Νεα Μοντελα

KTM RC16: Στην παραγωγή το 2018!

Από τις πίστες των MotoGP αυτούσια η RC16 στα γκαράζ λίγων


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  31.01.2017

Πριν από την EICMA στο Μιλάνο τον περασμένο Νοέμβριο αναρωτιόμασταν πώς γίνεταιμια εταιρεία σαν την ΚΤΜπου θέλει να πρωταγωνιστήσει και στις πίστες των MotoGP, να μην έχει στην γκάμα της μια μοτοσυκλέτα supersport

Βρισκόμενοι στο stand των Αυστριακών ρωτήσαμε ένα από τα στελέχη του εργοστασίου αν προτίθενται να παρουσιάσουν μια τέτοια μοτοσυκλέτα που θα αποτελεί την κορωνίδα στη μεγάλη γκάμα τους, που περιλαμβάνει από μικρές μοτοσυκλέτες MX και enduro μέχρι on- off και «naked» 1.300cc. Η απάντηση που μας δόθηκε ήταν κατηγορηματική. Duke και μόνον προς το παρόν.

2017 KTM RC16 3 half

Πέρασε σχεδόν ένας μήνας από τότε και τα λόγια των Αυστριακών επιβεβαιώθηκαν τουλάχιστον κατά το ήμισυ. Και γράφουμε κάτι τέτοιο, γιατί ναι μεν δεν υπάρχει πληροφορία για κάποιο «υπερηχητικό πορτοκαλί» supersport, αλλά διά στόματος του CEO Stefan Pierer μάθαμε πως η μοτοσυκλέτα με την οποία θα συμμετάσχουν στο MotoGP αναμένεται να βγει σε περιορισμένη παραγωγή. Η RC16 θα παραχθεί σε 100 τεμάχια μέσα στο 2018 και θα είναι σχεδόν ίδια με τη μοτοσυκλέτα που θα στηθεί στο grid του κορυφαίου πρωταθλήματος. Η ιπποδύναμη του V4 των 90ο αναμένεται να φτάνει τα 240 άλογα έναντι των 270+ της αγωνιστικής έκδοσης. Το πιθανότερο είναι η χρήση της να περιορίζεται εντός πίστας – οπότε δεν θα υπάρχει η δυνατότητα άδειας κυκλοφορίας. Σύμφωνα με τις δηλώσεις του Pierer, ο στόχος είναι η τιμή να κρατηθεί χαμηλότερα από αυτήν του Honda RC213V-S ώστε να την αποκτήσουν ευκολότερα όσοι ενδιαφέρονται. Η επιθυμία του είναι να κυμανθεί από 100.000 έως 120.000€.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.