Νεα Μοντελα

Honda Fireblade: Το 2019 με πάνω από 210 ίππους

Και με περισσότερα από 1000 κ.εκ.


10.08.2018

Αν ευσταθούν οι φήμες από την Ιαπωνία, στην EICMA του Μιλάνου θα δούμε το νέο Fireblade που θα είναι μια από τις ισχυρότερες μοτοσυκλέτες παραγωγής

Και δεν θα είναι V4. Θα έχει έναν «σεμνό και ταπεινό» τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που θα ξεπερνά τους 214 ίππους του Panigale V4. Θα σχεδιαστεί από την αρχή, όπως και το πλαίσιο. Σύμφωνα με τις πηγές θα τοποθετηθεί κεντρικός αεραγωγός στο φέρινγκ, ο οποίος θα τροφοδοτεί απευθείας με αέρα το φίλτρο. Είναι μια λύση που χρησιμοποιείται από τους περισσότερους ανταγωνιστές της, αλλά και ένα στοιχείο που χρησιμοποιεί η Honda το 2007 στο CBR600RR.

Όσο για το πολυθρύλητο V4, οι Βρετανοί συνάδελφοι που έφεραν στο φως της δημοσιότητας την είδηση, ισχυρίζονται πως είναι ένα project που «τρέχει» ταυτόχρονα και θα επηρεάσει το Fireblade. Το RVF, όπως πιθανότατα θα βαφτιστεί το V4, θα είναι το χιλιάρι του εργοστασίου που πιθανότατα να επαναφέρει τη Honda στην κορυφή του WorldSBK. Οι ομοιότητες με το πανάκριβο, μειωμένης παραγωγής RC213V-S, που βασιζόταν στη μοτοσυκλέτα του MotoGP θα είναι λίγες, για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος.

Δύο χιλιάρια superbike μαζικής παραγωγής στην ίδια γκάμα δεν χωράνε όμως. Ειδικά στις εποχές που ζούμε που οι πωλήσεις στην εν λόγω κατηγορία έχουν πτωτικές τάσεις. Οι φήμες λοιπόν αναφέρουν πως το Fireblade θα είναι πάνω από 1000 κ.εκ., όπως και το Panigale V4. Οι Ιταλοί από 1.103 κ.εκ. βγάζουν 214 ίππους και ο στόχος της Honda είναι να καταφέρει το νέο Fireblade με τον ίδιο κυβισμό να αποδίδει περισσότερους. Επίσης όπως συμβαίνει και με το υπάρχον CBR1000 οι εκδόσεις θα είναι δύο. Η SP θα αποτελεί την κορυφαία και θα είναι ακόμη πιο «ακριβή», αφού θα υπάρχει εκτεταμένη χρήση «εξωτικών» υλικών.

Όλα αυτά λίγες ημέρες πριν την επέτειο των 70 χρόνων της Honda, η οποία ιδρύθηκε το 1948. Λέτε η Honda για να το «γιορτάσει» να μας δείξει το νέο της Hyperbike ανήμερα των γενεθλίων της στις 24 Σεπτεμβρίου; Ακόμη και αν δεν συμβεί αυτό αναμένουμε με αγωνία να δούμε special μοντέλα για τα 70 χρόνια της big H στις προσεχείς διεθνείς εκθέσεις, τον Οκτώβριο στην Κολωνία και το Νοέμβριο στο Μιλάνο.

Το T310 είναι η Adventure Sport μοτοσυκλέτα της Zontes και είναι εξίσου εντυπωσιακή με τις εκδόσεις Χ και R
Μια από τις πιο πρωτοπόρες εταιρείες κατασκευής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών ανακοίνωσε πως σταματάει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και αναζητά νέα χρηματοδότηση
Το CBR 250RR, το οποίο δυστυχώς δεν διατίθεται στην ευρωπαϊκή αγορά, θα παρουσιαστεί αυτό το Σαββατοκύριακο, στα πλαίσιο του αγώνα MotoGP του Motegi σε νέα «αγωνιστικά» χρώματα
Ο γαλλικός βελτιωτικός οίκος S2, αντλώντας έμπνευση από την Katana της δεκαετίας του ’80, παρουσίασε στην Intermot ένα τροποποιημένο SV650, που πήρε το όνομά του από το μικρό σπαθί των σαμουράι