Νεα Μοντελα

Ρετρό με 125 κ.εκ. Μια καλή αρχή

Μοτοσυκλέτες όνομα και πράγμα


25.02.2019

Το ρετρό είναι της μόδας. Αρέσει πλέον σε όλες τις ηλικίες. Γι αυτό και πολλές εταιρείες κατασκευάζουν μοντέλα 125 κ.εκ. για όσους θέλουν αλλά δεν μπορούν να αποκτήσουν μια μεγαλύτερη σε κυβισμό και κατά συνέπεια ακριβότερη ρετρό μοτοσυκλέτα

Είναι λοιπόν μια αρχή για να μυηθεί κάποιος στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Αφού οι συγκεκριμένες είναι όνομα και πράγμα. Τροχοί 17 ιντσών, δισκόφρενα, θέση οδήγησης μοτοσυκλέτας και συμπλέκτης. Όσοι δεν αρκούνται σε ένα παπί ή ένα scooter για τις καθημερινές τους μετακινήσεις ας δούνε τι υπάρχει διαθέσιμο στην ελληνική αγορά.

brixton bx125classic 013

Brixton ΒΧ125 – ΒΧ125R – BX125X - ΒΧ125 Felsberg - BX125 Haycroft

Η Brixton διαθέτει αυτή τη στιγμή την μεγαλύτερη γκάμα ρετρό μοτοσυκλετών στα 125 κ.εκ. Το roadster ΒΧ125, που αποτελεί το μοντέλο βάσης, πλαισιώνεται από το café racer, BX125R και το scrambler, BX125X. Οι δύο νεότερες εκδόσεις είναι η Felsberg με τα χαρακτηριστικά πλαϊνά σακίδια, και το πιο sport Haycroft με μισό φέρνιγκ . Και στα πέντε χρησιμοποιείται ο ίδιος αερόψυκτος κινητήρας των 125 κ.εκ. με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό και ισχύς 11,5 ίππως στις 9.000 σ.α.λ.

brixton bx125r 108

Το βάρος και των πέντε μοντέλων είναι 134 κιλά. Κοινά είναι και τα φρένα που αποτελούνται από δύο δισκόφρενα και διαθέτουν σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας (CBS). Όλα φέρουν όργανο με αναλογικό στροφόμετρο και ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργίων και θύρα παροχής ρεύματος για φόρτιση smartphone.

brixton bx125x 115

BX125 Haycroft feature image

Felsberg 125 X feature image

Highlight: Οι διχρωμίες στο ρεζερβουάρ του BX125, το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη στο R, η σήτα και το number plate στον προβολέα του Χ, το Skate που παρέχεται με την αντίστοιχη έκδοση
Αντιπρόσωπος: Τeomoto A.E.

Daytona Must 125 

must

Βασίζεται σε ένα χαλύβδινο σωληνωτό πλαίσιο και ψαλίδι που κατασκευάζεται από το ίδιο υλικό. Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με δύο βαλβίδες. Η τροφοδοσία του επιτυγχάνεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό. Αποδίδει 11 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 0,9 kgm ροπή στις 8.000 σ.α.λ. Οι αναρτήσεις του θα τραβήξουν την προσοχή, αφού μπροστά έχει επιλεγεί ένα ανεστραμμένο πιρούνι 37 χλστ. και πίσω ένα αμορτισέρ που είναι τοποθετημένο στο πλάι και το ελατήριό του είναι βαμμένο κόκκινο διαθέτοντας ρύθμιση προφόρτισης.

Highlight: To ανεστραμμένο πιρούνι

Αντιπρόσωπος: Γκοργκόλης Α.Ε.

Daytona Rock II

ROCK125 II white black

Το Rock II είναι το scrambler της γκάμας. Βασίζεται και αυτό σε έναν μονικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα, ιπποδύναμης 9,5 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και ροπής 9 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Την επιβράδυνση των 136 κιλών της αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό.

 

Highlight: Το μπροστινό φτερό, ο προβολέας, το στρογγυλό όργανο
Αντιπρόσωπος: Γκοργκόλης Α.Ε.

 hps hipster 08

FB Mondial HPS 125 – Pagani 1948 Sport Classic

To μοναδικό υγρόψυκτο μοντέλο της παρέας των ρετρό μοτοσυκλετών με 125 κ.εκ. είναι αυτό της θρυλικής FB Mondial, που αναγεννάτε τα τελευταία χρόνια και θέλει να ανακτήσει κομμάτι της παλιάς της αίγλης μέσω μικρών μοτοσυκλετών που κάνουν την διαφορά. Το HPS 125 είναι από τα πρώτα μοντέλα που ήρθαν στη χώρα μας από το νέο αντιπρόσωπο της μάρκας. Πρόκειται για μια scrambler μοτοσυκλέτα με ιπποδύναμη 13,5 ίππων στις 9.750 σ.α.λ. και 10,5 Nm στις 8.000 σ.α.λ. Όπως επιβάλουν οι προδιαγραφές Euro4 για όλα τα δίκυκλα των 125 κ.εκ. το HPS φέρει σύστημα συνδυασμένης πέδησης με ένα δισκόφρενα σε κάθε τροχό. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 133 κιλά. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι και δύο αμορτισερ. Το στρογγυλό πολύ όμορφο πολυόργανο διαθέτει οθόνη υγρών κρυστάλλων.

fb mondial sport classic pagani

Η FB Mondial κατασκεύασε μια μοτοσυκλέτα που αποτίει φόρο τιμή στην ένδοξη ιστορία του εργοστασίου. Η Pagani είναι μια εκπληκτική café racer με μια ξεχωριστή αισθητική προσέγγιση. Βασίζεται στο πλαίσιο και στον κινητήρα του HPS με τον τελευταίο όμως να αποδίδει 15 ίππους στις 9.750 σ.α.λ. και 12,3Nm ροπής στις 7.500 σ.α.λ. Clip on και ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα συνδυάζονται άψογα με την racing εμφάνιση του Pagani 1948 Sport Classic.

Highlight: Η σχεδίαση της σέλας στο HPS και του φέρινγκ στο Pagani
Αντιπρόσωπος: Γκουντούφας Δ. ΙΚΕ

gemini scrambler 125i cbs 2

Gemini Scrambler 125

Το Scrambler της Gemini έχει πολλές λεπτομέρειες που το καθιστούν ξεχωριστό. Το τελικό της εξάτμισης που μοιάζει χειροποίητο, τα πλαϊνά τρυπημένα καπάκια, ο λασπωτήρας – βάση πινακίδας που εδράζεται πάνω στο ψαλίδι, η σήτα στον στρογγυλό προβολέα. Και αυτό βασίζεται σε έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα με ηλεκτρονικα ελεγχόμενο ψεκασμό. Αποδίδει 9,8 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και 9,4 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Τα δισκόφρενα είναι δύο, συνδυασμένης λειτουργίας (CBS) και το βάρος του ανέρχεται σε 126 κιλά.

Highlight: Το όργανο με τις ψηφιακές ενδείξεις
Αντιπρόσωπος: Mototrend A.E.

orcal astor rouge

Orcal Astor 125

To μοντέλο της Orcal είναι ένα ρετρό roadster μοντέλο, που όπως και όλες οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες του είδους θέλει να κάνει πιο στυλάτη την καθημερινή σας μετακίνηση. Με μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό που πληροί τις προδιαγραφές Euro4. Με 9,5 ίππους στις 8.000 σ.αλ. και 9,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. υπόσχεται άνετη και οικονομική μετακίνηση. Φέρει δύο δισκόφρενα εφοδιασμένα με CBS, το βάρος του ανέρχεται στα 124 κιλά και το ρεζερβουάρ του έχει χωρητικότητα 16 λίτρα.

Highlight: Οι διχρωμίες στο ρεζερβουάρ
Αντιπρόσωπος: Θεοδωρίδης

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Εφόσον τις οδηγούμε, οι μοτοσυκλέτες μας έχουν την κακή συνήθεια να λερώνονται. Και επειδή ήρθε η άνοιξη και όλο και περισσότερο θα είμαστε στο δρόμο ήρθε η ώρα να την φροντίσουμε 
Είτε ταξιδεύετε, είτε κινείστε καθημερινά μέσα στην πόλη χρειάζεστε άνεση
Δεν έγιναν best seller για διάφορους λόγους, αλλά οι περισσότερες ήταν εξαιρετικές και πολύ μπροστά από την εποχή τους
Αναμφισβήτητα η πιο ώριμη προσπάθεια της σύντομης εποχής διαχείρισης του Μαουρίτσιο Μορίνι, εγγονού του ιδρυτή. Γεννήθηκε δυστυχώς όταν η εταιρεία βρισκόταν στο «χείλος του γκρεμού»

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.