F Knucklehead

1941–1947

V-twin

1,212 cc (74.0 cu in)

40 bhp (30 kW)

100 mph (160 km/h)

Vincent Black Lightning

1949–1952

V-twin

998 cc (60.9 cu in)

70 bhp (52 kW)

150 mph (240 km/h)

BSA Gold Star Clubman

1956–1963

Single

499 cc (30.5 cu in)

42 bhp (31 kW)

110 mph (180 km/h)

Norton 650SS

1962–1967

Parallel twin

646 cc (39.4 cu in)

49 bhp (37 kW)

110–115 mph (177–185 km/h)

BSA Rocket 3/Triumph Trident

1968–1975

Inline three

740 cc (45 cu in)

58 bhp (43 kW)

125 mph (201 km/h)*

Kawasaki Z1

1973–1975

Inline four

903 cc (55.1 cu in)

82 bhp (61 kW)

132 mph (212 km/h)

Ducati 900SS

1975–1982

V-twin

864 cc (52.7 cu in)

79 bhp (59 kW)

135 mph (217 km/h)

Laverda Jota

1976–1981

Inline three

981 cc (59.9 cu in)

90 bhp (67 kW)

140–146 mph (225–235 km/h)

Honda VF1000R

1984–1988

V-four

998 cc (60.9 cu in)

122 bhp (91 kW)

150 mph (240 km/h)

Kawasaki GPZ900R Ninja

1984–1996

Inline four

908 cc (55.4 cu in)

113–115 bhp (84–86 kW)

151–158 mph (243–254 km/h)

Kawasaki Tomcat ZX-10

1988–1990

Inline four

997 cc (60.8 cu in)

135 hp (101 kW)

165 mph (266 km/h)

Bimota YB6 EXUP

1989–1990

Inline four

1,002 cc (61.1 cu in)

147 bhp (110 kW)

170 mph (270 km/h)

Kawasaki Ninja ZX-11

1990–2001

Inline four

1,052 cc (64.2 cu in)

145 bhp (108 kW)

169–176 mph (272–283 km/h)

Honda CBR1100XX Super Blackbird

1996–2007

Inline four

1,137 cc (69.4 cu in)

162 bhp (121 kW)

170–180 mph (270–290 km/h)

Suzuki Hayabusa

1999–

Inline four

1,299 cc (79.3 cu in)

173 bhp (129 kW)

188–194 mph (303–312 km/h)

Kawasaki ZX-12R

2000–05

Inline four

1,199 cc (73.2 cu in)

178 bhp (133 kW)

185–187 mph (298–301 km/h)

Kawasaki ZX-14

2006–

Inline four

1,352 cc (82.5 cu in)

163.3 hp (121.8 kW)

186 mph (299 km/h)

MV Agusta F4 R 312

2007-08

Inline four

998 cc (60.9 cu in)

183 bhp (136 kW)

185.4–193.24 mph (298.37–310.99 km/h)

BMW S1000RR

2009-

Inline four

999 cc(61.0 cu in)

199 bhp

188 mph (303km/h)

Ducati Panigale R

2013-

V-twin

1,198 cc (73.1 cu in)

202 bhp (151 kW)

202 mph (325 km/h)

Kawasaki Ninja H2R

2015-

inline-4

998 cc (60.9 cu in)

310 bhp (230 kW)

206–249 mph (332–401 km/h)

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Αν δεν είστε από αυτούς που μετακινούνται με δίκυκλο όλο τον χρόνο, τότε η κίνηση θα γίνει σύντομα η καθημερινότητά σας. Όμως, για όσους προτιμούν να «ξεκουράζουν» τη μοτοσυκλέτα ή το scooter τους κατά τους χειμερινούς μήνες, η σωστή συντήρηση είναι απαραίτητη
Το concept «scooter 800cc» μας παρουσιάστηκε ως μοντέλο της Gilera αλλά συνεχίστηκε ως Aprilia, όμως παρέμεινε το μεγαλύτερο, ισχυρότερο και πιο γρήγορο scooter που κατασκευάστηκε ποτέ
Στο άκουσμα «μοτοσυκλετιστικά βιβλία» ένας άνθρωπος εκτός χώρου θα σκεφτεί λαδωμένα service manual που αναφέρονται σε διάκενα βαλβίδων και ώρες λειτουργίας του κινητήρα ή ακόμη χειρότερα ότι δεν πρέπει να πιείς τα υγρά φρένων
Η μεγαλύτερη καινοτομία στην ασφάλεια των μοτοσυκλετιστών είναι εκείνη που προστατεύει το κεφάλι. Το 1963, η Bell Helmets σχεδίασε και ανέπτυξε το πρώτο full-face κράνος μοτοσυκλέτας, το οποίο ονομάστηκε Bell Star

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.