Νεα Μοντελα

Torrot Velocipedo: Ευκίνητο σαν μοτοσυκλέτα, ασφαλές σαν αυτοκίνητο

Το Velocιpedo είναι ένα αρκετά ιδιαίτερο όχημα


Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης  //  12.12.2017

Το Velocipedo ανήκει στην ανερχόμενη κατηγορία των interconnected ηλεκτρικών οχημάτων, όρος τον οποίο θα βλέπετε όλο και συχνότερα καθώς σημαίνει δυνατότητα δικτύωσης μέσω smartphone για κλήσεις, ειδοποιήσεις, πλοήγηση κ.λπ.

 

 

Θυμάμαι όταν εργαζόμουν σε θυγατρική γνωστής πολυεθνικής τις κουβέντες που είχα κάνει με έναν διευθυντή που μας είχε έρθει από τη Βαρκελώνη.

O Μάρκο όντας Ιταλός (και Rossiκός μέχρι το μεδούλι... αυτή η μάστιγα) κυκλοφορούσε καθ’ όλη τη θητεία του στην Αθήνα με μια Vespa και μου έλεγε πόσο τυχεροί είμαστε στην Αθήνα οι μοτοσυκλετιστές με τις άτυπες λωρίδες μας ανάμεσα στα αυτοκίνητα, καθώς στη Βαρκελώνη “You have to be a f@ckin ninja to survive”.

Την άποψη του συναδέλφου μάλλον συμμερίζεται η ισπανική Torrot και για αυτό το σλόγκαν του νέου της δημιουργήματος είναι «ευκίνητο σαν μοτοσυκλέτα, ασφαλές σαν αυτοκίνητο».

 

torrot velocipedo designboom 1800

Το Velocipedo είναι ένα ηλεκτροκίνητο, τρίκυκλο όχημα το οποίο σαν πρώτη εικόνα θυμίζει ένα εκμοντερνισμένο BMW C-1 λόγω της... σκεπαστής φύσης του.
Ο θόλος από ανθρακόνημα και ατσάλι (υποθέτουμε και fiberglass για το παρμπρίζ) διαθέτει πιστοποίηση DOT και EC κάνοντας τη χρήση κράνους στο συμπαθές τρίτροχο καθαρά προαιρετική, εφόσον υπάρχουν και ζώνες ασφαλείας.

Καρδιά του Velocipedo είναι ο ηλεκτροκινητήρας του με ισχύ 10KW (13,5 ίππους), επιτάχυνση από τα 0-45 χ.α.ώ. σε 5,5 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 88 χ.α.ώ. μάλλον για διατήρηση της αυτονομίας όσο πιο κοντά γίνεται στα 150 ανακοινωθέντα χιλιόμετρα.

Η Torrot ισχυρίζεται ότι οι μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας 8 KW φορτίζουν έως το 80% σε 3,5 ώρες, ενώ για πλήρη φόρτιση χρειάζονται 4,5 ώρες . Φόρτιση κατά τη διαδρομή γίνεται και μέσω των φρένων, εντύπωση ωστόσο μας προκαλεί το ότι η Torrot δεν επέλεξε να ενσωματώσει κάποιο φωτοβολταϊκό πάνελ στην οροφή προκειμένου να αυξήσει λίγο ακόμα την αυτονομία. Ενδεχομένως, όπως σε άλλες περιπτώσεις, να κατέληξαν στο ότι το έξτρα βάρος και κόστος δεν άξιζαν για μια πιθανότατα μικρή παραγωγή ενέργειας.

 

torrot velocipedo 2018

Το Velocipedo ανήκει στην ανερχόμενη κατηγορία των interconnected ηλεκτρικών οχημάτων, όρος τον οποίο θα βλέπετε όλο και συχνότερα καθώς σημαίνει δυνατότητα δικτύωσης μέσω smartphone για κλήσεις, ειδοποιήσεις, πλοήγηση κ.λπ.

Τον ρόλο κοντέρ έχει αναλάβει μια έγχρωμη, πλήρως προσαρμόσιμη TFT οθόνη μέσω της οποίας επιλέγει ο χρήστης και ανάμεσα στα τέσσερα διαφορετικά driving modes (Boost/City/Tourer/Eco).

Φυσικά παρέχεται και θύρα φόρτισης USB για το smartphone σας. Το Velocipedo διατίθεται σε 7 χρώματα τα οποία μπορούν να συνδυαστούν δημιουργώντας πάρα πολλά διαφορετικά αποτελέσματα, δυνατότητα φιμέ τζαμιών στις πόρτες του αλλά και την επιλογή ανάμεσα σε κλασσικά και all weather ελαστικά.
Εκτός από την κλασσική έκδοση υπάρχει και η C, ή οποία αντικαθιστά τη θέση του επιβάτη με μπαγκαζιέρα χωρητικότητας ...210 λίτρων και φαίνεται από το προωθητικό υλικό να στοχεύει σε επαγγελματίες όπως courrier ή delivery (Με 210 λίτρα δεν θα ξανακούσω το “δεν χωράνε 40 πίτσες στο μηχανάκι”).

 

torrot

Η τιμή του Velocipedo ανέρχεται στις 6.000 ευρώ και αυτό που το διαφοροποιεί από τα υπόλοιπα ηλεκτροκίνητα είναι πως πιθανότατα θα το δούμε και στην Ελλάδα,καθώς υπάρχει αντιπροσωπεία. Πρόκειται για την Extra products Tassoulis.

Το Velocιpedo είναι ένα αρκετά ιδιαίτερο όχημα και η Torrot παίρνει γενναίο ρίσκο με την κυκλοφορία του, ωστόσο βλέποντάς το με αντικειμενικά κριτήρια όπως η ευελιξία, οικονομία και η ασφάλεια δεν μπορούμε παρά να σκεφτούμε ότι οι Ισπανοί κοιτάνε αρκετά προς το μέλλον, κάτι που φαίνεται άλλωστε και από το design.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.