Αφιερώματα

Yamaha Yard Built XSR700 Otokomae (Video)

To Yard Built είναι μια πρόσκληση σε όλους τους customαδες ανά τον κόσμο


Γράφει ο Pavlan  //  22.06.2017

Σε αυτό το project ο Ισπανός David Gonzalez του AD HOC cafe Racers στη Βαρκελώνη βασίστηκε πάνω στην νεορετρό XSR 700, για το συγκεκριμένο Yard Bulit

θα ξεκινήσουμε με τα βασικά... Τι είναι το Yard Built Project; Είναι μια από εκείνες τις λίγες φορές που το μάρκετινγκ της εταιρίας δεν τον «έπαιξε» σκεπτόμενο μόνο τα λεφτά αλλά «άκουσε» την μόδα και τους χίπστερς ... εεε την τάση της εποχής.

Είναι μια πρόσκληση σε όλους τους customαδες ανά τον κόσμο. Εκείνους που είναι λάτρεις του καλού και αγαθού να βασιστούν πάνω σε ένα οποιοδήποτε μοντέλο ανεξαρτήτου ηλικίας (άλλωστε ποτέ δεν ρωτάνε την ηλικία μιας κυρίας) της εταιρίας και να το μετατρέψουν σε κάτι μοναδικό. Και το project δεν τελειώνει εδώ! Μόλις τελειώσουν με μεταμόρφωση του μοντέλου τους δίνετε η δυνατότητα να κατασκευάσουν και να πουλήσουν σαν aftermarket kit τις αλλαγές που έκαναν στην μοτοσυκλέτα για να μπορεί ο καθένας να μετατρέψει το αγαπημένο του yamahaκι σε αυτό τον ονείρων του.

custom yamaha xsr700 5a

Πίσω στα δικά μας τώρα... Σε αυτό το project ο Ισπανός David Gonzalez του AD HOC cafe Racers στη Βαρκελώνη βασίστηκε πάνω στην νεορετρό XSR 700, για το συγκεκριμένο Yard Bulit. Με τις σκέψεις του χαμένες κάπου ανάμεσα στο TRON, τα "κράνη" Daft Punk και χωρίς να κρύβει καθόλου την αγάπη του για το Faster Sons και την σκοτεινή πλευρά της Ιαπωνίας σχεδίασε τον Otokomae (όμορφος άντρας). Ναι ξέρουμε τι σκέφτεστε. Όχι το αντρικό όνομα, το άλλο. Έχετε αρχίσει ήδη να του κρεμάτε ταμπέλες. Είναι σαν να ακούω τον φίλο μου τον Τζάκο μετά από 60km πετάλι και με μισή κούπα ρακί στο χέρι να μου τριβελίζει τα αυτιά. "Κάααγκουρααα! Τι χρώματα είναι αυτά ρε; Α καλά! Τι έχει και ασορτί παπούτσι ο «μαν» για την φωτογράφιση. ΚΑΓΚΟΥΡΕΕΕΕΣ!" Είπαμε... οι σκέψεις του ήταν χαμένες όταν το σχεδίαζε.

custom yamaha xsr700 2

To μπροστινό ας πούμε το λες και αιμομιξίας, μιας και αποτελείτε από καβαλέτα, τιμόνι απ το MT09. Πιρούνι, φρένα και χειριστήρια από R6 και φανάρι από MT01. Ο Gonzalez έκρυψε έξυπνα το ήδη κρυμμένο μαμά ντεπόζιτο αντικαθιστώντας τα 2 αλουμινένια πάνελ με 4 δικιάς του σχεδίασης και κατασκευής βαμμένα σε super fluo χρώματα. Στις ίδιες αποχρώσεις έβαψε και διάφορα άλλα «μπλιμπλίκια» από δω και από κει. Έτσι για να δέσει το γλυκό. Έβαψε και το ψυγείο μαύρο για να ταιριάζει με το μοτέρ - για την έξτρα κακία. Βρήκε μια καλή θεσούλα σε ένα ράφι για το φιλτροκούτι και τον καταλύτη/τελικό που τον αντικατέστησε με μια SC Project. Έπλεξε και 2 τροχούς Borrani για λιγο πιο streer racer/super motard style και όλα πόπα!
Τέλος, θα ήθελα να παρακαλέσω αν γίνετε να συνεχιστεί το Yard Built και να μην το φάνε τα κυκλώματα για να δούμε και άλλα τέτοια ωραία prοject.

 

Pavlan
(aka Παύλος Χρήστου)
“Ο Pavlan, είναι γραφίστας, μεταξοτύπης, δικυκλιστής γενικώς, μουσάτος και λάτρης του "καλού κ' αγαθού", έτσι έγραψε ο “Πσηλός” στο boardsNwheels.gr, και το κάναμε copy paste γιατί α)περιγράφει σωστά με δυο λόγια τον τύπο και β) βαριόμασταν να γράψουμε κάτι άλλο. Αφού όμως διψάτε για περισσότερες λεπτομέρειες, here it goes: Ο Pavlan μεγάλωσε σε μία οικογένεια όπου όλοι ήταν κολλημένοι bikers, πράγμα που σημαίνει ότι είχε τις σωστές παιδικές αναμνήσεις που βλέπουμε στα παραμύθια: μυρωδιά καμμένου λαδιού απο RGV και γλίτσα γράσου στα χέρια από αλυσίδα RD 350.
“Μπλέχτηκε” ενεργά με το χώρο της μοτοσυκλέτας με το περιοδικό 0300. Δεν υπήρξε ποτέ κάτοχος παπιού (1). Το πρώτο του ever μηχάνακι ήταν ένα TTR 250 Raid (το άσχημο όπως λέει και ο ίδιος). Στον “ίσιο” δρόμο τον έφερε ο Άρης Παπαπαναγής όταν του άνοιξε τις πύλες για τον μαγικό κόσμο του motard. Τα υπόλοιπα ήταν standard procedure: Riding School, California Superbike School Level 1 και 2 και full προπονήσεις supermoto, ενώ ακόμα και όταν ήταν γραφίστας στους 4 Tροχούς ήταν ο μοναδικός που πηγαινο-ερχόταν καθημερινά με μηχανάκι στην δουλειά.
Constant fear: τα απροειδοποίητα “μπροστινά”
Greatest achievment: Μετωπική με περιστέρι νύχτα στον παράδρομο της Αττική Οδού

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Εφόσον τις οδηγούμε, οι μοτοσυκλέτες μας έχουν την κακή συνήθεια να λερώνονται. Και επειδή ήρθε η άνοιξη και όλο και περισσότερο θα είμαστε στο δρόμο ήρθε η ώρα να την φροντίσουμε 
Είτε ταξιδεύετε, είτε κινείστε καθημερινά μέσα στην πόλη χρειάζεστε άνεση
Δεν έγιναν best seller για διάφορους λόγους, αλλά οι περισσότερες ήταν εξαιρετικές και πολύ μπροστά από την εποχή τους
Αναμφισβήτητα η πιο ώριμη προσπάθεια της σύντομης εποχής διαχείρισης του Μαουρίτσιο Μορίνι, εγγονού του ιδρυτή. Γεννήθηκε δυστυχώς όταν η εταιρεία βρισκόταν στο «χείλος του γκρεμού»

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.