H «δύναμη» της Triumph έρχεται και από την Ταϋλάνδη

Triumph παντού


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  03.01.2018

Βασικός πυλώνας ανάπτυξης της Triumph είναι τα εργοστάσια της στην Ταϋλάνδη


Όλο και περισσότερες μοτοσυκλέτες που αγοράζουμε στην Ευρώπη είναι κατασκευασμένες στην Κίνα, στην Ινδία ή στην Ταϋλάνδη. Νέα μοντέλα Ευρωπαίων και Ιαπώνων προέρχονται από τις προαναφερόμενες χώρες. Κατά καιρούς σας έχουμε περιγράψει την δύναμη της Ινδίας στην Παγκόσμια αγορά δικύκλων, ενώ είναι γνωστό πως στην Κίνα κατασκευάζονται πολλά μοντέλα κορυφαίων κατασκευαστών.

Όσο για την Ταϋλάνδη εκεί τα πράγματα είναι εξίσου «σοβαρά». H Triumph έχει κατασκευάσει τρία εργοστάσια τα οποία καλύπτουν μια επιφάνεια 94 χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων. Η οικογένεια Bloor στην οποία ανήκει η μάρκα ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ασιατική χώρα το 2002.

Η συνεχής αύξηση πωλήσεων της βρετανικής μάρκας οφείλεται και στο γεγονός πως πολλά μοντέλα της αλλά και εξαρτήματα κατασκευάζονται στα εν λόγω εργοστάσια. Το 2017 το 80% των 56.253 που πούλησε η Triumph κατασκευάστηκαν στην Ταϋλάνδη!

Ταυτόχρονα όμως τα πιο «κρίσιμα» εξαρτήματα στην κατασκευή κινητήρων όπως οι στρόφαλοι και οι εκκεντροφόροι κατασκευάζονται στα δύο εργοστάσια στο Hinckley της Μ. Βρετανίας και στη συνέχεια «ταξιδεύουν» στην άλλη άκρη του κόσμου για να τοποθετηθούν στις μοτοσυκλέτες που βγαίνουν από τις γραμμές παραγωγής των ασιατικών εργοστασίων.

triumph thailand

Αρχικά ο εμπνευστής της ιδέας της ανάπτυξης της Triumph, John Bloor, ήθελε να φτιάξει μια μονάδα κατασκευής οικονομικών εξαρτημάτων, του οποίου θα είχε τον πλήρη έλεγχο όσον αφορά την ποιότητα, την τιμή και κυρίως την έγκαιρη παράδοση. Έτσι θα μπορούσε να ανταγωνιστεί τους μεγαλύτερους κατασκευαστές από την Γερμανία και την Ιαπωνία.

O Bloor με αυτήν την κίνηση απέκτησε ένα ακόμη ισχυρό προβάδισμα έναντι των υπολοίπων που λίγο αργότερα μιμήθηκαν την κίνηση του. Πολλοί από τους κύριους προμηθευτές του απείχαν το πολύ 10 λεπτά από την πόλη Chonburi που βρίσκεται 80 χλμ νοτιοανατολικά της Μπανγκόγκ. Η κατασκευάστρια συμπλεκτών FCC, οι κορυφαίες εταιρείες αναρτήσεων Kayaba και Ohlins, τα ρουλεμάν της ΝΟΚ και οι καταλύτες της BASF είναι μόνο μερικές από αυτές.

Για να καταλάβετε ακριβώς την σημασία της Ταϋλάνδης στην κατασκευή μοτοσυκλετών, αρκεί να μάθετε πως το εργοστάσιο που παράγονται τα δικύλινδρα Honda CB500 και CB300 βρίσκεται πολύ κοντά σε αυτά της Triumph ενώ η Ducati το 2011 άνοιξε το εργοστάσιο της σε απόσταση μιας ώρας.

Η Triumph παράγει 1800 μοτοσυκλέτες κάθε εβδομάδα και εισάγει αλουμίνιο από την Κορέα, χάλυβα από την Ιαπωνία, μηχανές χύτευσης και εργαλειομηχανές από την Γερμανία. Η Triumph εκτός από την αγορά της Ταϋλάνδης η οποία είναι η μεγαλύτερη ασιατική αγορά σε μοτοσυκλέτες μεσαίου και μεγάλου κυβισμού μπορεί να διαθέσει τα προϊόντα της στις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές δικύκλων. Στην Ινδία, την Κίνα, την Ινδονησία και το Βιετνάμ.

Πηγή

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.