Αφιερώματα

8 μοτοσυκλέτες για "πείραγμα"

Το custom είναι της μόδας


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  22.03.2019

Μας αρέσει το customizing. Είναι δημιουργικό και μπορείτε μέσα από αυτό να φτιάξετε τη μοτοσυκλέτα των ονείρων σας

Πριν από μερικά χρόνια, ειδικά στους νέους μοτοσυκλετιστές, όροι όπως brat, bobber, scrambler, café racer δεν έλεγαν και πάρα πολλά. Οι εποχές αλλάζουν, όπως και τα γούστα. Μέσα σε λίγα χρόνια η αγορά των modern classic μοντέλων έχει εκτοξευτεί. Σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές φτιάχνουν café racer, scrambler και bobber. Ταυτόχρονα, «ξεχασμένες» μοτοσυκλέτες σε γκαράζ και σε αυλές παίρνουν και πάλι ζωή. Νέες και παλιότερες γίνονται αγνώριστες ανάλογα με τα γούστα του ιδιοκτήτη και της μαστοριάς του custom builder.

f7e29e3fdde9a8ddebb63401211aa749

Μια νέα ολόκληρη αγορά κινείται στον ρυθμό του custom. Υπάρχουν εταιρείες που ειδικεύονται σε κάθε είδους εξαρτήματα ώστε να φτιάξεις τη μοτοσυκλέτα των ονείρων και μερικές από τις πιο αξιόλογες είναι ελληνικές.

Το να «φτιάξεις» όμως μια μοτοσυκλέτα δεν είναι κάτι απλό. Δεν αρκεί μόνο να κόψεις και να ράψεις, αλλά και να έχεις βαθιά γνώση της μοτοσυκλέτας. Για αυτό αν έχετε στο μυαλό σας να πραγματοποιήσετε ένα από τα όνειρά σας προσέξτε πού θα απευθυνθείτε. Επίσης, το customάρισμα δεν έχει τιμή. Θα αρχίσετε από τη βάση. Δηλαδή τη μοτοσυκλέτα που θέλετε να πειράξετε. Υπάρχουν μοντέλα όπως αυτά που σας παρουσιάζουμε που μπορούν να αποκτηθούν σε σχετικά χαμηλή τιμή – έως 2.500€. Το κόστος μετατροπής ανεβαίνει ανάλογα με το πού θέλετε να φτάσετε. Για αυτό συνιστούμε υπομονή και λογική.

BMW K100 – R1100GS

k100

Η BMW γενικά είναι από τις δημοφιλέστερες μοτοσυκλέτες για customizing. Είτε είναι δικύλινδρο boxer, είτε τετρακύλινδρο μπορεί να μετατραπεί σε ό,τι εσείς επιθυμείτε.

r1100gs

Τα R1100GS μπορούν σχετικά εύκολα να μετατραπούν σε θηριώθη scrambler, ακόμη και street tracker. Κ100 έχουμε δει σε όλες τις μορφές. Από café racer και brat, μέχρι tracker.

 

Ducati Monster 620

5011a700a1c8a81e2976857b17a9bcdcd0fa7cb0 1

Χαρακτηριστική περίπτωση μοτοσυκλέτας που την κάνεις ό,τι θέλεις. Ένα Monster 620 μπορεί να μετατραπεί ακόμη και σε vintage endurance racer. Δεν το συζητάμε για scrambler και café racer. To πλαίσιο και ο κινητήρας προσφέρουν την άγρια και πρωτόγονη εμφάνιση μιας μοτοσυκλέτας που θυμίζει έντονα παρελθόν.

Honda FMX 650

custom honda fmx 650 by ton up garage 2 1360x765

Αν θέλετε κάτι πιο «μανιτζέβελο», η Honda διαθέτει τη βάση για ένα ονειρεμένο scrambler ή tracker. Το FMX είναι σχετικά καινούργιο, αξιόπιστο και διαθέτει ένα φιλικό και οικονομικό σε κατανάλωση και συντήρηση κινητήρα. Μετατρέποντάς το μπορεί να γίνει η καθημερινή σας μοτοσυκλέτα, αλλά και από τις καταλληλότερες για καλοκαιρινές εξορμήσεις σε «απάτητες» παραλίες.

Kawasaki ER-6n

Kawasaki ER6N Cafe Racer

Από φιλικό commuter ένα ER-6n πρώτης γενιάς μπορεί να μετατραπεί σε café racer, «άγριο» street fighter και με πολλή φαντασία scrambler. O κινητήρας χρησιμοποιείται ακόμη και σε αγωνιστικές μοτοσυκλέτες, όπως η Paton, που κέρδισε στο Isle of Man το 2017. Και για να το κάνουμε πιο ενδιαφέρον σάς θυμίζουμε τα διαφορετικά χρώματα πλαισίων (κόκκινο, χρυσό) που μπορούν να αποτελέσουν έμπνευση.

Suzuki Freewind

suzuki freewind

Το μονοκύλινδρο on- off της Suzuki αποτελεί μία ακόμη περίπτωση μιας εξαιρετικής βάσης πάνω στην οποία θα ‘‘χτιστεί’’ ένα scrambler ή ένα street tracker.

Triumph Speed Triple & Daytona Τ595

Ray Pickrell

Το ήδη γρήγορο και πολύ όμορφο Speed Triple αλλά και το supersport Daytona είναι μοτοσυκλέτες με χαρακτήρα. Τρικύλινδρο μοτέρ, μονόμπρατσο ψαλίδι, όμορφο πλαίσιο. Ό,τι πρέπει για ένα café racer και για street fighter.

Yamaha Virago 535

yamaha virago 535 the clyro cafe racer studio motor caferaceros06

Είχατε σκεφθεί πως τα Virago θα μπορούσαν να μετατραπούν σε café racer και μάλιστα από τα πλέον όμορφα; V2, μακρύ μεταξόνιο, clip on, ρεζερβουάρ, τροχοί. Είναι ίσως από τις πιο ακριβές μετατροπές που μπορεί να κάνει κάποιος, αλλά αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες, αξίζει.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μοτοσυκλέτα, κράνος, βενζίνη. Αν πει κανείς ότι αυτά είναι όλα όσα χρειάζεται για να πάρει τους δρόμους, τεχνικά, θα έχει δίκιο. Αλλά…
Για όσους σκέφτονται να μπουν στον χώρο της «χωμάτινης» οδήγησης, ακόμα και με εκδρομική διάθεση, προκύπτει ένα ερώτημα, κατά πόσο χρειάζεται ένα off road κράνος
Βρισκόμαστε στο 1994 και ο Max Biaggi με την RSW 250 κατακτά τον πρώτο τίτλο της Aprilia στην κατηγορία των 250 κ. εκ. του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας
Όλες οι πληροφορίες για τα ελαστικά αναγράφονται στο προφίλ και αποτελούνται από κωδικούς που προσδιορίζουν τα χαρακτηριστικά και τις επιδόσεις τους. Εδώ θα μάθετε το νόημά τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.